• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Forventninger for sesongen

Started by Lyn, February 24, 2006, 19:57:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lyn

Hei, jeg har et par spørsmål til dere supportere som jeg håper dere kan ta dere tid til å svare på. Jeg er skribent på Bastionens webside og vil vurdere de forskjellige lagene som deltar i årets Tippeliga. Og hvem vet ikke best om sitt eget lag enn dets supportere?

1. Hvilke forventninger har dere til denne sesongen?

2. Hvordan blir deres førsteellever seende ut i år?

3. Vurdering av stallen.

4. Plassering ved slutten av sesongen.

Håper dere kan være så ærlige som mulig på spørsmålene. Takk...

Super Hasund

Quote from: "Lyn"Hei, jeg har et par spørsmål til dere supportere som jeg håper dere kan ta dere tid til å svare på. Jeg er skribent på Bastionens webside og vil vurdere de forskjellige lagene som deltar i årets Tippeliga. Og hvem vet ikke best om sitt eget lag enn dets supportere?

3. Vurdering av stallen.

1. Gull serie og cup

2. Den beste

3. Jævlig bra

4. Toppen av tabellen

Seriøst.
La Folket Synge

*Feltz*

JS

Quote from: "Lyn"Hei, jeg har et par spørsmål til dere supportere som jeg håper dere kan ta dere tid til å svare på. Jeg er skribent på Bastionens webside og vil vurdere de forskjellige lagene som deltar i årets Tippeliga. Og hvem vet ikke best om sitt eget lag enn dets supportere?

3. Vurdering av stallen.

7.11.04.....4-1....finnes det bedre lesning?

jako

Quote from: "Lyn"

3. Vurdering av stallen.

1. Jeg forventer at vi er med i gullkampen, men jeg er stygt redd for at Mjelde ikke har kapasitet til å føre oss der.

2. Tror at dette blir laget
                       Opdal
Guntveit-Sigurdsson-Soma-Hanstveit
Huseklepp-Andresen-Miller-Vaagan Moen
              Sæternes-Winters

3. Vi manger en skikkelig god tredje spiss som alternativ til Sæternes og Winters. Samt en som kan styre midtbanen når Andresen er utilgjengelig.
Ellers ser det bra ut.

4.Håper selvsagt på gull men frykter en ny fiasko ala fjorårssesongen tipper syvendeplass.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Ricky

1. Medalje, subsidiært maks seks poeng (to seire) unna gullet. Og at vi fremdeles er med når kvartfinalene i cupen skal spilles.

2. Opdal - Sigurdsson, Bjarnason, Soma, Hanstveit - Huseklepp, Miller, Andresen, Vaagan Moen - Sæternes, Winters. Men med et forbehold om at Brann fortsatt jakter på spillere.

3. Stallen er blant de beste i TL, men et mindre kvalitetsmessig gap mellom spillerne "1-11" og "16-24" hadde vært ønskelig. Dette er forøvrig noe Brann-ledelsen selv er klare over, og ser ut til å jobbe aktivt med.

4. Tipper Brann blir nummer 1, 2 eller 3 i en Tippeliga som blir omtrent like jevn i år som i fjor.

BrannFa(e)n

rannfasiten

tintin

1: topp 4
2: ricky er vel inne på noe:
3: bra stall, må forsterkes om vi realistisk sett skal kjempe om gullet
4: brann vinner gull, 2 poeng foran rbk, 5 poeng foran tromsø. vif blir nr 4, lsk 5, start 6, ffk 7, lyn 8, viking 9, stabæk 10, molde 11, odd 12, sandefjord 13, ham kam 14...

moffy_

1. Forventer at Brann skal prestere mye bedre enn i fjor. Cupfinale og topp 3 plassering vil være en naturlig målsetting.

2.
Dette er vel den lagoppstillingen de fleste tenker er naturlig:
Opdal - Sigurdsson - Bjarnason/Zavrl - Soma - Hanstveit - Huseklepp - Miller - Andresen - Vaagan Moen - Sæternes - Winters

Men denne synes jeg også kan være litt spennende:
Opdal - Guntveit - Sigurdsson - Bjarnason/Zavrl - Soma - Huseklepp - Andresen - Vaagan Moen - Ludviksen - Sæternes - Winters/Miller

-Mener ikke vi skal spille nøyaktig slik, men vil vise at vi har spillere som kan brukes i forskjellige posisjoner, og at vi har muligheten til å rotere litt på laget etter motstander, hjemme/bortekamp og form på spillere
Zavrl vet jeg for lite om til å sette han opp som førstevalg som stopper, men håper jo han innfrir forventningene!

3. Førsteellveren er helt i toppklasse i Norge, men med tanke på skader o.l mener jeg (som de fleste andre) at de som kommer bak ikke holder høy nok nivå for et lag som skal vinne gull. Nå har vi hentet inn Zavrl og Monkam, og det blir spennende å se om disse kan forbedre bredden i stallen. Kan nesten gå så langt som å si at dersom vi unngår de store skadeproblemene så må det nesten bli gull...

4. Kommer til å bli rekordjevnt i toppen av tabellen i år! Mange gode lag som kjemper om medaljene. Men jeg må si at vi like gjerne kan ta gullet som noen som helst andre!! Så jeg flesker til med 1. plass
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

xTaTic

3. Vurdering av stallen.

Go Up