• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

338 saker om Brann.

Started by Xminator, January 18, 2005, 18:48:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Sak på VG Nett nå. (okay, det snakkes om at RBK blir mest omtalt, men tallene for Brann er der :p)

120(ognoe) var negative. VIF får nesten like mange, men hadde bare 5 negative (!!!).

Er det noen som faktisk husker hvilke negative oppslag som var om Brann i Desember? ;)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=263020

Bombefar

Kan ikke huske noe negative oppslag på lenge. Hvis denne undersøkelsen er riktig virker det jo som den er fra 2002 eller noe

Xminator

Nei, det var tall fra desember. BA og BT har jo alene over 300 for 2004 :p Var tall fra 500 og noe medier.

Ã?ge

Quote from: "Xminator"

Er det noen som faktisk husker hvilke negative oppslag som var om Brann i Desember? ;)

Dette er jo fra 533 aviser
og eg vet Tommy Knarvik var intervjuet i endel lokal aviser rundt omring og han var jo som de fleste sikkert har fått med seg ikke alltid like positiv når det gjaldt Brann.

Nixon

BA og VestNytt har nok stort sett alle de negative sakene. Altså Tommy-sakene!:)
Rød makt på Hansa!

andreas27

Quote from: "Nixon"BA og VestNytt har nok stort sett alle de negative sakene. Altså Tommy-sakene!:)

vi må ringe anders palmer og takkke for han tok seg tid til tommy!

Digg Jan

Det er no kjekt at vi leder da...
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Bombefar

Quote from: "Digg Jan"Det er no kjekt at vi leder da...

Ja, så er vi best i noe hvertfall, men det visste vi vel fra før...

Ã?ge

Quote from: "Nixon"BA og VestNytt har nok stort sett alle de negative sakene. Altså Tommy-sakene!:)

Han var ute å klaget i avisene i stavanger området også etter mislykket opphold i bryne, så då nevnte vell han Brann i samme slengen.

Så var det vell rune bratseth ganske negativ om Brann når vi fikk Martin og ikke de.

Kai-Olai

Kristin

stod vell ikke om spytte episoden i desember da?
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Kai-Olai

Quote from: "Kristin"stod vell ikke om spytte episoden i desember da?

Er det kun fra desember?? Har det vært så mange saker om Brann i desember da??

Pascal Simpson

o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Brannjento

Jeg har gått litt i tenkeboksen ang. negative saker med Brann og dette har jeg kommet frem til.
Ettet Bodø-Glimt kampen fikk dommer Krokdal noen hatmeldinger sendt til seg pga at han dømte straffe til bodø-glimt også viste TV-bildene at det ikke var straffe og vi ble snytt for 2 poeng, noen som husker det?

Vet og at Rune  Bratseth ble VELDIG sur dÃ¥ vi fikk Sæternes og ikke de.

2rB

Quote from: "Brannjento"Jeg har gått litt i tenkeboksen ang. negative saker med Brann og dette har jeg kommet frem til.
Ettet Bodø-Glimt kampen fikk dommer Krokdal noen hatmeldinger sendt til seg pga at han dømte straffe til bodø-glimt også viste TV-bildene at det ikke var straffe og vi ble snytt for 2 poeng, noen som husker det?

Vet og at Rune  Bratseth ble VELDIG sur dÃ¥ vi fikk Sæternes og ikke de.

D E S E M B E R . . . .   :wink:

Men - spørs kva som er definisjonen på negativt...
"Ingen" i Bergen ser vel på det som negativt at div. folk i rbk kritiserer oss for pengebruk. Dette blir bare targikomisk. Men det blir vel kanskje ein negativ omtale om Branns pengebruk?
Egentlig så veit ikkje eg...

Har leita litt på nettet etter alt tallmaterial, med hvilke aviser artikklane kjem frå, og slikt. Men klarer ikkje å finna dette.

Nokon som har ein link der det står meir om det enn i VG-linken?

Nixon

Quote from: "Kai-Olai"
Quote from: "Kristin"stod vell ikke om spytte episoden i desember da?

Er det kun fra desember?? Har det vært så mange saker om Brann i desember da??

Det har selvsagt ikke vært så mange saker. Men undersøkelsen viser jo hva som har stått i hele 533 ulike trykte medier som vel alle abonnerer på nyheter fra f.eks. NTB og ANB. Derfor er det de samme sakene som går igjen. Men listen viser jo hvilken klubber som desksjefer rundt om i landet finner interessante.
Rød makt på Hansa!

HaterRævBK

tror de negative tallene er negativt for andre personer, dvs folk utenfor bergen.... sikkert ikke alle som er så positiv til at vi blir bedre og bedre :wink:

men om vi blir omtalt mye negativt, ka bryr det oss?
vi bor i Bergen (et eget land!) og hva alle disse utlendingene sier (andre normenn) driter eg egentlig veldig mye i....
S slaur.....

2rB

Kom forresten på ein negativ sak...
Drakta... Det stod jo i avisene "Supporterene ikkje fornøyd" historier. Kor tragisk det va med alt for få drakter - osv.

Men - snubla over denne fra 12. desember:
http://www.propaganda-as.no/php/art.php?id=113881

Her er det rbk som har flest negative...

HaterRævBK

Quote from: "2rB"Kom forresten på ein negativ sak...
Drakta... Det stod jo i avisene "Supporterene ikkje fornøyd" historier. Kor tragisk det va med alt for få drakter - osv.

Men - snubla over denne fra 12. desember:
http://www.propaganda-as.no/php/art.php?id=113881

Her er det rbk som har flest negative...
'

på den tabellen var det jo nesten ingenting negativt!
S slaur.....

Go Up