• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ultras

Started by BL, November 30, 2004, 15:00:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

hadde vært vittig hvis ARG hadde byttet navn til ARG Fanaticos eller noe i den duren....

Nei, vi trenger flere supportermiljøer rundt brann, vi har gjengen på SS, vi har de pent kledde og vi har arg(ikke regnet med barten osv). Hadde vært litt vittig med en gjeng som var litt mer ekstrem enn SS

JhonnyBeGood

Bergen fanaticos SS er herved startet, for Ã¥ være med mÃ¥ man minst en gang i Ã¥ret fyre opp bluss, røykbomber og banne høyt...  :D
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

BL

Quote from: "JhonnyBeGood"Bergen fanaticos SS er herved startet, for Ã¥ være med mÃ¥ man minst en gang i Ã¥ret fyre opp bluss, røykbomber og banne høyt...  :D


fy fillern!!!! dÃ¥ var eg medlem?  :wink:
Hansa-
Felt Z

SKB e BEST!!!

Genialt!  :evil:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

DJ_ADG

Quote from: "JhonnyBeGood"Bergen fanaticos SS er herved startet, for Ã¥ være med mÃ¥ man minst en gang i Ã¥ret fyre opp bluss, røykbomber og banne høyt...  :D


lag en nett-side sånn man kan få medlemer osv.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

SKB e BEST!!!

idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

JhonnyBeGood

Må advare dette blir ikke noen syklubb... Mitt ord er loven, sier eg hopp spør dere hvor høyt... capish

Fra spøk til revolver, kan ikke bare de som har interesse for slike aktiviteter bare avtale et tilholdsted, f.eks felt A på SS? Så kan man finne på ett navn etterhvert, med medlemsliste å det hele hvis det er ønskelig?
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

SKB e BEST!!!

E det noen fremgang i denne Bergen fanaticos greien?? hadde vært rådigg då!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Bombefar

Hadde vært utrolig stilig hvis dette blir noe av

BL

Quote from: "SKB e BEST!!!"E det noen fremgang i denne Bergen fanaticos greien?? hadde vært rådigg då!


får begynner i det små... et par banner som henges opp og en hjemmeside
Hansa-
Felt Z

SKB e BEST!!!

jada..seff, men kem skal ha ansvaret??
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Nixon

Quote from: "SKB e BEST!!!"jada..seff, men kem skal ha ansvaret??


Kan jeg få foreslå TIFO-gruppen? De ser ut til å ha nok fritid...:)
Rød makt på Hansa!

SKB e BEST!!!

En ganske god ide, egentlig..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Syng for Brann

Haddw jo vært rÃ¥stilig!    :P  :P

JhonnyBeGood

En kamerat jobber med en side no om dagen. Ikke noe store greier men, et forum og kansje noen bilder fra SS i glansdagene...
Skal legget ut link nÃ¥r det er klart   :evil:
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

SKB e BEST!!!

Var SS MYE bedre før enn nå, egentlig??
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

DJ_ADG

Quote from: "JhonnyBeGood"En kamerat jobber med en side no om dagen. Ikke noe store greier men, et forum og kansje noen bilder fra SS i glansdagene...
Skal legget ut link nÃ¥r det er klart   :evil:


et lite tips!  Skriv kordan man kan lage flagg, Dette stÃ¥r pÃ¥ Oddrane sinn side, Det kan være en litten idé.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BL

Quote from: "SKB e BEST!!!"Var SS MYE bedre før enn nå, egentlig??


noen bilder.. tror eg har lagt de ut før i denne tråden men men






noen som sitter på flere bilder kanskje??
Hansa-
Felt Z

JhonnyBeGood

Quote from: "BL"
Quote from: "SKB e BEST!!!"Var SS MYE bedre før enn nå, egentlig??


noen bilder.. tror eg har lagt de ut før i denne tråden men men






noen som sitter på flere bilder kanskje??



Det er slikt vi skal jobbe for, kanskje vi kan få nye høydare i fremtiden...
Men tenk Hms først, har en kamerat i Brannvesenet og bluss kan ta fyr.
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

paf

Quote from: "JhonnyBeGood"Men tenk Hms først, har en kamerat i Brannvesenet og bluss kan ta fyr.

Bluss brenner vel pr definisjon? I hvert fall de på disse bildene. Jeg har gått på Store Stå siden 88. Utallige drakter er ødelagt av bluss. Jeg har sett folk med jakker som har tatt fyr, diverse små og store brannskader, etc i løpet av disse årene. Jeg synes ikke at det å gå på fotballkamp skal være noen risikosport der man risikerer brannskader og ødelagte klær, men registrerer at det er viktigere at ting ser kult ut enn medsupporteres sikkerhet...

klovn

Det er en perfekt måte å drive vekk casualuluene på! De vil nok neppe være på stadda hvis klærne deres blir ødelagt! Ja til bluss!

HaterRævBK

MÃ¥ bare si at de bildene var HERLIG!!!!!

ja til bluss, men ta hensyn!
Håper virkelig det blir slik på SS igjen, galskap hele kampen og at motstanderene virkelig frykter oss når vi kommer, ikke bare tenker vi e en liten fjortiss gjeng der og noen gamle idioter oppe på hansa...
S slaur.....

mr-bolstad

eg foreslår at alle legger i penger til tifo gruppen, samtidig som de betaler medlemskontigenten.
jeg kunne dessverre ikke hive i mer enn en 100 lapp ettersom at eg fremdeles går på skole og har dårlig råd. men hvis alle legger i en 100 lapp blir det en del til slutt!!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

atlascopo

dette ser da bra ut

og til alle dere som er redd for at brann får bøter ved blussing på tribunen, fikk nff bot av seg selv for blussing på cupfinalen? der har vi svaret tenker eg.

BL

Quote from: "atlascopo"dette ser da bra ut

og til alle dere som er redd for at brann får bøter ved blussing på tribunen, fikk nff bot av seg selv for blussing på cupfinalen? der har vi svaret tenker eg.


det folk er redd for er vel at kameraene skal fÃ¥ filmet deg nÃ¥r du blusser, sÃ¥ etter et par uker fÃ¥r du en bot pÃ¥ 10-15000 i postkassen.  :oops:
Hansa-
Felt Z

atlascopo

Quote from: "BL"
Quote from: "atlascopo"dette ser da bra ut

og til alle dere som er redd for at brann får bøter ved blussing på tribunen, fikk nff bot av seg selv for blussing på cupfinalen? der har vi svaret tenker eg.


det folk er redd for er vel at kameraene skal fÃ¥ filmet deg nÃ¥r du blusser, sÃ¥ etter et par uker fÃ¥r du en bot pÃ¥ 10-15000 i postkassen.  :oops:


da kan man jo spørre om han som blusset på ullevål har fått en sånn bot.
han var jo på riksdekkende tv i sikkert 1 min tilsammen. for ikke å snakke om alle dvd,er og filmer som har fanget han opp i ettertid.
+ alle overvåkningskameraene som er på ullevål skulle det være verdens lettest oppgave å identifisere den karen.

HaterRævBK

Quote from: "BL"
Quote from: "atlascopo"dette ser da bra ut

og til alle dere som er redd for at brann får bøter ved blussing på tribunen, fikk nff bot av seg selv for blussing på cupfinalen? der har vi svaret tenker eg.


det folk er redd for er vel at kameraene skal fÃ¥ filmet deg nÃ¥r du blusser, sÃ¥ etter et par uker fÃ¥r du en bot pÃ¥ 10-15000 i postkassen.  :oops:


men du blir ikke sett hvis 10 andre rundt deg blusser :wink:
bare tenk deg all røyken osv som vil komme, og så lenge du ikke slenger blussen ut på banen så tror eg ikke de gidder å starte noe etterforskning for å finne deg....
S slaur.....

SeTrE

Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "BL"
Quote from: "atlascopo"dette ser da bra ut

og til alle dere som er redd for at brann får bøter ved blussing på tribunen, fikk nff bot av seg selv for blussing på cupfinalen? der har vi svaret tenker eg.


det folk er redd for er vel at kameraene skal fÃ¥ filmet deg nÃ¥r du blusser, sÃ¥ etter et par uker fÃ¥r du en bot pÃ¥ 10-15000 i postkassen.  :oops:


men du blir ikke sett hvis 10 andre rundt deg blusser :wink:
bare tenk deg all røyken osv som vil komme, og så lenge du ikke slenger blussen ut på banen så tror eg ikke de gidder å starte noe etterforskning for å finne deg....

Jani

For de som er redd for bot er det bare å knytte et skjerf foran munn og nese. Det gjør de mange plasser i utlandet.

DJ_ADG

Quote from: "Jani"For de som er redd for bot er det bare å knytte et skjerf foran munn og nese. Det gjør de mange plasser i utlandet.


Og da beskytter  du deg ogsÃ¥ for den litt farlige røyken som kommer fra bluss og røyk bomber.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BL

Quote from: "Jani"For de som er redd for bot er det bare å knytte et skjerf foran munn og nese. Det gjør de mange plasser i utlandet.


kem gidder Ã¥ stÃ¥ sÃ¥nn i 90 min?? det er nok mest for Ã¥ beskytte seg for røyken som dj'en sier  :wink:
Hansa-
Felt Z

Nixon

Quote from: "SeTrE"Min drøm er at vi skal fryktes av andre supportere, Vil at det skal stå på tekst tv dagen før kamp at det kan hende det blir bråk pga mange Brann supportere som kommer....Sånn var det på 90 tallet...Og da var det faktisk artig og være supporter...!


Quote from: "Jani"For de som er redd for bot er det bare å knytte et skjerf foran munn og nese. Det gjør de mange plasser i utlandet.


Er det flere enn meg som synes dette begynner å bli patetisk?
Rød makt på Hansa!

DJ_ADG

Quote from: "Nixon"
Quote from: "SeTrE"Min drøm er at vi skal fryktes av andre supportere, Vil at det skal stå på tekst tv dagen før kamp at det kan hende det blir bråk pga mange Brann supportere som kommer....Sånn var det på 90 tallet...Og da var det faktisk artig og være supporter...!


Quote from: "Jani"For de som er redd for bot er det bare å knytte et skjerf foran munn og nese. Det gjør de mange plasser i utlandet.


Er det flere enn meg som synes dette begynner å bli patetisk?


Fotball bråk é noe som de fleste tapper på. Man skal ikkje risikere livet for man har lyst å se en fotball kamp. Vi skal banke de i sang, tifo og fotball, men ikkje i sloss kamp.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BL

Quote from: "Nixon"
Quote from: "SeTrE"Min drøm er at vi skal fryktes av andre supportere, Vil at det skal stå på tekst tv dagen før kamp at det kan hende det blir bråk pga mange Brann supportere som kommer....Sånn var det på 90 tallet...Og da var det faktisk artig og være supporter...!


Quote from: "Jani"For de som er redd for bot er det bare å knytte et skjerf foran munn og nese. Det gjør de mange plasser i utlandet.


Er det flere enn meg som synes dette begynner å bli patetisk?


enig der... er bedre å få positiv omtale som supportere enn at vi skal "fryktes"
Hansa-
Felt Z

satan

Quote from: "DJ_ADG"
Vi skal banke de i sang, tifo og fotball, men ikkje i sloss kamp.


Hvordan banker du noen med tifo?
t med Haugen

Nixon

Quote from: "satan"
Quote from: "DJ_ADG"
Vi skal banke de i sang, tifo og fotball, men ikkje i sloss kamp.


Hvordan banker du noen med tifo?


Letteste måten må jo være å møte Brann i cupfinalen...
Rød makt på Hansa!

satan

Quote from: "Nixon"
Quote from: "satan"
Quote from: "DJ_ADG"
Vi skal banke de i sang, tifo og fotball, men ikkje i sloss kamp.


Hvordan banker du noen med tifo?


Letteste måten må jo være å møte Brann i cupfinalen...


Bla,bla,bla....
Tifo er for bønder..

Syntes ikke brann supportere tapte noe ansikt på cupfinalen pga manglende tifo. Tvert imot. Var meget imponert over det trøkket som var under cupfinalen. Hva skal vi med latterlig kreppruller og annet søppel, når 15-20000 bergensere synger hele Oslo på ræv.
Vi kjører vår egen stil, og det har vi alltid gjort.

Hvorfor prøve å kopiere en helt annen suppporterkultur?
Forbinder tifo med dverger, karneval og andre morro-menn fra sørligere strøk. Ikke Bergen og Brann.
t med Haugen

SeTrE

Quote from: "Nixon"
Quote from: "SeTrE"Min drøm er at vi skal fryktes av andre supportere, Vil at det skal stå på tekst tv dagen før kamp at det kan hende det blir bråk pga mange Brann supportere som kommer....Sånn var det på 90 tallet...Og da var det faktisk artig og være supporter...!


Quote from: "Jani"For de som er redd for bot er det bare å knytte et skjerf foran munn og nese. Det gjør de mange plasser i utlandet.


Er det flere enn meg som synes dette begynner å bli patetisk?



Nixon nå må du begynne og lese mellom linjene da...Jeg har aldri nevnt order Vold eller bråk...

Når jeg skriver fryktløse, sååå mener jeg at vi skal fryktes pga vi bruker bluss og røyk og fordi vi kommer med en hærskare på over 1000 mann (kvinner;) til kampene, og lager Vil og god stemmning på triubunen....

Nixon

Quote from: "SeTrE"Min drøm er at vi skal fryktes av andre supportere, Vil at det skal stå på tekst tv dagen før kamp at det kan hende det blir bråk pga mange Brann supportere som kommer!


Quote from: "SeTrE"Nixon nå må du begynne og lese mellom linjene da...Jeg har aldri nevnt order Vold eller bråk...
Rød makt på Hansa!

Roffarne

Skal ikke spøke med tinitus.
Det kan være ganske så irriterende i lengden.
Gleder meg til den dagen Klanen lusker seg inn portene på Stadion med en pressende angst for lyd, lys og karaoke.
Joda.
Nu går alt så meget bedre.

Go Up