• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vinner Vi Gull!?

Started by Brann4, July 27, 2007, 18:48:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: "jako"Det blir nok en kamp mellom oss og LSK dette. Det er kun vi og dem som har erfaring fra dette tidligere. Tror det kan bli avgjørende utover høsten.

Personlig mener jeg vi er hakket bedre enn LSK, men det kan fort bli jevnt. Har stor tro på at vi tar gullet i år.


Men selv om LSK skulle slå oss og dermed hente inn de tre poengene de ligger bak, så mener jeg LSK har et vanskeligere program enn oss i de 8 kampene. Dermed bør det kunne være mulig å ta ett poeng mer enn dem i kampene utenom internoppgjøret. Og da kommer vi foran dem!

Med 1 poeng på Nadderud i dag, tror jeg Stabæk max. kan klare 51 p. Det samme tror jeg i utgangspunktet om LSK. Samtidig tror jeg det er høyst mulig med 52 p. til Brann - selv med tap for LSK.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Start (h)---- 3p 32p


Er det ikke deilig å ta feil, Krøvel?:)
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Start (h)---- 3p 32p


Er det ikke deilig å ta feil, Krøvel?:)


ja, nå tror jeg ikke Stabæk klarer 53p. Det holder antagelig fremdeles med 52 p til gull for oss!
Legg ned hele klubben!

Red Rabitt

Yes!
Då har vi ihvertfall god avstand til stabæk:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Xminator

Trend-tabellen. Stabæk har fortsatt heng, Viking skal ha mye stolpe inn, og RBK må ha ett mirakel. Fordelen vår virker å ligge i at vi enten taper eller vinner, mens LSK har en større tendens til uavgjort. 1.5 mot 1.8 er uansett marginalt og i praksis 50/50.

Brann   1,495
Lillestrøm   1,8
-------------------------
Stabæk   3,173
Viking   4,577
-------------------------
Rosenborg   5,351
------------------------
Tromsø   6,318
Fred.std.   6,619
---------------------
Lyn   8,29
Aalesund   9,103
VÃ¥lerenga   9,683
Str.godset   9,894
----------------------
Odd   12,29
Start   12,88
Sandefjrd   13,517

Litt intressant er det også at Godset har falt fra å være medaljekandidat til å nærme seg bunnstriden siden denne tråden ble startet.

Kalkulatoren ligger her: http://www.nfoto.no/random.php for de som liker å leke med sannsynlige og usannsynlige resultater :p

Erlend

blir nok en helvetes kamp mellom Brann og LSK dette her ja

HansaBrann

Godt å ta feil av og til. Stabæk skremte ingen i dag. LSK ser ut til å være laget vi må holde oss foran.

eivhelle

Det er mange undervurderte lag som kan gjøre livet surt for topplagene utover høsten. Jeg frykter i grunnen bortekampene mot Start og FFK vel så mye som bortekampen mot LSK. Tross alt tapte vi poeng mot Start og FFK på hjemmebane, mens kampen mot LSK gav en klar seier. 3-0 tapet mot AaFK i sommerpausen viser også at vi ikke kan ta for lett på denne oppgaven heller. Akkurat nå virker det som at det er hjemmekampene mot Sandefjord, Lyn og Odd som ser enklest ut. Hvis Viking fortsetter å tape terreng og Tromsø klarer å holde seg rundt midten av tabellen vil ikke de ha så mye å spille for i de siste to kampene og det kan fort slå ut til Branns fordel.

Det er veldig gunstig for Brann at vi nå har en lang pause etter seieren mot RBK. Dette gjør det betydelig enklere å nullstille forran kampen mot Start. Jeg frykter at den kampen vil bli veldig lik den mot VIF med høy innsats fra hjemmelaget og vanskelig for å få ro nok til å få igang spillet.

Klarer Brann å komme gjennom de neste 3 kampene uten poengtap tror jeg det skal mye til for at gullet skal glippe.

krøvel vellevold

Tok en titt på RBKs gjenstående program. Det er faktisk ikke HELT utenkelig at de kan vinne nesten alle kampene som er igjen. Utenom LSK borte, skal de nemlig utelukkende møte lag fra nr. 7 og nedover! De skal altså møte nr. 2, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 og 14! Så at de kan få 25 eller 27 poeng på siste ni, er ikke komplett umulig. Da vil de i så tilfelle ende opp med 50-52 poeng. Som tidligere nevnt, bør absolutt 52 poeng (17 av 27 mulige) være innenfor rekkevidde for oss. Men SKULLE trønderne ta full pott på resten, så må vi altså ha 53.
Legg ned hele klubben!

gitarbroiler

En ting er ihvetfall sikkert.....

Dette blir ULIDELIG spennende utover høsten, så sant Brann klarer å gjøre jobben i de kampene vi forventer at de skal gjøre jobben. Her er de resultatene jeg er fornøyd med:

Start B   Uavgjort
Sandefjord H Seier
FFK borte Uavgjort
Odd H Seier
LSK B Uavgjort
Lyn H Seier
AAfk B Seier
Viking H Uavgjort
Tromsø B Uavgjort

Dette gir totalt 17 poeng på de siste kampene og altså som nevnt totalt 52 poeng til slutt. Noe annet enn det vil være en nedtur av dimensjoner, og en giantisk skuffelse. Det er forøvrig også i tråd med spillergruppens, og trenernes, målsetning; 2 poeng pr kamp.

Personlig så tror jeg faktisk vi må ha seier i en av kampene som er skissert med uavgjort i, og dersom det skulle bli tap i en av kampene, så må det bli seier i minst 2 av kampene det er skissert uavgjort i.

Når 21.september er passert så tror jeg "mye" vil være avgjort. Da vil vi se om Mjelde er mann nok til å lede mannskapet til gull, og om han har klart å gjøre de taktiske gode valgene som trengs for å klare det. Noe jeg har mine sterke tvil til om han kan, men ingenting annet ville gledet meg mer enn om vi klarer det!!!

Baunebob

Hvis Brann er seriemester etter kampen mot Viking. Kan gullet da bli utdelt på Stadion? Selv om vi har Alfheim og TIL igjen ?

skb!

Quote from: "Baunebob"Hvis Brann er seriemester etter kampen mot Viking. Kan gullet da bli utdelt på Stadion? Selv om vi har Alfheim og TIL igjen ?


Sannsynligvis, ja. NFF har sagt at de helst vil dele ut medaljene på hjemmebanen til det aktuelle laget.

C@Bøe_79

Quote from: "skb!"
Quote from: "Baunebob"Hvis Brann er seriemester etter kampen mot Viking. Kan gullet da bli utdelt på Stadion? Selv om vi har Alfheim og TIL igjen ?


Sannsynligvis, ja. NFF har sagt at de helst vil dele ut medaljene på hjemmebanen til det aktuelle laget.


Gullet er til en hver tid på den arenaen det kan sikres på..
Var både på Ullevål og Lerkendal i 2004, og Skien og Kristiansand i 2005..
I 2006 lå det vel på Filefjellet og lusket i retning Trondheim..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

KongHarry

Jeg tror iallfall vi kan konstatere at Stabæk har gått på høstkollaps. 2 poeng og 3-9 i målforskjell på fire kamper. De har heller ikke vært bra i noen av kampene sine etter ferien. Den beste spillemessig sett var kanskje mot Brann på stadion, men det gikk jo likevel ganske på ræv for dem.

Viking viser jo heller ikke styrke i de to siste med 1 poeng og 3-6 i sekken. Tipper 4.-5. plass på Viking. Rosenborg kan rykke forbi dem.

Jeg tror nå, helt seriøst, at Lillestrøm er den eneste sterke utfordreren til gullet.

Skal jeg tippe høstens kollapser: Stabæk, Start (okey da, de er nederst allerede) og Liin.

Skal jeg tippe årets høstlag: Brann, LSK, Aalesund og VIF. Rosenborg bedre enn de aller fleste, men ikke nok til å imponere en eneste trønder.

Viking blir for middelmådig, og RBK er for langt bak. Håper jeg får rett.

C@Bøe_79

Quote from: "KongHarry"Jeg tror iallfall vi kan konstatere at Stabæk har gått på høstkollaps. 2 poeng og 3-9 i målforskjell på fire kamper. De har heller ikke vært bra i noen av kampene sine etter ferien. Den beste spillemessig sett var kanskje mot Brann på stadion, men det gikk jo likevel ganske på ræv for dem.

Viking viser jo heller ikke styrke i de to siste med 1 poeng og 3-6 i sekken. Tipper 4.-5. plass på Viking. Rosenborg kan rykke forbi dem.

Jeg tror nå, helt seriøst, at Lillestrøm er den eneste sterke utfordreren til gullet.

Skal jeg tippe høstens kollapser: Stabæk, Start (okey da, de er nederst allerede) og Liin.

Skal jeg tippe årets høstlag: Brann, LSK, Aalesund og VIF. Rosenborg bedre enn de aller fleste, men ikke nok til å imponere en eneste trønder.

Viking blir for middelmådig, og RBK er for langt bak. Håper jeg får rett.


Bør legge til Ffk på den listen,de vil ta noen lag på sengen i høst..
Ellers tror jeg man kan lese på tabellen hvem som har best rustet stall, Brann er faktisk det laget som vil takle skader best..
Vi har mulighet til å erstatte nøkkelspillere, muligens bare Helstad er vanskelig å erstatte.. Men Winters kan putte han også, og vil stå frem hvis Helstad er ute.. Ellers har vi f.eks Eirik Bakke og El Fakiri til å erstatte Andresen, noe INGEN andre lag kan gjøre..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

KongHarry

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "KongHarry"Jeg tror iallfall vi kan konstatere at Stabæk har gått på høstkollaps. 2 poeng og 3-9 i målforskjell på fire kamper. De har heller ikke vært bra i noen av kampene sine etter ferien. Den beste spillemessig sett var kanskje mot Brann på stadion, men det gikk jo likevel ganske på ræv for dem.

Viking viser jo heller ikke styrke i de to siste med 1 poeng og 3-6 i sekken. Tipper 4.-5. plass på Viking. Rosenborg kan rykke forbi dem.

Jeg tror nå, helt seriøst, at Lillestrøm er den eneste sterke utfordreren til gullet.

Skal jeg tippe høstens kollapser: Stabæk, Start (okey da, de er nederst allerede) og Liin.

Skal jeg tippe årets høstlag: Brann, LSK, Aalesund og VIF. Rosenborg bedre enn de aller fleste, men ikke nok til å imponere en eneste trønder.

Viking blir for middelmådig, og RBK er for langt bak. Håper jeg får rett.


Bør legge til Ffk på den listen,de vil ta noen lag på sengen i høst..
Ellers tror jeg man kan lese på tabellen hvem som har best rustet stall, Brann er faktisk det laget som vil takle skader best..
Vi har mulighet til å erstatte nøkkelspillere, muligens bare Helstad er vanskelig å erstatte.. Men Winters kan putte han også, og vil stå frem hvis Helstad er ute.. Ellers har vi f.eks Eirik Bakke og El Fakiri til å erstatte Andresen, noe INGEN andre lag kan gjøre..


Ja, jeg glemte FFK i farten, og er enig. Jeg tror likevel på Brann-poeng i Freksta'.

Jeg tror at Brann, LSK og Rosenborg er de lagene som kan takle skader best. Viking synes jeg virker temmelig tynne, og Stabæk ennå tynnere. Dog, Brann er tynn framover uten TH/RW, gitt en normal 4-4-2. Uansett, før sesongen var jeg knallsikker på at Brann ville være middelmådig. Nå merker jeg at skuffelsen vil være MYE større enn i fjor hvis vi ikke klarer dette.


krøvel vellevold

Blir for tidlig å avskrive Stabæk, Viking og RBK med at de har vært dårlige i det siste. Sånt forandrer seg fort, og plutselig er de i storform igjen! Samme med Brann: Plutselig er det VI som er ute av form og driter oss ut med uavgjort hjemme mot SF og Odd! Liker forresten ikke at Start ser ut til å ha kommet litt igang. Alle er jo kommet igang akkurat når de skal møte Brann! Start har underprestert til nå, og før eller siden kommer resultatene. Samme som med VIF: De hadde underprestert før de møtte oss, og så startet oppsvinget med seier over oss... Festlig!

Men foreløbig ser LSK ut til å være farligste konkurrent. Ikke bare fordi de er nærmest, men også fordi de ser ut til å være i form. Som jeg har sagt tidligere: Slår de oss, er de tre poengene slukt opp. Men vi har et enklere program enn dem i de åtte andre kampene. Der bør det være en mulighet for at vi tar ett poeng mer enn dem!
Legg ned hele klubben!

kabelmann

Det kan jo til en viss grad virke som at det er først nå Brann faktisk har funnet formen. Etter sommerpausen har det jo til og med vært god innsats også i førsteomgangene. Andresen var stor mot RBK, Bakke og PVM hakk i hæl.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Tom C

Quote from: "gitarbroiler"


Er jo tragikomisk at du uavhengig av tråd og emne ikke klarer å skrive et eneste innlegg uten å nægge på Mjelde...

Forøvrig er det altfor mange poeng igjen til å avskrive noen som helst. Både Viking, LSK, RBK og Stabæk har fremdeles alle muligheter til å vinne serien, og det skal lite til for å snu opp ned på situasjonen. HVa f.eks hvis Helstads skade viser seg å være mer alvorlig enn antatt samt Winters går på en langtidsskade mot Suduva..? Da har vi plutselig et kjempeproblem.
Aldri mer Obos....

krøvel vellevold

Jeg tok og regnet sammen plasseringene til de respektive gullkandidaters motstandere.

Brann skal møte nr. 2, 4, 6, 7, 8, 10, 12, 13 og 14. I snitt er motstanderne nr. 8,44.
LSK skal møte nr. 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 13 og 14. I snitt er motstanderne nr. 7,22.
Stabæk skal møte nr. 2, 4, 6, 7, 8, 10, 11, 12 og 14. I snitt er motstanderne nr. 8,22.
Viking skal møte nr. 1, 2, 3, 6, 8, 9, 10, 11 og 12. I snitt er motstanderne nr. 6,89.
RBK skal møte nr. 2, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 og 14. I snitt er motstanderne nr. 9,56.

Gullkandidatene rangert fra lettest motstand til vanskeligst motstand:

1.RBK---- 9,56
2.Brann---8,44
3.Stabæk-8,22
4.LSK----- 7,22
5.Viking--- 6,89

Med andre ord: RBK har det letteste og Viking det vanskeligste programmet igjen.

Hvis vi gir bortekampene faktor 1,5 og hjemmekampene faktor 1,0, blir listen slik:

1.RBK---- 11,94
2.Brann-- 10,56
3.Stabæk- 9,28
4.LSK----- 9.22
5.Viking---8,83

Rekkefølgen blir altså den samme.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

dudo

Det er gode tall du kommer med her, Krøvel, men det jeg liker best er at vi kan ta gullet hjemme mot Viking. Hvordan i all verden skal man da forberede seg til TIL-kampen? :D Og vil Helge da få gullet av Mons før kampen? ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tormi

Quote from: "krøvel vellevold"


Det viktigste her er at det gikk troll i ord da Krøvel lekte seg med tall ifjor (akk så jeg forbannet deg da), men dette rettes lett opp igjen om det igjen går troll i ord med dine tall igjen!

Jeg har funnet ut at jeg tror på det Krøvel tror på!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Lurkin

Krøvel er sannheten. Men når det gjelder plasseringer så har forskjellen mellom 6. og 9. plass ekstremt lite å si i Tippeligaen. ALLE kamper blir tøffe. Borte mot Start, hjemme mot Viking, borte mot Aalesund osv.. Det har ingenting å si over en periode på 9 kamper. Det beste laget vinner til slutt, og det har vært Brann gjennom sesongen.
Berømte Brann fra Bergen

Manx

Så BA hadde ett regnestykke med kopiering av resultatene fra i fjor på de siste 9 kampene, da vinner vi serien 7 poeng foran Stabæk..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Nils Johan Semb har i hvert fall tro på oss! På side 25 i del 1 av dagens BA, uttaler han at det han gleder seg mest til i høst, er at Brann vinner serien!

Helt riktig!
Gullet skal hjemb, Nils Johan Semb!

Nesten synd at vi ikke har ham som trener, for da kunne vi sunget dette til ham:

(Mel.: bergensvisen "Jens Jacob Johan-Johansen"):

Nils Johan Johan Johan Semb
Det heter han som trener Brann!
Hver gang han går på tur
står Store Stå på lur
og synger Nils Johan Johan Johan Semb!

:-)
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Nesten synd at vi ikke har ham som trener
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Nesten synd at vi ikke har ham som trener


Eller at Nye Brann Stadion bygges på �sgårdstrand?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Jeg går for denne:

- Brann vinner de 5 neste: Start (b), SF (h), FFK (b), Odd (h), LSK (b)

- LSK vinner mot AaFK (h), får uavgjort mot TIL (h) og Stabæk (b), taper mot Viking (b) og Brann (h)

- Stabæk vinner mot FFK (h), får uavgjort mot SF (b), Odd (b), LSK (h) og Lyn (b)

- Viking vinner mot LSK (h) og AaFK (h), får uavgjort mot Odd (b), Lyn (b) og SIF (h).

- RBK vinner mot Start (b), SF (h) og FFK (b), får uavgjort mot VIF (h) og Godset (b).
Legg ned hele klubben!

Ricky


krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Xminator

Quote


Dunk Dunk Dunk Dunk, Shallalallallallla, Dunk Dunk Dunk!

Erlend

hvordan ligger vi an i forhold til skjema etter denne runden??

Xminator

Problemet vårt er 4 bortekamper. 3 av dem mot lag som er ekstremt gode hjemme. Og Viking er ett godt bortelag. Odd, Lyn og Sandefjord skal være 3 poengere, bortekampen mot Aalesund vil jeg klassifisere som en "ukjent".
3 "lette", 1 ukjent og 4 vanskelige kamper.

Lillestrøm møter 2 sterke hjemmelag i Viking og Stabæk. De har 3 sikre 3 poengere i Brann, Tromsø og Sandefjord. De har 3 ukjente i RBK, Start og VIF. Vil likevel si at RBK er en lettere motstander enn Viking akkurat når. Førstnevnte har hatt en virkelig dårlig bortesesong.
3 "lette", 3  ukjent og 2 vanskelige kamper.

Vi må heller ikke glemme at LSK nå har en meget sterk serie kamper i serien. 5-3-0 på de siste 8. Listen er lagt svært høyt for at "gullet ska hem" og vi skal unngå tromming og "ventetiden er over". Det som redder oss er at vi står med 5-1-2 på de samme kampene. Langt fra noen sprekk, men fortsetter LSK rekken sin blir dette meget meget vanskelig for Brann.

Vi er fortsatt i favorittposisjon sammen med LSK, men LSK gikk forbi som knepen favoritt. Mye på grunn av det innbyrdes oppgjøret vi har til gode. Denne balansen vil ikke skifte selv om Stabæk vinner i morgen, siden de spiller borte og de har hjemmekamp mot LSK. Stabæk kan med ett godt resultat gå ett lite hestehode foran Viking i medaljekampen, men med tap ligger Viking og Stabæk omtrent likt i utfordrerposisjon.

Bak der ligger RBK, FFK og Tromsø og lukter på en medalje. Bunnlagene har skilt seg ut i form av Start, Odd og Sandefjord. Minst 2 av de 3 kommer til å ha de 3 nederste plassene. Om det skjer en endring er det Godset som bytter plass med Start.

Ricky

Quote from: "Erlend"hvordan ligger vi an i forhold til skjema etter denne runden??



Hvis skjema er to poeng pr kamp, så er vi i rute..

Xminator

Utfordringen vår blir å fortsette å ta to poeng i snitt i de neste 6 kampene. De 6 kampene der det blir innbyrdesoppgjør og vanskelige kamper for LSK. Jeg er 100% sikker på at vi må ha 4 poengs forsprang før Viking-kampen for å vinne serien.

Belfort


Nixon

Quote from: "Belfort"


Jeg synes ikke vi er gjennomført dårlige på bortebane i år slik som noen tidligere år. I dag burde vi vunnet, mot VIF også. Men det er klart at vi har noen vanskelige bortekamper igjen.
Rød makt på Hansa!

atlascopo

er bare marginer som gjør at vi ikke har vunnet de to siste borte. Vi spiller bra borte. Skaper masse sjangser. Klarer vi hvertfall U borte mot LSK. Tror eg det meste er gjort. Resten hjemme må vi seff vinne.

tr0Ndemann

Du har rett ang. Vålerenga kampen, men jeg syntes ikke Brann spiller en god kamp i dag. Men det er som du sier, marginene taler en smule mot oss i dag og - selv om vi ikke skal skylde på dem. Er så synd at Winters ikke klarte å puttet på spesielt den første sjangsen sin!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Red Rabitt

Quote from: "Belfort"


Vi ligger på 4 plass på borte tabellen etter denne runden med 2 poeng opp til 1 plass, å si at det er dårlig blir vel litt drøyt.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Gud

Håper Sandefjord slår Stabæk i morgen, da vil de ikke være så desperate etter poeng når de møter oss (håper jeg).

Xminator

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "Belfort"


Vi ligger på 4 plass på borte tabellen etter denne runden med 2 poeng opp til 1 plass, å si at det er dårlig blir vel litt drøyt.


Problemet er at bortekampene går mot LSK med 2.2 i hjemmesnitt, Fredrikstad med 2.2 i hjemmesnitt og Tromsø med 2.2 i hjemmesnitt. Eneste trøsten i bortemarerittet er Aalesund, som heller kan sies å ha overprestert denne sesongen enn underprestert slik som Start. 1.25 i hjemmesnitt burde være overkommelig.

Vi får se, avventer kampen i kveld for en ny trendtabell.

HansaInferno

Vi vinner definitivt ikke gull. Hvorfor i alle dager går folk rundt å tror det? LSK tar gullet i år, og vi må kjempe om sølvet med Viking.
Breiflabben, baby!

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

Superjack

LSK har begynt høsten som de gjorde i vår, pga LETT motstand.

De har igjen VIF, RBK, Viking og Stabæk.
i taper ALDRI!

gitarbroiler

Og Brann? Eller klassifiserer du de som lett motstand kanskje? :-)

Kjell249

Quote from: "Superjack"LSK har begynt høsten som de gjorde i vår, pga LETT motstand.

De har igjen VIF, RBK, Viking og Stabæk.


Enig med SuperJ her. Er helt forventet at LSK plukker poeng nå, for det kommer de ikke til å gjøre de neste kampene.
Viking - LSK 3-1       Brann - Sandefjord 5-1
LSK - Tromsø 2-0     FFK - Brann 2-2
Stabæk - LSK 4-1     Brann - Odd 3-0

Altså kommer Brann til å lede med 5 poeng før møte med LSK, og mot LSK spiller vi uavgjort. Med et lite forbehold om at TH ihvertfall er tilbake mot FFK.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Go Up