• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Plassering av BBB i Vestlandshallen

Started by henk, February 15, 2005, 18:23:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

henk

BBB sin plassering i vestlandshallen blir i midten av feltet på motsatt side av spillerboksene. Inngang vil være på kortsidene av banen
enk Ekerhovd
NÃ¥ som privatperson

Erik

Henk, om du har vert på de siste kampene så har det vert 2 forskjellige spillerbokser.. De orginale ved kioskene/hovedinngang og 2 flyttbare som de har brukt på langsiden der det kun er tribune, jeg går vell ut ifra at det er der vi skal vere?

Nixon

Nå gjelder det bare å plassere barnehagen langs sidelinjen til et sikrere sted. Kan jo når som helst skje en ulykke med disse ungene lekende langs banen.

Nei. Tenker ikke på SS...:)
Rød makt på Hansa!

HaterRævBK

angående barnehagen..:
Håper innderlig vi slipper å ha de løpende ute på banen før kamp, pausen og etter kamp.
Tenk kor flaut det blir når hele norden får se vår yngste generasjon supportere ta helt av utpå der slik som sist!?
S slaur.....

KEO

Quote from: "HaterRævBK"angående barnehagen..:
Håper innderlig vi slipper å ha de løpende ute på banen før kamp, pausen og etter kamp.
Tenk kor flaut det blir når hele norden får se vår yngste generasjon supportere ta helt av utpå der slik som sist!?


Tror vakt holdet blir litt av en annen karakter enn mot start, tror ikke UEFA hadde hatt Vestlandshallen godkjent i mangen dagene etter kamp vist 5 barnehager hadde fått drevet med pause underholdning og småjenter som leker med plast kuler på kritt streken under kamp.
Nu kør vi!

rødesk

eg skjønte ikke helt kor vi skulle stå!...skulle vi ikke stå til helt nede til venstre fra hovedinngangen?
oen må gå...!

HaterRævBK

Quote from: "rødesk"eg skjønte ikke helt kor vi skulle stå!...skulle vi ikke stå til helt nede til venstre fra hovedinngangen?


fra hovedinngangen så går du bare beint frem til du stomper i en tribune. Når du gjør det så løfter du blikket litt, der vil du mest sannsynlig se en gjeng brann supportere kledd i mange brann ting.
der skal vi stå forstod eg det riktig :wink:
S slaur.....

Yngve

Quote from: "henk"BBB sin plassering i vestlandshallen blir i midten av feltet på motsatt side av spillerboksene. Inngang vil være på kortsidene av banen


Er det då alle 1700 medlemmar i BBB du tenkjer på, eller er det dei som er kjende som "store stå"? Slik som eg har skjønt ting inne på desse sidene så er det to adskilte ting..BBB for alle, SS for dei syndgande..

Erik

Så gjelder det å møte opp i litt god tid, sånn at vi slepper de sure gammle grettene blandt oss.. vi må ha vår røde del;)

HaterRævBK

Quote from: "Yngve"
Quote from: "henk"BBB sin plassering i vestlandshallen blir i midten av feltet på motsatt side av spillerboksene. Inngang vil være på kortsidene av banen


Er det då alle 1700 medlemmar i BBB du tenkjer på, eller er det dei som er kjende som "store stå"? Slik som eg har skjønt ting inne på desse sidene så er det to adskilte ting..BBB for alle, SS for dei syndgande..


tror han mente alle som synger og virkelig brenner for Brann. dvs vi på hansa og ss som bryr oss og kanskje e med å lager litt stemning :wink:
S slaur.....

DJ_ADG

mini-TIFO te kampen;
Alle  i rødt, sÃ¥ mye som mulig.
Alle som har SKJERF tar det med og bruker det aktiv.
Alle som har FLAGG tar det med og bruker det aktiv.

dette é noe som egentlig alle vet, men kan vel altid bli bedre og lære det videre.


Og dette hadde også vært fint om storflaggene te tifo-gruppen hadde blit tatt med sånn som mot Start. Men det é jo kansje mulighet for at det é tifo klar te kampen som vi ikkje vet om.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brann-Peter!

Oppfordrer alle til å ta med det de har av flagg, skjerf ol.
selv om det e en innekamp, betyr det ikke at det er mer naturlig å ta seg fri fra flagg/skjerf/drakt....osv

hehe så ikke DJ_ADG sitt innlegg før nå..:) litt ensidig

mvh B-P
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Sharpy

Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "Yngve"
Quote from: "henk"BBB sin plassering i vestlandshallen blir i midten av feltet på motsatt side av spillerboksene. Inngang vil være på kortsidene av banen


Er det då alle 1700 medlemmar i BBB du tenkjer på, eller er det dei som er kjende som "store stå"? Slik som eg har skjønt ting inne på desse sidene så er det to adskilte ting..BBB for alle, SS for dei syndgande..


tror han mente alle som synger og virkelig brenner for Brann. dvs vi på hansa og ss som bryr oss og kanskje e med å lager litt stemning :wink:


Like morsomt hver gang noen tror at det er kun de som synger som virkelig brenner for Brann. Herlig:D
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

brannfrik

det e jo ikkje så rart at det kan virke som om det e sånn... eg synes i alle fall ikkje det ser ut som om man brenner noe videre for brann hvis man for eksempel sitter og utveksler dypsindigheter og drikker kaffe på felt c under kampen, i stedet for å stå og synge. då vil eg heller si at man e interessert.

Alexåsane

SÃ¥ var det den debatten igjen da:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

DJ_ADG

detter begynnte å blilitt Off-topic
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Sharpy

Jeg vet, men synes egentlig det er litt morsomt likevel;) Synger du ikke hele kampen, brenner du ikke for Brann. Storartet!

Uansett håper jeg dere klarer å fylle Vestlandshallen. Selv sitter jeg pent plassert på pub i Trondheim med Brannluen godt trukket ned over ørene.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Tjohei

Men dette blir en kamp som de syngende kommer til å dominere! Ta med masse supporter-effekter folkens... Flagg og bannere o.l
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

the_bjarne

Quote from: "Sharpy"Selv sitter jeg pent plassert på pub i Trondheim med Brannluen godt trukket ned over ørene.

Forslag til ein god pub å sjå kampen på i Trondheim, Sharpy?

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"


Det er ikke innbytterbenker på begge sidene. De laget noe høyst provosorisk mot Start på motsatt side av hovedinngangen. Helt sikkert fordi man tidligere har vært plaget av stor trafikk foran innbytterbenkene. Og ikke minst folk som står ved inngangspartiet og sperrer utsikten.
Dette vil nok ikke skje mot Odense da mobiliteten til tilskuerene vil bli sterkt innskrenket. Så jeg kan garantere at SS blir på motsatt side!
Rød makt på Hansa!

Sharpy

Quote from: "the_bjarne"
Quote from: "Sharpy"Selv sitter jeg pent plassert på pub i Trondheim med Brannluen godt trukket ned over ørene.

Forslag til ein god pub å sjå kampen på i Trondheim, Sharpy?


Personlig trives jeg i Daglighallen på Studentersamfundet. Billig øl (34,-) og som regel plass. Andre alternativer er selvsagt MacBeth og Kings Cross. Hadde vært litt morsomt å stille opp i full uniform på Kjernens nye pub, Klokkesvingen, om den er åpen.

I hvert fall plenty alternativer!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Kaya

Hvordan fungerer det egentlig i Vestlandshallen, er det fritt frem for å sitte/stå hvor man vil på tribunen, eller har de noe system i forhold til hvor man hadde kjøpt billett på Stadion?

DJ_ADG

Quote from: "Kaya"Hvordan fungerer det egentlig i Vestlandshallen, er det fritt frem for å sitte/stå hvor man vil på tribunen, eller har de noe system i forhold til hvor man hadde kjøpt billett på Stadion?
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

arild

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "Kaya"Hvordan fungerer det egentlig i Vestlandshallen, er det fritt frem for å sitte/stå hvor man vil på tribunen, eller har de noe system i forhold til hvor man hadde kjøpt billett på Stadion?


I BA stÃ¥r det at det e bare stÃ¥ plasser.. det e jo veldig bra..  :D

BRANN gutten fra Os!

vi skal stå på langsiden på andre siden av hoved inngangen sant???
RANN<3

ole3000

Quote from: "DJ_ADG"mini-TIFO te kampen;
Alle  i rødt, sÃ¥ mye som mulig.
Alle som har SKJERF tar det med og bruker det aktiv.
Alle som har FLAGG tar det med og bruker det aktiv.

dette é noe som egentlig alle vet, men kan vel altid bli bedre og lære det videre.


Og dette hadde også vært fint om storflaggene te tifo-gruppen hadde blit tatt med sånn som mot Start. Men det é jo kansje mulighet for at det é tifo klar te kampen som vi ikkje vet om.


d gjør vel ingenting om eg tar med cupfinaleflagget??:)
i går for en til!

DJ_ADG

Quote from: "ole3000"
d gjør vel ingenting om eg tar med cupfinaleflagget??:)


mhm. ikkej godt å si. står det FC LYN OSLO på det så NEI.

Men eg regner med at du menner et der det står Sk Brann,eller Brann. Då skal man jo ta det med på kamp, ka é vitsen medå kjøpe et flagg og bare bruke det på en kamp.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

HaterRævBK

Vi skal stå på andre siden av hovedinngangen.
Andre siden av kiosken.
Andre siden av den orginale innbytterbenken.
andre siden av murtribunen.
Den siden hvor tribunen trekkes ut.
andre siden av hvor spillerene kommer ut.

Viss du no ikke finner frem så snur du og ser kampen på fotball puben!
Håper alle vet hvor vi skal stå no!
S slaur.....

DJ_ADG



den tribunnen i bakrunden é den vi skal bruke.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brannfrelst

Quote from: "DJ_ADG"

den tribunnen i bakrunden é den vi skal bruke.


Er det den i bakgrunnen vi skal ha? Midt på da,eller til en av sidene?
2.10.07-Gullet kom hem!

brannfrik

regner no med at vi samles på midten, og eg håper inderlig at de fjerner det idiotiske nettet for anledningen!!

DJ_ADG

Quote from: "brannfrik"regner no med at vi samles på midten, og eg håper inderlig at de fjerner det idiotiske nettet for anledningen!!


de må velsikkert fjerne de pga. sikkerheten eller noesånt:D Og eg håper virkelig de é fjærnet sånn at flagg stengene slipper å henge seg oppi nettet.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Kruxleiven

BB eller SKB/BBB/-OB i morgen? Kampen begynner 1830 og BB begynner 1900. Tror faktisk jeg foretrekker realityserien fremfor en kjedelig innendørskamp der de beste ikke spiller.

Erik

Kruxleiven ja du får sitte hjemme du å se BB... Latterlig å si noe så fjernt.. Snakker om å vere supporter.. Jeg gleder meg stort! Puben og kampen.. Flere som gleder seg og skal på puben i morgen??

Noen som vet når bussene går fra puben?

Nixon

Quote from: "Kruxleiven"BB eller SKB/BBB/-OB i morgen? Kampen begynner 1830 og BB begynner 1900. Tror faktisk jeg foretrekker realityserien fremfor en kjedelig innendørskamp der de beste ikke spiller.



Egentlig burde vi fått avslag i prisen når Brann ikke stiller med toppet mannskap. Det kan jo faktisk skje når sesongen begynner at 2-3 av våre såkalte stjernespillere er skadet eller har karantene. Og da er det jo egentlig ganske så frekt av Brann å forlange full pris for en vare som er mangelfull. Vi betaler jo ikke full pris for en genser med hull i eller en chipspose noen har spist av. Det samme prinsippet burde gjelde fotballkamper. Var det kl. 19.00 BB begynte sa du?
Rød makt på Hansa!

arild

Quote from: "Erik"Kruxleiven ja du får sitte hjemme du å se BB... Latterlig å si noe så fjernt.. Snakker om å vere supporter.. Jeg gleder meg stort! Puben og kampen.. Flere som gleder seg og skal på puben i morgen??

Noen som vet når bussene går fra puben?


faen gledet meg siden Malmø kampen på stadion i fjor..

Erik

Jah... Skal bli godt med en viktig kamp igjen.. Kjenner det kribler inni magen min:D Noen pils på puben så kamp.. Lovely!!

Sharpy

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Kruxleiven"BB eller SKB/BBB/-OB i morgen? Kampen begynner 1830 og BB begynner 1900. Tror faktisk jeg foretrekker realityserien fremfor en kjedelig innendørskamp der de beste ikke spiller.



Egentlig burde vi fått avslag i prisen når Brann ikke stiller med toppet mannskap. Det kan jo faktisk skje når sesongen begynner at 2-3 av våre såkalte stjernespillere er skadet eller har karantene. Og da er det jo egentlig ganske så frekt av Brann å forlange full pris for en vare som er mangelfull. Vi betaler jo ikke full pris for en genser med hull i eller en chipspose noen har spist av. Det samme prinsippet burde gjelde fotballkamper. Var det kl. 19.00 BB begynte sa du?


Hehe;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Professoren

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Kruxleiven"BB eller SKB/BBB/-OB i morgen? Kampen begynner 1830 og BB begynner 1900. Tror faktisk jeg foretrekker realityserien fremfor en kjedelig innendørskamp der de beste ikke spiller.



Egentlig burde vi fått avslag i prisen når Brann ikke stiller med toppet mannskap. Det kan jo faktisk skje når sesongen begynner at 2-3 av våre såkalte stjernespillere er skadet eller har karantene. Og da er det jo egentlig ganske så frekt av Brann å forlange full pris for en vare som er mangelfull. Vi betaler jo ikke full pris for en genser med hull i eller en chipspose noen har spist av. Det samme prinsippet burde gjelde fotballkamper. Var det kl. 19.00 BB begynte sa du?


Hehe;)



Hehe, dere er en god gjeng med runkere...Prioritere sånnn fortjener alvorlig bank, godt jeg er en av de som skjønner ironi. Finfin kamp alt i alt i dag

Go Up