• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Royal League

Started by Tjohei, March 04, 2005, 00:43:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tjohei

Tenkte jeg skulle lage en RL-tråd slik at vi slipper en million tråder om den samme turneringen!!!

PS: Skandale at TVN skal vise RBK i stedet for Brann! Og hva er vitsen med den avstemingen? Det lukter svindel lang vei!
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Tjohei

up up and away!!!! Heia Brann, i dag KNUSER vi IFK... 2 mål av Sæternes, ett av Dylan :)
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

KennethS

eg ser trommer på tv..... skandale!
tå på Brann

KennethS

A.Walde på høyrekant :D intressant
tå på Brann

_owenz_

Jeg er glad Ystaas er i sogndal, eller så hadde vel han spilt...

owenz

nummer9

Jeg er glad at du ikke er på kampen og at Ystaas ikke spiller owenz. Supportere som slenger dritt om spillerne på laget sitt hører ikke noen sted hjemme mener jeg iallefall.

KennethS

tå på Brann

_owenz_


BL

Quote from: "KennethS"eg ser trommer på tv..... skandale!


Blant våre egne?
Hansa-
Felt Z

KennethS

Quote from: "_owenz_"


blir et problem 1-0 og denne gangen var det Hanstveit som dreit seg loddrett ut.

Dårligs så langt.
Erlend Hanstveit og ørn 2. Begge har vært elendige idag.
tå på Brann

_owenz_

Er vel ikke noen bombe om Mjelde gjør noen utskiftninger i forsvaret under pausen. Spørsmålet er om Både Klock & Kalvenes kommer utpå. Kalvenes er vel nesten bankers ettersom han har gjort endel gode trenings kamper  i det siste.

Noe må iaf gjøres med forsvaret, håper Mjelde tar tak til pause, de kan ikke forvente å få starte 2. omgang etter dette.

Offansivt er det bare marginer som gjør at Brann ikke har scoret.

owenz

pusuren

Quote from: "nummer9"Jeg er glad at du ikke er på kampen og at Ystaas ikke spiller owenz. Supportere som slenger dritt om spillerne på laget sitt hører ikke noen sted hjemme mener jeg iallefall.


Ystaas spiller ikke på brann!!

Ellers enig at folk som slenger dritt om spillerne på laget ikke hører hjemme noen sted..

nummer9

Ja, jeg vet at Ystaas for tiden er leid ut, men han er fortsatt en brann-spiller, iallefall vil jeg klassifisere han som det. Han vil uansett komme tilbake etter utlånsperioden om alt går som planlagt (i sommer?).

Grunnen til at Ystaas ble leid ut nå er nettopp fordi han spiller med lav selvtillit på banen i kamper. Jeg vil tro at disse folkene som sitter å slenger dritt her på forumet ikke har så vanskelig for å gjøre dette under kamp også (iallefall noen), og man skal ikke være rakettforsker for å skjønne at det hjelper ganske lite på Ystaas sitt problem.

For å bekjempe denne u-kulturen må man starte et sted, og jeg startet her.

pusuren

Quote from: "nummer9"Ja, jeg vet at Ystaas for tiden er leid ut, men han er fortsatt en brann-spiller, iallefall vil jeg klassifisere han som det. Han vil uansett komme tilbake etter utlånsperioden om alt går som planlagt (i sommer?).

Grunnen til at Ystaas ble leid ut nå er nettopp fordi han spiller med lav selvtillit på banen i kamper. Jeg vil tro at disse folkene som sitter å slenger dritt her på forumet ikke har så vanskelig for å gjøre dette under kamp også (iallefall noen), og man skal ikke være rakettforsker for å skjønne at det hjelper ganske lite på Ystaas sitt problem.

For å bekjempe denne u-kulturen må man starte et sted, og jeg startet her.


My Bad trodde ikke at Ystaas kom tilbake, då e nok eg enig med deg..

Superjack

Tror ikke ystaas ville gjort det noe dårligere enn resten på banen, kanskje med unntak av Miller og Sæternes
i taper ALDRI!

Go Up