• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partourkort 2005

Started by Heia_Brann, December 04, 2004, 14:24:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Heia_Brann

eg fekk tilbud om å fornye partourkort i dag! Prisen var på 990kr, på store stå. eg lurer på om store stå skal vere delt til neste år og om eg eventuelt har fått tilbud om partourkort på midtfeltet. i fjor betalte eg 600kr på familiefeltet. noe som kan hjelpe meg?

mr-bolstad

e det bataljonen eller brann som sender ut tilbud til bataljonen medlemer?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

KennethS

Blir nok samme opplegg som i år til neste år kan eg tenke meg.
tå på Brann

RC

kor mye koster det? eg har ikkje hatt det før... men har lyst no. kor mye koster det og kor må eg eventuelt henvende meg?
Takk!

andreas27

kostar vel rundt en 1000lapp!
vist du isje hadde i år må du vel snakke med brann!!

KennethS

Quote from: "RC"kor mye koster det? eg har ikkje hatt det før... men har lyst no. kor mye koster det og kor må eg eventuelt henvende meg?
Takk!


Du må være medlem i BBB for og få partoutkort på SS.
tå på Brann

michael

jeg hadde bare medlemskap i bbb i år, men vil ha partourkort til neste sesong, hva gjør jeg da?

Alexåsane

Quote from: "michael"jeg hadde bare medlemskap i bbb i år, men vil ha partourkort til neste sesong, hva gjør jeg da?


om 2 uker får du et brev om fornying av BBB-meldemskap. så kontakter du BBB eller Brann om PARTOUTKORT.<-riktig skrevet:P?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

howie

Jeg har også fått brev fra brann om fornyelse av partoutkort 2005.

Og prisen har steget.

Betalte noe med 1400kr i fjor(år) men nå var prisen 1680kr for ett partoutkort for voksen sitte, felt G!

Og det er kun de 2300 første som betaler innen 21.desember som er garantert partoutkort! + 300 som blir trekt ut som betaler før 21.desember!

Digg Jan

Hansa felt z, ka er prisene der? Er det der det e liv?
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Go Up