• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Winters på benken

Started by Gina, August 07, 2003, 16:48:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gina

http://www.brann.no/index.php?valg=terminliste&kamp=239&live=true&brann=044ee787eb1b4184d2ee2d45fcaf7a13

Ser her at Winters er satt på benken. Noen som vet om dette er fordi vi sparer han til søndag, eller fordi Mjelde ikke synes han er god nok?
ina

Magnus

Etter min mening, burde Winters starte istedet for Lund.

Lund kan de heller sende innpå i 2. omgang  :P

Må innrømme at jeg helt seriøst ikke er helt sikker på at vi vinner idag... Hadde vært synd. Men hvis vi taper må vi bare konsentrere oss om AaFk-kampen, den blir jo viktig
lt for Norge

Erik

PFO da.. faen få drite vekk fortere enn F... :evil:

Skumling

Mjelde bør ha en knakende god grunn for å sette Winters på benken. Er han ikke tilbake på søndag skjønner jeg hunen ingenting :evil:

Brann69

Begynner å lure på hele Mjelde..  Hva var det han prøvde på når han satt innpå feilpasningen (Waltin)?   Prøvde han seg på en Hareide?  Ta ut lagets beste spiller for å riste litt i de andre?  Og hvorfor Winters satt på benken kommer jeg til å lure på i hele natt..   Det er bare merkelig, og nå kvir jeg meg til søndag.. Fan for en nedtur..
:evil:

Xminator

Regner med Winters var småskadet.

Lars

Så kjapt gjennom BA, viss eg ikkje såg fullstendig feil, så var det rimlig sikkert at Winters startet mot Aalesund

Gina

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=OQBHGWNNQJALPQFIMUDCFEQ?articleID=45632

Vel, det viser seg at Winters ble spart. Må si meg litt enig i avgjørelsen selv om det var bittert å tape i går. Kampen på søndag er viktigere, ettersom fornyet tippeligakontrakt er viktigere enn cupsuksess.
ina

Tom C

Aldri mer Obos....

Candyman

PFO som joker 25 min før slutt, hahaha....jaja, PFO er iallefall en ekte joker, slik som de var i gamledager, narrer, som folk stod rundt og lo av. På en måte som en klovn!

Blir jo nesten som å gå på stadda for tiden. Eneste lyspunktet i år for min del var første omgangen mot Rosenborg på Lærkendal no sist. Var gøy og se Brann igjen. De var raskt inn i situasjonene, taklet og lot ikke RævBK få ro til å spille sitt spill. Det stod det respekt av. Da kjempet de.

Brann har alltid spillt tøff og hard fotball, alltid hatt flere store sterke spillere som trakker til, blir ikke det samme lenger, med masse smågutter utpå der. Blir ikke mye respekt av det. Folk hadde nok mindre lyst å prøve seg på Per-Ove i gamle dager enn Gunn Tveit! Det var ikke gøy å komme til Bergen før, alle visste at der ble det tøft, som om vi hadde vår egen "løvens hule".

Uten innsats, glød og fighter-vilje, ingen seier! Som fortjent!

Lenge leve minnene!!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Candyman

HAHA, som jeg sa, PFO er en vits, Winters er fremtiden. Vi har den lille raske spissen vi trenger!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up