• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vi vinner serien i år, som i 1963!!!

Started by Superjack, June 14, 2006, 09:25:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Her er tråden hvor optimismen skal råde, og vi skal glede oss over at Brann leder serien med 4 poeng. Med ett hav av poeng ned til 3. plassen.

Brann har aldri vært i en slik unik posisjon siste 30 år. Greit det har vært en del sprekker fra lag som Start, Tromsø og Lyn, men Brann skal ha stall og resurser til å takle det.

Vi vinner serien i år,
Ja vist faen gjør vi det,
som i 1963,
Mens vi ler av alle Bønder i vårt land!!!
i taper ALDRI!

tormi

Dette er jo gammelt nytt. Alle vet jo dette :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Superjack

Quote from: "tormi"Dette er jo gammelt nytt. Alle vet jo dette :)

Joda, vi vet det, men poenget er at det ikke kan sies eller høres for ofte.
Blir litt paff, og må klipe meg selv i armen hver gang jeg ser på tabellen :D
i taper ALDRI!

tormi

Personlig så synes jeg det var perfekt tidspunkt med 1 måneds fotball pause på. 1 måned der jeg HVER dag ser at vi troner øverst på tabellen.

Håper ikke spillerne lar det gå til hodet også!   :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

abe78

Denne tråden er livsfarlig og jeg kjenner det går kaldt nedover ryggen min med tanke på at jeg i det hele tatt har lest den og at jeg nå poster et innlegg her.

STENG DENNE!
.og husk!

Brannfrelst

Har lurt på hva vi skal gjøre med sangen når vi vinner serien i år :D
...som i 1963? 2006 passer jo overhodet ikke inn der:P
2.10.07-Gullet kom hem!

Snublefot

Quote from: "Brannfrelst"Har lurt på hva vi skal gjøre med sangen når vi vinner serien i år :D
...som i 1963? 2006 passer jo overhodet ikke inn der:P

synes vi skal fortsette med sangen jeg.. vi vant jo trossalt gull i 1963 også..

positiv

"ja visst faen gjør vi det som i 2006,
mens vi ler av alle bønder i vårt land"
ødt blod på HANSA

Stoffi

Ingenting som kan gå galt nå, LSK mister spillere og vi får forhåpentligvis forsterkninger.
Men, tiden har vist at jeg har måttet bite i meg slike ord tidligere....
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannfrelst

Ja. Mifsud blir tatt for doping,Andersson forsvinner til Tyskland,Kippe knekker nakken og Occean får 5 kampers karantene for albuebruk!
Brann får Azar og Eirik Bakke,Vaagan Moen og Sæternes finner formen og det er bare 7-8 kamper til vi er seriemester!
2.10.07-Gullet kom hem!

Superjack

Hvem f skal Bakke sitte på benken for?
Mannen har teknikk som Helge Haugen og kondis som Miller.

Takk, men neitakk! :D
i taper ALDRI!

grei

Altså, den dagen Brann vinner seriegull skal det å gravlegge den gamle sangen der gjøres uten å felle annet enn gledestårer. En god følgesvenn i litt for mange år, det skal bli herlig å legge den bak seg.

Mick

Quote from: "grei"Altså, den dagen Brann vinner seriegull skal det å gravlegge den gamle sangen der gjøres uten å felle annet enn gledestårer. En god følgesvenn i litt for mange år, det skal bli herlig å legge den bak seg.

Heller det enn å prøve å finne på nye versjoner som innvolverer riming på 2006. Det blir ihvertfall en verdig begravelse.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Odd

Dessverre ser det ikke ut for at Lillestrøm mister andre enn Andersson. Men det gjør heller ingenting. Etter min mening er LSK et enormt oppskrytt lag. "Ekspertene" sier at de har den beste førsteelleveren, men litt tynn stall. Jeg klarer bare ikke å se hva som er så spektakulært med førsteelleveren deres. De har Robert Koren og Michael Mifsud, som er gode, og Olivier Occean, ellers virker resten av spillerne som helt ordinære/middels for meg. Treneren fortjener kanskje mest av æren for at LSK nå ligger på sølvplass.

Uwe Rösler minner meg litt om Tom Nordlie som trenertype, som fører en stram linje med hard disiplin, og "pisker" spillerne sine hele tiden. Den fremgangsmåten virker neppe så bra på lang sikt.

Lillestrøm går en tung høst i møte, Brann vinner Tippeligaen 2006!

Brann-Peter!

QuoteDenne tråden er livsfarlig og jeg kjenner det går kaldt nedover ryggen min med tanke på at jeg i det hele tatt har lest den og at jeg nå poster et innlegg her.

STENG DENNE!

Helt enig! livsfarlig! Steng tråden før noen blir såret..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

arntf

Hva? Dere begynner ikke å få nerver vel? Dere som ligger så godt an og alt mulig... Ingen som kan ta dere igjen nå vel? Kanarifugler og trøndere; vi er jo akterutseilt alle som en, og har ikke sjans til å ta dere igjen.

Har vi vel?  ;-)
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Geir

Quote from: "arntf"Hva? Dere begynner ikke å få nerver vel? Dere som ligger så godt an og alt mulig... Ingen som kan ta dere igjen nå vel? Kanarifugler og trøndere; vi er jo akterutseilt alle som en, og har ikke sjans til å ta dere igjen.

Har vi vel?  ;-)

Ser at regnekunnskapene er dårlige oppe i Trøndelagen
ndelig SERIEMESTER

Lurkin

Quote from: "arntf"Hva? Dere begynner ikke å få nerver vel? Dere som ligger så godt an og alt mulig... Ingen som kan ta dere igjen nå vel? Kanarifugler og trøndere; vi er jo akterutseilt alle som en, og har ikke sjans til å ta dere igjen.

Har vi vel?  ;-)

Er ikke bekymret for Trondheim's gamlehjem, men heller kanariene. Selger de Koren og Mifsud så er Stabæk min største bekymring. Eller, da er Brann min største bekymring.
Berømte Brann fra Bergen

Candyman

Quote from: "arntf"Hva? Dere begynner ikke å få nerver vel?

Hehe, det kom jo fra riktige kanten. Hvis du vil snakke om nerver, så bør du vel begynne med treneren deres! Han sitter vel på hytten og tygger restene av pillene som lå igjen etter Brathseth.

Og etter å kost meg med vittig lesning fra [webred] den siste tiden på kjernen.no, så er det jo lett og se hvem som sliter med nerver!

Brakka er vel det nærmeste du kommer en "funnyfarm" for tiden. Tror du må stikke innom å se hva de putter i vaffelrøren...

Lykke til.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Lurkin

Haha, Candyman.

At en hovedtrener skal få fri i to mnd pga stress er det mest patetiske jeg har hørt.
Berømte Brann fra Bergen

arntf

He he he, vel... etter søndagens oppvisning så skulle det ikke forundre meg om også Mons Ivar kunne trengt noen dager for å komme seg.

"Trenerfri" ser ihvertfall ut til å ha hatt en god effekt på både Rosenborg, Start og Tromsø.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Go Up