• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Penger Til Brann

Started by pusuren, November 18, 2004, 23:06:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pusuren


sekto

En ting som irriterte meg her var at en av tingene som avgjorde hvor mye lagene fikk var publikumssnittet.

Brann kom her på tredjeplass, slått av RBK og VIF. Men i hvert fall VIF fikk jo hjelp av en av sine sponsorer til å fylle tribunene (ved flere anledninger mener jeg å huske), med at de kjøpte billetter og gav dem bort..

Om dette var nok til å tippe dem opp på andre plass totalt har jeg ikke regnet på, men de kan i hvert fall ha tjent godt med penger på at de får hjelp til å få publikum..

Cogito

Det var det, så lenge sponsorene kjøpte 8333 billetter og solgte videre. Så mange flere tilskuere hadde Vif iår.
Latterlig, men vi er et større publikumslag enn vif.
doesn't matter
 have a dream!

KennethS

Quote from: "sekto"Men i hvert fall VIF fikk jo hjelp av en av sine sponsorer til å fylle tribunene (ved flere anledninger mener jeg å huske), med at de kjøpte billetter og gav dem bort..


Vi har jo aldri fått hjelp av sponsorer..... slutt og syt!
tå på Brann

sekto

Quote from: "KennethS"
Quote from: "sekto"Men i hvert fall VIF fikk jo hjelp av en av sine sponsorer til å fylle tribunene (ved flere anledninger mener jeg å huske), med at de kjøpte billetter og gav dem bort..


Vi har jo aldri fått hjelp av sponsorer..... slutt og syt!


Det der er no absolutt ikke syting på noen måte?!

Jeg bare poengterte at VIF fikk god hjelp til å passere oss, og dette er jo da noe lag kan utnytte i fremtiden. Har du hjemmekamp i siste, så får du noen sponserer til å kjøpe ett par tusen billetter, for en billig penge, så gir du dem vekk og tjener litt ekstra penger på det med å passere andre lag..

Nixon

Quote from: "sekto"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "sekto"Men i hvert fall VIF fikk jo hjelp av en av sine sponsorer til å fylle tribunene (ved flere anledninger mener jeg å huske), med at de kjøpte billetter og gav dem bort..


Vi har jo aldri fått hjelp av sponsorer..... slutt og syt!


Det der er no absolutt ikke syting på noen måte?!

Jeg bare poengterte at VIF fikk god hjelp til å passere oss, og dette er jo da noe lag kan utnytte i fremtiden. Har du hjemmekamp i siste, så får du noen sponserer til å kjøpe ett par tusen billetter, for en billig penge, så gir du dem vekk og tjener litt ekstra penger på det med å passere andre lag..


Eller man kan få sponsoren til å kjøpe en stjernespiss for å passere andre lag og å tjene litt ekstra penger.
Nei, vent. Det har vi visst selv gjort...:)
Rød makt på Hansa!

sekto

Har Brann fått støtte fra sponsorer til å kjøpe spillere??!?! Det har jeg ikke fått med meg..  Jeg trodde Chess var navnet på sportsdirektøren i Brann..

P-K

Nå betaler også lagene avgift til NFF pr. tilskuer de har på kampene, så det er ikke bare fortjeneste i dette.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Nixon

Quote from: "sekto"Har Brann fått støtte fra sponsorer til å kjøpe spillere??!?! Det har jeg ikke fått med meg..  Jeg trodde Chess var navnet på sportsdirektøren i Brann..


Vel, det virket nesten som om det hadde gått deg hus forbi. Så glad jeg kunne være til tjeneste. For jeg kan ikke se at den ene måten å støtte laget på skal være bedre enn den andre.
Rød makt på Hansa!

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "sekto"Har Brann fått støtte fra sponsorer til å kjøpe spillere??!?! Det har jeg ikke fått med meg..  Jeg trodde Chess var navnet på sportsdirektøren i Brann..


e du heilt blåst eller???
viss du kaller deg ein brann suporter bør du greie å følle me litt og!!
RANN<3

grei

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"
Quote from: "sekto"Har Brann fått støtte fra sponsorer til å kjøpe spillere??!?! Det har jeg ikke fått med meg..  Jeg trodde Chess var navnet på sportsdirektøren i Brann..


e du heilt blåst eller???
viss du kaller deg ein brann suporter bør du greie å følle me litt og!!


Haha, jammen er det mange gullkorn man skal få med seg her inne. Stå på, ungdom!

FK Godfoten

skal man eller man skal? Gullkorn på gullkorn her...
eriemester 2005!

Ole Brom

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"
Quote from: "sekto"Har Brann fått støtte fra sponsorer til å kjøpe spillere??!?! Det har jeg ikke fått med meg..  Jeg trodde Chess var navnet på sportsdirektøren i Brann..


e du heilt blåst eller???
viss du kaller deg ein brann suporter bør du greie å følle me litt og!!


Var det bare du som ikke så ironien i dette innlegget ??:)

sekto

Quote from: "Nixon"
Quote from: "sekto"Har Brann fått støtte fra sponsorer til å kjøpe spillere??!?! Det har jeg ikke fått med meg..  Jeg trodde Chess var navnet på sportsdirektøren i Brann..


Vel, det virket nesten som om det hadde gått deg hus forbi. Så glad jeg kunne være til tjeneste. For jeg kan ikke se at den ene måten å støtte laget på skal være bedre enn den andre.


Brann og alle andre lags forhold til sponsorer er en helt annen diskusjon. Jeg er fullstendig klar over at Brann aldri hade vært der de er uten hjelp fra sponsorer.

MEN jeg kommenterte ikke hele sponsorsituasjonen i Norge. Jeg snakket kun om den konkrete saken med at VIF hadde høyere publikumssnitt og hvordan sponsorers hjelp hadde slått ut heldig for dem der. Så om folk skal kommentere det jeg skriver, så bør de ikke tilegne innleggene mine ting jeg aldri har sagt.

En mer generell diskusjon på sponsorsituasjonen kan vi gjerne ta i en annen tråd om noen føler behov for det..

Til Brann gutten fra Os, så gidder jeg ikke engang kommentere det du skriver..  :roll:

Go Up