• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billettluka og avhenting av billetter

Started by dudo, October 01, 2006, 11:05:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

paf

Quote from: "dudo"

Noen av oss har partoutkort :-) Når jeg har hentet billetter til bortekamper har reservasjonsnummeret vært nok.

lewis

Hentet selv billetter i går. Er nok med reservasjonsnummeret (og navnet på den billettene er registrert på)

dudo

Quote from: "paf"

Noen av oss har partoutkort :-) Når jeg har hentet billetter til bortekamper har reservasjonsnummeret vært nok.

Har bodd i Tsjekkia i år, så det ble litt for ekstravagant for meg. ;-p Men systemet skulle vel være det samme. Takk!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kapteinen

Quote from: "lewis"Hentet selv billetter i går. Er nok med reservasjonsnummeret (og navnet på den billettene er registrert på)

Men husk legitimasjon.
Z

lewis

Quote from: "kapteinen"
Quote from: "lewis"Hentet selv billetter i går. Er nok med reservasjonsnummeret (og navnet på den billettene er registrert på)

Men husk legitimasjon.

Hentet faktisk billetter som ikkje var registrert på meg. Sa bare ka navn de stod i. Slapp å vise legitimasjon. Men det er sikkert ikkje dumt å ta med...

paf

Har bodd i Tsjekkia i år, så det ble litt for ekstravagant for meg.

Medgangssupporter! :-)

kapteinen

Quote from: "lewis"
Quote from: "kapteinen"

Men husk legitimasjon.

Hentet faktisk billetter som ikkje var registrert på meg. Sa bare ka navn de stod i. Slapp å vise legitimasjon. Men det er sikkert ikkje dumt å ta med...

Hmm..man skal egentlig ikke få utlevert billettene uten legitimasjon, men om 7-eleven følger det opp varierer nok en del
Z

Stalin

Har aldri vist legitimasjon når jeg har henta billetter før.

Brann_ruler86

Gå ta banen!

kapteinen

Quote from: "Stalin"Har aldri vist legitimasjon når jeg har henta billetter før.

ok, det var delvis rett.
Hvis du kjøper på billetluka.no og betaler med visa på nettet står det på bekreftelsemailen din at kredittkortet skal medbringes for avhenting av billetten.
Jeg har måttet fremvise kortet hver gang jeg har hentet billett, så kredittkortet blir din id for å hente ut billetten.
Men om alle følger det opp like konsekvent vet ikke jeg noe om!!
Z

Lilleheil

eg har no heller aldri vist legitimasjon. bare gir de nummeret, så spør de om navnet og eg svarer så sier de ok. veldig greit...

kapteinen

Quote from: "Lilleheil"eg har no heller aldri vist legitimasjon. bare gir de nummeret, så spør de om navnet og eg svarer så sier de ok. veldig greit...

jada, helt sikkert 50 stk her inne som kan fortelle meg at de aldri har trengt å vise id for å hente ut billetter.
Poenget er at du kan bli spurt(avhenger av hvem som står i kassen) og dermed kan man bli nektet å hente ut sin billett.
Z

Ricky

Da går du jo enkelt og greit bare 'rett rundt hjørnet' og henter billettene der istedet.

dudo

Alt gikk bra. Fant kortet, men til opplysning kan jeg tilføye at jeg ikke bare måtte gi reservasjonsnummeret og kortet, men også opplyse arrangement og hvor mange billetter. Så at det er forskjell er det vel liten tvil om.

Go Up