• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kaggestad om Revheim

Started by Brann_copper, April 02, 2006, 21:32:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_copper

Jeg synes alle som er glade i Brann bør lese Kaggestads kronikk i BT om Magne Revheims håpløse innstilling som styreleder i Brann. Personlig har jeg aldri likt Revheim og hva han står for. Spark ham!! Fred MIM og POL.

Kronikken finner dere her: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=95961
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

jako

Quote from: "Brann_copper"Jeg synes alle som er glade i Brann bør lese Kaggestads kronikk i BT om Magne Revheims håpløse innstilling som styreleder i Brann. Personlig har jeg aldri likt Revheim og hva han står for. Spark ham!! Fred MIM og POL.

Kronikken finner dere her: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=95961
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Toa

Utrolig hvordan alle leter etter syndebukker for tiden.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

monzilla

hadde vært interessant å høre trådstartes argumentasjon for revheim-hatet

naitsirk

da e vel da som står i artikkelen han sikter til.

reknar med at sjefen din, dersom du jobber, ikkje seier til alle dei andre ansatte at han ikkje veit om du duger til jobben din.

dette + veldig lite velvilje til å finansiere eventuelle nye spelarar.
har sagt det tidligare, dersom brann gjer det dårlig i år so bør han og gå. ikkje berre mim og pol. då har ikkje styret gjort ein god nok jobb.
dei har tross alt han 3-4 år på seg.mjelde kunne dei ha sparka tidligare dersom dei ønska.

Ricky

Mjelde ut mot kritikken:

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/brann/article600247.ece

"- Noen har gått av skaftet og fyrt opp sankthansbålet litt for tidlig, slår Mjelde fast overfor TV2 Nettavisen i garderoben etter kampen."

- Tenker du da på utspill som har kommet fra din egen klubb?

"- Hvem jeg tenker på kan du sikkert gjette deg til."
"- Alle rundt laget må nå holde fokus på det som teller. Vi sitter i samme båt, og nå må vi begynne å dra i samme retning. Men jeg tviler egentlig på at det blir mer ro i klubben nå, sier Mjelde."

Jaha.. Trener vs styreformann, via media.. Det er en fight treneren sjelden går seirende ut av.

Xminator

Det eneste Revheim har vert flink til de siste årene er å holde kjeft. Det synest jeg han skal fortsette med.

Skaddler

"When the going gets tough, the tough gets going" er forøvrig en sang av Billy Ocean

Candyman

Han synger jo og:

Ooh - ooh - can I touch you? - Can I touch you?
And do the things that lovers do?

Så jeg tror Mjelde bør tenke seg litt om før han spiller den til Revheim'en!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

rødesk

Er ikke Kaggestad sykkelekspert?
oen må gå...!

Candyman

Quote from: "rødesk"Er ikke Kaggestad sykkelekspert?

Jo, det stemmer det. Du kjenner han sikkert som ekspertkommentator for tv2 sine sykkelsendinger. Han er og far til Mads Kaggestad, som i år skal sykle for Credit Agricole sammen med Thor Hushovd.

Grunnen til at han har uttalt seg i det hele tatt er vel for han har stor erfaring innenfor ledelse og trening innad i toppidretten i Norge. Jeg har selv truffet og pratet med han endel ganger, senest i Tour de France i sommer som var, og han er utrolig kunnskapsrik. Tror mange i Brann kunne lært litt av han når det kommer til proffesjonalitet!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up