• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

HVA?

Started by espen, May 05, 2005, 20:02:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

espen

LATTERLIG!

Kvisvik spiller som en skoleunge, treffer ikke paa en dritt..
Miller ser du ikke en dritt av
Saeternes har tydligvis slaatt leir i offside!
Tfl spiller dritbra og runder Hanstveit gang paa gang!

Forsvaret ser ut til a ha tatt helg!

lydnivaaet: synd jeg er paa biblioteket, for bedre arbeidsro hadde jeg faatt paa stadion!

Nei, det er ikke mye medaljefavoritt over Brann i foersteomgang.

Latterlig og bekymringsverdig!

Lefty

Heisann!

Er det flere her med utenlandsk tastatur? :D

Lefty

espen

Eden

Mine tanka om kampen, i alle fall til pause:

Soma hadde en dårli dag mot mykje raskere Glimt spillere..
Hanstveit blei runda gang på gang på gang..
Miller kunne vert mindre egoist til tider og bør kjøpe rustfjerner til skuddfoten..
Andresen burde vert meir egoist og ikkje bare spilt bakover..
Sæternes havna i offside fella litt for ofte..
Kvisvik hadde og ein dårli dag og fekk liksom ikkje med beina sine..

Ja første omgangen va skammelig dårli!!! Men heldigvis så d ut som at kniven Mjelde sku sitta mot spillernes strupe va skarp nok.. D e jo ein positiv ting oppi alt..
Men d e så jævla typisk at vi ikkje score på sjansa ette sjansa!! Jævli frustrerande å se på..

Nåkken positive observasjona va at Scharner imponerte stort til tider og at Opdal hadde nåkken klasseredninger som gjorde at vi ikkje blei totalt ydmyka..

Flott å se at laget greide å løfta seg etter ein meget begredelig første omgang. Men for å sitera Mjelde, meget fritt sitert etter hukommelsen; "d ligge i hodet og sånt høre ikkje heima på Brann." Sa dette etter han sa den altfor dårlige 1 omgangen ødela for oss..

Vi får håpa at dei har skjerpa seg til neste kamp og at alle sjansene våre snart havne INNI mål!

Men dette va bare 5 runde.. Alt blir nok så meget mykje bedre!! =)
Keep the faith people ;)

Snakkes på Staddan 16 mai folkens. Gitt om denne unge damen gleda seg ja!! Siste Stadionbesøk for min del va mot Aalesund 3 april.. Gleda meg til fullt hus og stormandes jubel! =))

!!!BLOD E TJUKKARE ENN VANN!!!

Go Up