• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Vålerengens Idrettsforening utsatt?

Started by byen e bergen, March 11, 2005, 10:23:54 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Geir

Quote from: "mr-bolstad"nei jeg mener jeg leste et sted at kampen på torsdag SKAL spilles.
dette ble bestemt av royal league. det var brann som ikke ville spille i vestlandshallen p.g.a store økonomiske tap!

kampen blir nok spilt i vestlandshallen.


Hvis dette stemmer, så får VIF utsatt sin kamp, og tjener på det, mens Brann ikke får utsatt og taper på det.
Alt ved det gamle altså, bare at nå er det RL og ikke NFF som holder på.
ndelig SERIEMESTER

Xminator

Slik jeg leser siste oppdatering på BT, så åpner RL for at kampen går i Vestlandshallen, men ser helst det blir utsettelse. POL håper på vestlandshallen for å unngå hengekamper.

De har ikke tatt bort plasten, men prøver å smelte snøen med varmluften under plasten. Kanskje laget skulle ha alternativ trening i dag? Med kost og plastbøtte fra Nille? :D

Nixon

Nå driver de med snømåking der oppe. Det tyder jo på at de fortsatt er innstilt på at kampen skal gå ute på torsdag.
De klarer sikkert å få vekk snøen, men jeg er redd for at banen likevel ikke vil tåle kampen. Er jo fortsatt tele i bakken noen steder og det er meldt regn på onsdag. Skrekken her er jo at banen vil være ødelagt til langt ut på våren. Alle husker hvordan banen i Malmö var etter 90 minutter der.
Rød makt på Hansa!

Tjohei

Quote from: "Nixon"Nå driver de med snømåking der oppe. Det tyder jo på at de fortsatt er innstilt på at kampen skal gå ute på torsdag.
De klarer sikkert å få vekk snøen, men jeg er redd for at banen likevel ikke vil tåle kampen. Er jo fortsatt tele i bakken noen steder og det er meldt regn på onsdag. Skrekken her er jo at banen vil være ødelagt til langt ut på våren. Alle husker hvordan banen i Malmö var etter 90 minutter der.
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Xminator

http://www.statkraft.no/wbch3.exe?p=1635&sted=4&image1.x=31&image1.y=33

Det er meldt en del nedbør Onsdag og natt til Torsdag, men med 7 varmegrader blir jo det regn som kommer. Oppholdsvær og noenlunde klarvær utover dagen. Så om plasten får ligge til torsdag ettermiddag så er det jo ikke helt umulig.

Nixon

Quote from:

Snø og regn er vann begge deler. Hvis regnet på onsdag fortsetter hele torsdagen (noe som på våre kanter ikke er usannsynlig) kan virkningen bli den samme.
Rød makt på Hansa!

Tjohei

Quote from: "Xminator"http://www.statkraft.no/wbch3.exe?p=1635&sted=4&image1.x=31&image1.y=33

Det er meldt en del nedbør Onsdag og natt til Torsdag, men med 7 varmegrader blir jo det regn som kommer. Oppholdsvær og noenlunde klarvær utover dagen. Så om plasten får ligge til torsdag ettermiddag så er det jo ikke helt umulig.


Men dette lover jo meget bra... Det blir jo plussgrader hele uken, med Torsdagen som varmeste dag. Når vi i tillegg har viftene så bør vi få vekk tælen.
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Brann/Bergen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brannmann rob"
Quote from: "Reny"Jeg håper ikke avlyse denne kampen! Fordi jeg har kjøpte billett til kampen:S faen ta snøen!


vet at dette er blitt spurt om evig mange ganger.. men hvor kjøpte du biletten? :?


Vi som har partoutkort fikk brev med referansenummer som vi måtte ta med til en Narvesenkiosk. 3000 billetter har blitt lagt ut på denne måten. Forkjøpsretten vår går ut i morgen.


Brev med referansenummer?? Eg har partout kort, men har ikkje fått noe brev i posten... Når fikk dere det?
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

syma

Har også sesongkort, og jeg har heller ikke fått noe brev. Ikke min samboer heller.

Tois

Fått brev side tirsdag... Har kjøpt det!  Men idag dere kan kjøpe billetter på ticnet.no eller på Narvesen..

Nixon

På TV2-sporten ble det sagt at bare snøryddingen som pågår nå vil påføre gressmatten store skader. Skader som Brann vil slite med utover våren. Og da kan man jo bare tenke seg hva 90 minutter med fotball vil gjøre.

Kanskje Brann skal se vekk fra de ekstra pengene og heller spille kampen inne? Eventuelt utsette kampen hvis det går. For jeg er redd at det vil koste mer enn det smaker. For Brann er et av de lagene som er mest avhengig av en god gressmatte for å få til spillet sitt.
Rød makt på Hansa!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nixon

Rød makt på Hansa!

Brannfrelst

*kremt* undervarme....... Har ikke Brann tenkt å få dette når den store oppussingen skal skje? Undervarme,nytt garderobeannlegg og oppgradere flomlyset?
Tror ikke banen blir ødelagt,og at kampen går på torsdag på Stadion!
2.10.07-Gullet kom hem!

Bombefar

Quote from: "Brannfrelst"*kremt* undervarme....... Har ikke Brann tenkt å få dette når den store oppussingen skal skje? Undervarme,nytt garderobeannlegg og oppgradere flomlyset?
Tror ikke banen blir ødelagt,og at kampen går på torsdag på Stadion!


Selvfølgelig skal alt dette oppgraderes. Det er jo derfor de bygger nytt

Xminator

http://www.statkraft.no/wbch3.exe?p=1635&sted=4&image1.x=31&image1.y=33

Ikke mer nedbør før onsdag kveld. Nedbør fra onsdag ettermiddag til torsdag ettermiddag. Så opphold. Ser regnet har flyttet seg litt nærmere torsdag kveld siden i går. Det som er positivt er vel at det ikke blir snø. Så lenge det er meldt 7 varmegrader så regner det ;)

Når banemesteren sier at "gresset ser bra ut", så lover dette bra for kamp!

KennethS

Blir ingen kamp på stadda.. håper den blir utsatt. E ikkje det samme og spille i vestlandshallen.
tå på Brann

KEA

Så er det avgjort at kampen går i Vestlandshallen:

"Turneringskomiteen i Royal League har besluttet å avvikle kampen Brann-Vålerenga som planlagt torsdag 17. mars kl. 20.35, men flytter den innendørs til Vestlandshallen."

http://no.royalleague.com/news/newsShow.aspx?id=290

Tois

Klanen sendt 20 VIF support til Bergen med fly og opptil 200 med buss.

KennethS

Quote from: "Tois"Klanen sendt 20 VIF support til Bergen med fly og opptil 200 med buss.


fikk nettopp meld av en eg kjenner i klanen, hun sier at de har fått 150 billetter.. tror hun ihvertfall. hørt noen sted hvor mange de får?
tå på Brann

ekte kjuagutt

De har krav på 5% og noe mer en det tror jeg ikke brann vil gi fra seg. Det tilsvarer da i overkant av 1500 så det stemmer nok

BL

Quote from: "ekte kjuagutt"De har krav på 5% og noe mer en det tror jeg ikke brann vil gi fra seg. Det tilsvarer da i overkant av 1500 så det stemmer nok


Eller 150 ja
Hansa-
Felt Z

_owenz_

Er Kjetil Siem virkelig en Idiot?

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/fotball/royalleague/article996321.ece

Quote1) Vi fikk voldsom kritikk for at kampen mot Djurgården i desember ble spilt innendørs,
2) Vi fikk voldsom kritikk for at vi forsøkte å flytte Esbjerg-kampen i februar innendørs,
3) Vi fikk voldsom kritikk for at kampen mot IFK ikke ble spilt innendørs,
4) Og jeg registrerer at kampen mot Brann skal spilles innendørs. Jeg forstår det ikke fordi Vallhall både er en større hall og har et bedre dekke, sier Siem.

Nixon

Nå var det vel ikke noe poeng for VIF å mobilisere forsvaret da det var kulde og ikke snø som var problemet. Og hva skulle de gjort owenz? Gått rundt med 100 meter skjøteledning og hver sin hårføner?
Rød makt på Hansa!

_owenz_

Quote from: "Nixon"Nå var det vel ikke noe poeng for VIF å mobilisere forsvaret da det var kulde og ikke snø som var problemet. Og hva skulle de gjort owenz? Gått rundt med 100 meter skjøteledning og hver sin hårføner?


Den kampen i desember var det ikke noe i veien med Ulevaal. NFF sa rett og slett nei og slo av strømmen. Stengt. that's it. VIF gadd ikke engang å prøve å forhandle.

owenz

Nixon

Quote from: "_owenz_"Den kampen i desember var det ikke noe i veien med Ulevaal. NFF sa rett og slett nei og slo av strømmen. Stengt. that's it. VIF gadd ikke engang å prøve å forhandle.

owenz


Gikk litt fort der. Trodde vi snakket om IFK for noen uker siden. Min feil!
Rød makt på Hansa!

Go Up