• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tjente ikke BBB noe i Spektrum?

Started by Nixon, December 29, 2004, 16:38:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Fikk innkallelsen til BBB-årsmøtet i dag. De har heldigvis ikke opprettholdt den gamle BST-tradisjonen med å ikke ha regnskapet klart i tide. BBB har inntekter på 939.007 i 2004 der medlemskontigent (415.061,-) og turinntekter (496.683,-) er de høyeste postene. Turutgifter på 622.278,- er høyeste utgiftspost. BBB går med 44.623 kroner i overskudd.

Men hvor er pengene fra Spektrum? Jeg trodde at BBB og Brann skulle fordele overskuddet. Av regnskapet kan vi lese at BBB hadde utgifter på 69.192 kroner på cupfinalen. Men altså ingen inntekter.

Ellers har innkallingen en liten kuriositet: Cupfinalen skal visstnok ha sprengt TIFO-budsjettet. Til hva da? Pizza på de mange dugnadene?:)
Rød makt på Hansa!

HaterRævBK

hahaha!!!
Regner med det var en stor spøk! Hvordan kan cupfinale tifoen sprenge tifobudsjettet???
Kostet sikkert mye å ta med noen flagg ja...som ikke kom seg inn på banen.

Og eg mener bbb skulle tjene peng på spectrum...
S slaur.....

BL

Quote from: "Nixon"Ellers har innkallingen en liten kuriositet: Cupfinalen skal visstnok ha sprengt TIFO-budsjettet. Til hva da? Pizza på de mange dugnadene?:)

de hadde vel en liten tifo klar, men pga en mobil som var tom for strøm (århundrets dummeste unnskyldning) så ble det ikkje noe av
Hansa-
Felt Z

Bombefar

Jeg savner inntektene fra Cupfinale CDen og Spektrum. jaja, det er vel første gang de lager et så omfattende regnskap og jeg synes det var flott å få det tilsendt i posten. Kan ikke huske at jeg fikk noe i fjor. Tror det går fremover og blir veldig bra til neste år

Digg Jan

Noe må de ha tjent. Eg betalt 25 kroner for en godt utvanet Cola. Når du drikker så mye brus så denne gutten ryker penga fort.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Geir

Tror ikke Brann eller Bataljonen tjente noe på salg av drikkevarer. De er Spektrum som har bevilgningen, så de sto nok for salget og tok fortjenesten, tror jeg nok.
ndelig SERIEMESTER

Digg Jan

NÃ¥, eg vet ikke eeg. Det va Hansa som ga oss tørste gutter drikke der, og det er Ringnes som til daflig er sinna brus levrandør i spektrum.  Tror nok Hansa ga litt penger til brann. Vis ikke tjente de gÃ¥tt, 75 kroner per 1.5 liter cola. Huff, føler meg snytt.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Blææ

Ellers har innkallingen en liten kuriositet: Cupfinalen skal visstnok ha sprengt TIFO-budsjettet. Til hva da? Pizza på de mange dugnadene?:)

Ler meg skakk over denne såkalte TIFO gjengen som til nå ikke har klart å lage annet en underskudd på budsjettet og en kasse med oppklippte aviser.
Litt av en gjeng........
ont follow me,Im lost too

chris_henrik

Virker rart dersom det ikke blir noe avkastning på showet i Spektrum.

Med 5000 betalende à kr 250,- i Spektrum gir dette rene billettinntekter på kr 1 250 000,-

Ubekreftede rykter sa i sin tid at break even lå på 3000 billetter (kr 750 000,-) noe som jeg selv mener er en uvanlig høy sum.

Kostnader:  (Og nÃ¥ mener jeg at jeg tar godt i)
Artisthonorar       100 000,-
Leie av lyd&lys    100 000,-
Leie spektrum     200 000,- (ink vakthold)
                 Sum 400 000,-

Dette skal gi et overskudd på kr 800 000,-

Uansett hvordan en ser på dette skulle det blitt et solid bidrag i kassen til BBB. Håper ikke noen i BBB styret er blitt observert i nye biler den siste tiden. :-)

Ps: Dersom en har både har gitt fra seg provisjon av ølsalg og betalt mer enn 200 000 for å leie Spektrum har arrangøren blitt snytt.
<BRANN> ..... DKFM

Thorleif

Grunnen til at oppgjøret for Spektrum og CD-platen ikke er med i regnskapet, er at det på årsmøtet i fjor ble vedtatt at BBB sitt regnskapsår avsluttes 30/11 hvert år for å få ferdig regnskapet til utsendingen av årsmøteinnkallingen. Regnskapet etter Cupfinalen og Spektrumshowet var ikke ferdig fra Brann sin side til denne datoen, og dermed figurerer det heller ikke i BBB sitt regnskap, da vi ikke har fått de enda. Disse tallene vil komme med på neste års regnskap.

Tallene fra Spektrum vil vi ha klare til årsmøtet, og de vil bli presentert der dersom interesse.

Go Up