• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tur til Manger?

Started by mobli, May 13, 2005, 08:15:09 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mobli

Jeg kunne tenkt meg å reist til Manger for å se Brann i andre runde i cupen, men vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg dit.

Blir det arrangert noenting? Er det noen her som skal dit?
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Nixon

Ikke tenk så mye på hvordan du skal komme deg til Manger. Kampene blir spilt på Sletta som ligger litt lenger nord på øyen.
Rød makt på Hansa!

Estranged

Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Høyrebacken

Bor en mil fra Manger, men dersom kampen skal spilles på gresset på Sletta, nytter det ikke å reise til Manger.....:)
Kommer du fra Bergen, er det bare å kjøre over Nordhordlandsbroen, videre til Knarvik, ta til venstre i rundkjøringen og fortsette mot Mongstad, ta av på Rv 565 mot Radøy, kjøre over Alversundbroen (en av de få gjenværende broer med lysregulering), fortsette nordover mot Austrheim, og når du kommer til Sletta tar du til venstre og kjører ned i en dump, opp igjen av dumpen, og på høyre hånd ligger da Sletta Gras.

Skjønner?
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

Sharpy

Quote from: "Høyrebacken"Bor en mil fra Manger, men dersom kampen skal spilles på gresset på Sletta, nytter det ikke å reise til Manger.....:)
Kommer du fra Bergen, er det bare å kjøre over Nordhordlandsbroen, videre til Knarvik, ta til venstre i rundkjøringen og fortsette mot Mongstad, ta av på Rv 565 mot Radøy, kjøre over Alversundbroen (en av de få gjenværende broer med lysregulering), fortsette nordover mot Austrheim, og når du kommer til Sletta tar du til venstre og kjører ned i en dump, opp igjen av dumpen, og på høyre hånd ligger da Sletta Gras.

Skjønner?

Det verste er at vi som har hytte på Valdersneset skjønner beskrivelsen din, og kjenner igjen dumpen rett før Sletta;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Høyrebacken

Hehe, det var jo artig.
Vel, da regner jeg i hvert fall med åm se noen av dere på Sletta når Brann spiller.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

enavgutta

Går kampen på tv ? :-D

KEO

Quote from: "enavgutta"Går kampen på tv ? :-D

Ja, Lindås lokal har full dekning:)
Nu kør vi!

Go Up