• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ã? skyte seg i foten...

Started by Up And Coming, August 03, 2005, 23:57:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Up And Coming

Da jeg så hetsingen av Tore Andre Flo ble jeg skremt. Ikke på vegne av de som gjorde det eller for Tore Andre sin del heller. Jeg ble skremt, ene og alene fordi dette potensielt kan ødelegge så mye for Dere som klubb.

Selv er jeg ikke Brann suporter (Glimt) men synes alltid det er morsomt å møte Dere til dyst. I mange år omtalt som en av de beste suporterklubbene i landet (med rette mener jeg), men vedr. flo gikk det for langt.

Brann spillerne og Dere påpeker ofte betydnningen av den 12. mann. Men pass på at den 12. mann "spiller" for brann og ikke i mot. Noe jeg tror Dere har gjort her.

Hvorfor i all verden skal unge Norske talenter velge Brann som springbrett for Europa, nÃ¥r dette er mottakelsen Dere gir dem senere?  Jeg tror at flere spillere vil tenke seg om bÃ¥de en og to ganger før de kommer til Bergen.

Flo var tildels stor når han var i Brann og Dere burde være taknemlige for de stundene han gav Dere, og Dere burde ønsket ham hell og lykke når han dro.

Fotballen  er en gang slik i dag at man sitter ut kontrakter og gÃ¥r "gratis" til nye klubber. Norske klubber er for smÃ¥ til Ã¥ holde pÃ¥ de største stjernene som selvsagt reiser ut om muligheten byr seg. Hvem ville ikke det?

Så jeg annmoder til forsiktighet når Dere uttrykker Dere på stadion. Jeg unner Dere den suksessen Brann har for tiden (selv om jeg skulle ønske det heller var oss;-), og lykke til videre. Forhåpentligvis som den 12. mann som støtter klubben i tykt og tynnt. Både i ord og i handling.

AtroZ

Oppførselen til enkelte "Brann-supportere" i denne saken er direkte latterlig, men måten flo dro på er one of a kind. Brann kunne solgt han til Chelsea vis det var der han ville. De han gjorde var å sørge for at han fikk overgangspengene, og ikke Brann. Og den millionen han lovet Brann av egen lomme kom aldri ifølge daværende styreforman.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Mr_Soma

Ingen "utenforstående" forstår seg på denne situasjonen her -
Dere leser alt som VG og TV2 skriver, hva Davy Wathne spyr ut, hvor synd det er i Flo osv.

- SÃ¥ er vi liksom tullingene.

Gre ikke alle over en kam!

Og forresten så er speakeren "Deres" den største klovnen som har fått tatt i en mikrofon noen sinne. (sammen med en viss Toro-pauseunderholdning).

MÃ¥tte bare nevne det.

Puss tennene dine og hold kjeft.

Northside

Letterlig tråd!

Flo hetsen var ikke enorm, noen små banner med maling på og litt sanger/piping... Vi hadde no mer tifo som ikke gikk på andre lags spillere!

Finn deg Flo tråden her, så leser du alle innlegene, kanskje du skjønner ka det går i då

BL

Her i Bergen er vi ekspert i å skyte oss selv i foten...
Hansa-
Felt Z

DJ_ADG

Quote from: "BL"Her i Bergen er vi ekspert i å skyte oss selv i foten...

det é grunnen te at eg ikkje é med på Landskytter stevnet.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Up And Coming

Quote from: "NorthsideFCDH"Letterlig tråd!

Flo hetsen var ikke enorm, noen små banner med maling på og litt sanger/piping... Vi hadde no mer tifo som ikke gikk på andre lags spillere!

Finn deg Flo tråden her, så leser du alle innlegene, kanskje du skjønner ka det går i då

Har lest tråden, skjønner poengene og husker historien. Men våkne opp. Tror du virkelig TV publikumet ser annet enn bildene som blir vist på skjermen? Har stor sans for mye av det som blir presentert på arenaer rundt omkring, men dette ble et lavmål i mine og mange andres øyne.

Klanen har skjønnt det, noe som kanskje også vises på overgangene til Enga?

Northside

orker ikke begynne på dette igjen, har diskutert det så mange ganger no og tror alle som bruker dette forumet har sagt meningen sin minst 10 ganger.

eg støtter de bannerene som ble laget, vi dette hvert 10år eller mindre, bare bra noen gidder å engasjere seg.

Austevolling

Eg forstÃ¥r Up And Coming veldig godt. og eg e egentli heilt eni me han  og. men pÃ¥ den andre sio so fekk flo so fortjent. Eg forstÃ¥r at spelera so vil ut i Europa nøler med Ã¥ skrive under for Brann nÃ¥. Men dei ska veta at  dei sleppe ut te Europa med respekten i behold berre Brann fÃ¥r betalt for  dei. noke so me ikkje fekk me flo
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Stalin

Utrolig enig denne karen.. nei ikke denne lille 12åringen med innlegget over men med tråstarter.. Er helt latterlig hvordan minibataljonen har håndert flo saken... Flo fortjener kun hyggelig tanker med seg videre, flott spiller og herlig person! Gjorde utrolig mye bra for Brann, men ikke uventa greier disse poserungene å snu det til noe negativt..

Austevolling

heile saken handler berre om penger. og no kan me og legga da bak oss på ein an sia sio Brann har penger no..
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

brannsupporteren:-D

Jeg er og helt enig med trådstarter. Sånn som folk oppførte seg gjorde meg rett og slett litt flau. Greit nok at overgangen ikke gikk som vi ønsket og han snøt oss for penger men herremin det er vel ikke noe å surmule for 8 år etterpå? Vi kan ikke la småting som dette ødelegge vårt gode rykte som supporetere. Jeg har ingenting i mot flo som spiller og ønsker han lykke til videre i sin karriere.
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Stoffi

Quote from: "Stalin"Utrolig enig denne karen.. nei ikke denne lille 12åringen med innlegget over men med tråstarter.. Er helt latterlig hvordan minibataljonen har håndert flo saken... Flo fortjener kun hyggelig tanker med seg videre, flott spiller og herlig person! Gjorde utrolig mye bra for Brann, men ikke uventa greier disse poserungene å snu det til noe negativt..

Vet ikke om dette er alvorlig ment eller hva.... Hvis det er, gud hjelpe deg, hvis han hadde fantes.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up