• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Syng Saktere !

Started by Charmless Man, April 06, 2005, 11:17:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Charmless Man

Vi så tendenser i fjor, Hansa-tribunen starter sanger, og er med på sanger som blir startet på Store stå. Dette kommer til å bli enda bedre i år. Men for at flest mulig skal kunne være med på de ulike sangene, må de synges saktere...Store stå har en tendens til en ekstrem hurtigsynging, dette gjør at folk ikke kan kaste seg med på sangen. I kampen mot Malmø i fjor startet Hansa flere sanger, Store stå hev seg med, men sang alt for fort, slik at sangen ble ødelagt.

I år kan det virkelig bli fantastisk stemning på stadion, men da må vi skjerpe oss litt alle sammen.

Forresten: Hva med å prøve "Sk Brann, Bergens Stolthet" slik den ble sunget i Vestlandshallen, bare at det er Hansa som svarer?
Ladish on the Foot

Brann-Peter!

Angående "sk brann, bergens stolthet" og hansa svarer, så tror
jeg denne ville skapt et utenomjordisk trøkk!! er det noen andre enn meg og "Charmless man" som har tenkt i disse baner?
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

mr-bolstad

stod å tenkte på det på aalesund kampen.
dette hadde vært utrolig kult å få til.
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Brannfrelst

Tror dette kan bli et problem,at mange på SS kommer til å svare på Vi e Brann Bergens stolthet også.
2.10.07-Gullet kom hem!

mr-bolstad

Quote from: "Brannfrelst"Tror dette kan bli et problem,at mange på SS kommer til å svare på Vi e Brann Bergens stolthet også.

noen som står helt nede på ss "roer" ned de som roper svarer sk brann .....  mens vi peker bort på hansa.
hvis du var i vestlandshallen i vinter så skjønner du ka eg mener!!
eg syns absolutt at dette skulle vært gjennomført!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

mr-bolstad

ja eg va på stadion mot aalesund og eg sto på ss.
det var når de begynte å svare eg tenkte på det med hansa.  :)
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Nemesis

Det hadde vært helt sinnsykt å få til.  Cluet er å få det til en gang, så er det satt for resten av sesongen.   Det krever at noen på SS gjør en innsats slik at ingen på SS svarer itillegg til at noen på Hansa tar initiativ til å svare.

Er jo en tendens til at den går en gang eller to før vi på Hansa hiver oss på SS og omvendt.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Nemesis

Quote from: "Charmless Man"Hva med å prøve "Sk Brann, Bergens Stolthet" slik den ble sunget i Vestlandshallen, bare at det er Hansa som svarer?

Dette forslaget burde vært lagt ut på det andre diskusjonsforumet også, ikke bare på tifo forumet.   Tror alle er enig at forslaget er godt, så da gjelder det bare å få spredt det til flest mulig før mandag :-)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Mr_Soma

Dette er noe vi må og bør få til.
Når det funker i Vestlandshallen så skal det også kunne gjennomføres på Stadion - selv om akustikken i VH er desto bedre.

Vi e Brann, Bergens Stolhet.... skal bli ett "varemerke" denne sesongen!

mr-bolstad

eg åpnet en ny tråd om denne bare denne saken. så vet folk det.
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Romani3

Quote from: "mr-bolstad"stod å tenkte på det på aalesund kampen.
dette hadde vært utrolig kult å få til.

På Aalesund kampen var d jo nåkken som ropte te den andre delen av SS at de ikkje skulle svare, sånn at vi kunne høre om d var nåkken på Hansa som svarte. Men d funket ikkje då. Får vel se kordan d blir no på mandag og de andre hjemmekampene som kommer.
Tenk om vi hadde fått d te då....! D var jo helt magisk, fantastisk i Vestlandshallen! Men der var d jo ekko òg =P
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Charmless Man

Og ikke minst. Syng saktere! Slik at alle kan bli med på sangene.
Ladish on the Foot

Go Up