• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Dugnad! Søndag 28 aug.

Started by Northside, August 27, 2005, 20:16:32 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Northside

Jepp, då har tifo-gruppen dugnad igjen, denne gangen blir det søndag 28 august kl 14:00 i bbb-rommet.

Håper flest mulig tar turen innom og hjelper til, er viktig å sette farge på tribunen :wink:

Vi kommer til å bli der helt til vi er ferdig, men det vil gå fortere dersom flere stiller....

Alexåsane

Og det poster du på en lørdag:) kom med det litt tidligere. sto nettop opp eg.!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

R.I.P.Super-ray

Skandale.

En som ikke er medlem av tifogruppen engang poster tråden.

Og appåtil i et forum på en lørdag..
7 SUPER RAY - LEGENDE

BL

Kan jo kanskje være at det ikkje er så mye å gjøre så tifo-gruppen klarer det egentlig uten hjelp... Derfor ikkje må postè en uke før og alt det der.
Hansa-
Felt Z

Rasmus_brann

Quote from: "BL"Kan jo kanskje være at det ikkje er så mye å gjøre så tifo-gruppen klarer det egentlig uten hjelp... Derfor ikkje må postè en uke før og alt det der.

det kunne godt ha kommet nokken flere på dugnaden. vi var en 7-8 stykker. holdt på en god stund!!
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

brannfrik

var nok å gjøre i dag.. eg måtte stikke 18.30 og då var det fremdeles nok arbeid igjen til alle i en del timer for å si det sånn.

Northside

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Skandale.

En som ikke er medlem av tifogruppen engang poster tråden.

Og appåtil i et forum på en lørdag..

er en skandale at du fortsatt er på dette forumet! Vær glad noen gidder å poste det.

og som BL skrev, kanskje vi ikke trengte så alt for mange til denne dugnaden, derfor ingen vits i å poste det en uke i forveien!'

men hvorfor bryr du deg? du hjelper ikke til med tifoen og ville aldri komt uansett når dette var postet, dvs du bare skriver dette for å være den negative drtitten som du faktisk er!

BL

Då burde det jo blitt postet her noen dager før kanskje.
Hansa-
Felt Z

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Vær glad noen gidder å poste det.

R.I.P. Tøffelhelt har et poeng.

Har sagt det før og jeg sier det igjen. Merkelig denne tifo-gruppen. De har en dugnad, men de ikke vil fortelle om det. For hvis ikke trådstarter (som visstnok ikke er med i gruppen) hadde "giddet" å skrive dette innlegget hadde jo ingen utenfor den innerste kretsen visst om det. Og så klager de at så få stiller opp og engasjerer seg. Merkelig...
Rød makt på Hansa!

Northside

Quote from: "Nixon"

Har sagt det før og jeg sier det igjen. Merkelig denne tifo-gruppen. De har en dugnad, men de ikke vil fortelle om det. For hvis ikke trådstarter (som visstnok ikke er med i gruppen) hadde "giddet" å skrive dette innlegget hadde jo ingen utenfor den innerste kretsen visst om det. Og så klager de at så få stiller opp og engasjerer seg. Merkelig...

som sagt så er det sikkert en grunn til at dette ikke ble annonsert tidligere og bedre, vi trengte ikke så mange personer!
Tifo-gruppen har nr til de som pleier å komme, dermed så får vi beskjed dersom de trenger hjelp, trenger de ytterligere help og mange personer så annonserer de helt sikkert disse dugnadene på en bedre måte.

Grunnen til at eg postet det var at han som skulle ikke hadde tid då, men det ville blitt postet, bare litt seinere på dagen....

dersom du leser hele posten min hvor eg svarte RIPRAP Super-ray så ser du kanskje at eg svarte på dette også.

"og som BL skrev, kanskje vi ikke trengte så alt for mange til denne dugnaden, derfor ingen vits i å poste det en uke i forveien!'"

R.I.P.Super-ray

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Nixon"

som sagt så er det sikkert en grunn til at dette ikke ble annonsert tidligere og bedre, vi trengte ikke så mange personer!
Tifo-gruppen har nr til de som pleier å komme, dermed så får vi beskjed dersom de trenger hjelp, trenger de ytterligere help og mange personer så annonserer de helt sikkert disse dugnadene på en bedre måte.

Grunnen til at eg postet det var at han som skulle ikke hadde tid då, men det ville blitt postet, bare litt seinere på dagen....

dersom du leser hele posten min hvor eg svarte RIPRAP Super-ray så ser du kanskje at eg svarte på dette også.

"og som BL skrev, kanskje vi ikke trengte så alt for mange til denne dugnaden, derfor ingen vits i å poste det en uke i forveien!'"

Hmm, ikke så mye å gjøre sier du.. Samsvarer ikke helt med de 2 andre over her som visstnok sa det var mye å gjøre..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Nixon

Et skeivt ord til disse gutta og de går i skyttergravene med en gang.
Ja ja, vi får se hvilken gullkorn de har klart å klatte sammen til i morgen...
Rød makt på Hansa!

Alexåsane

Jeg er meget aktiv på dette forumet, og jeg fikk ikke med meg denne posten før 4 tiden på søndag. tror ikke det så mange som fikk med seg den heller.

Trenger dere folk(som noen her antyder), så gi beskjed i god tid.
Trenger dere ikke folk(som noen her antyder), så ikke gi beskjed i det heletatt.

Og ja! Jeg mener tifo-gruppen gjør en glimrende jobb ellers:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

BL

Hansa-
Felt Z

abe78

Helt enig! Grei tifo i går. Så proff ut!

Liker tradisjonen med en ny tifo for hver kamp...

Godt jobbet!
.og husk!

BL

Hansa-
Felt Z

DJ_ADG

Quote from: "BL"Fin liten tifo i dag  :)

Liten é ordet. Den ser liten å enkel, men tok MANGE timer.Selv om det hadde kommet flere så tror eg ikkje vi hadde klart det raskere. EG é enig i at den é liten, helt te eg så kor mye jobb det faktisk e.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

R.I.P.Super-ray

Enig med de andre, flott tifo.

SÃ¥ stilig ut!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Go Up