• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

ingen bombe men

Started by Kristin, June 03, 2005, 17:21:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kristin

merket meg i dagens BT at miller ikke gjennomførte løpet eller
at han ikke var der...

noen som har noen grunner for det? (gjerne usaklige)
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

sekto

Miller er ikke bygget for løping. Hans kropp er designet for korte turer til og fra puben. Om han skulle løpt en hel runde rundt banen, så hadde han vært sliten frem til kampen mot Viking.

Charmless Man

Kan ikke huske at det sto alle som var med...At han ikke er nevnt betyr vel ikke at han ikke løpte. Han var med å skape to av målene mot Lyn, ikke kødd med Charlie selv om han er liten og feit.
Ladish on the Foot

Stoffi

Dårlig forsøk på å snakke nedsettende om Charlie Miller. Han er en dyktig fotball spiller og spiller bra for Brann.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

enavgutta

Ja. Charlie er  vår mann. Ingen kødder med ham!

Charlie flagget er forøvrig under produksjon. Det vil komme opp på Hansa som TIFO iløpet av sommeren. Bare å begynne å glede seg folkens !:-)

Northside

Quote from: "enavgutta"Ja. Charlie er  vår mann. Ingen kødder med ham!

Charlie flagget er forøvrig under produksjon. Det vil komme opp på Hansa som TIFO iløpet av sommeren. Bare å begynne å glede seg folkens !:-)


hehe, konge :wink:  venter i spenning nede på ss eg... er det du som har noe med det hansa bannere folk drar opp under byen e Bergen?
syntes det var knall å se når de tok det over seg!

enavgutta


Stoffi

Quote from: "enavgutta"Ja. Charlie er  vår mann. Ingen kødder med ham!

Charlie flagget er forøvrig under produksjon. Det vil komme opp på Hansa som TIFO iløpet av sommeren. Bare å begynne å glede seg folkens !:-)


Charlie flagg.... haha  :)  Men helt konge.  :D  Flagg er bra.

Er ikke en Charlie Miller worshipper som enkelte her :-) Men mannen er en god spiller og spiller mange smarte baller til våre spisser, og er rett og slett en ganske genial spiller, med bra teknikk og riktig temperament.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

mr-bolstad

Charlie-flagget virker absolutt helt genialt!
blir liksom litt sånn Cantona aktig!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

enavgutta


Nixon

Quote from: "enavgutta"


Er dere redd at dere i motsatt fall ikke skal få flagget tidsnok ferdig?:)
Rød makt på Hansa!

lovebrann4ever

Quote from: "sekto"Miller er ikke bygget for løping. Hans kropp er designet for korte turer til og fra puben. quote]
Jeg syntes ikke du/dere bør kritisere Miller sånn.. tenk tilbake når han kom til Bergen og Brann så feit han VAR då..!! :evil: menne han har jo nesten mistet hele øl bommen og har begynt å bli en veldig trent mann.. om han ikke føler for å løpe en lang tur, så la han få ta en litt mindre tur då.. han må få ta det litt i sitt eget tempo.. det har gått bra til no...Miller er en klasse spiller...!!
K Brann, det er på tide NO!

Nixon

Quote from: "lovebrann4ever"
Quote from: "sekto"Miller er ikke bygget for løping. Hans kropp er designet for korte turer til og fra puben. quote]
Jeg syntes ikke du/dere bør kritisere Miller sånn.. tenk tilbake når han kom til Bergen og Brann så feit han VAR då..!! :evil: menne han har jo nesten mistet hele øl bommen og har begynt å bli en veldig trent mann.. om han ikke føler for å løpe en lang tur, så la han få ta en litt mindre tur då.. han må få ta det litt i sitt eget tempo.. det har gått bra til no...Miller er en klasse spiller...!!


Kanskje grunnen til at Miller var så feit var at han tok det i sitt eget tempo?:) Nei, pisk han sier nå jeg. Så blir han bare bedre!

Men det er leit å høre at han har mistet ølbommen. Hvor ble den sett sist?
Rød makt på Hansa!

sekto

Har øl bommen, noe med bomringen å gjøre?

Jeg syntes alle Brannspillerne bør få ta ting i sitt eget tempo. Spark Mjelde, og la spillerne drive egentrening.

Få Miller ut, og tving han til å løpe til han holder på å spy. Det er bare slik han kan få bedre kondis. Vil han spille for Brann, så må han kunne stå på i 90 minutter. Ikke bare stå i 90 minutter..

slang

Eg skjønnar ikkje korfor folk klagar på Mjelde! Han tok over et Brannlag som såvitt hadde berget seg fra nedrykk og to år senere tar vi seriebronse og NM-gull!! Og no ligger vi på tredjeplass! godt plassert til å endelig vippe Rosenborg av tronen! Go Mons!!
ansa 08

Stoffi

Quote from: "slang"Eg skjønnar ikkje korfor folk klagar på Mjelde! Han tok over et Brannlag som såvitt hadde berget seg fra nedrykk og to år senere tar vi seriebronse og NM-gull!! Og no ligger vi på tredjeplass! godt plassert til å endelig vippe Rosenborg av tronen! Go Mons!!


Hvis du ikke skjønte den spøken, så bør du virkelig tenke deg om. :-)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

slang

hehe.. får nesten tenke meg om då;) e småtrøtt etter en lang dag med lesing til eksamen. Greit å få min mening der uansett:D
ansa 08

Go Up