• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Flo MÃ¥ DÃ? i Helvete

Started by Brodtkorb, November 17, 2004, 13:50:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Et par ting.. Dø i helvete? Brenne i helvete har jeg hørt.. å dø i helvete er jo å slippe billig unna, siden man normalt sett ser på helvete som et sted man tilbringer evigheten.. Og stakkars Flo da.. han må jo først dø på jorden, så i helvete.. Hvor skal han gå etter det da?

Er bare mulig han går til VIF, og jeg ser jo ikke noe galt med det.. ingen vil jo ha han tilbake til Brann.. HVorfor skal vi da bry oss om kor han spiller? Flo suger.. Og kommer til å suge til han legger opp.. Heller Flo enn Iversen..

P-K

Mulig han kommer til Helsike da, selv om jeg egentlig trodde Helvete var den verste plassen man kunne havne... ;)
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Nemesis

Er vel bedre hvis han sykler vannrett inn i helvete....

Er enig med at Ã¥ dø i helvete er en billig straff.  Er vel værre Ã¥ mÃ¥tte leve evig i Vadsø... eller et lignende sted....
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

enavgutta

Vi har vel visst i alle år folkens at denne fyren er et prakteksemplar på et skikkelig SVIN. Ingen bombe.

Brannmann10

Sånne innlegg med den type lavpannet overskrift bør fjernes fra denne siden. Den type setninger gjør at folk ser på oss som noen tullinger.

Fjern denne overskriften og kick vedkommende ut av forumet.

Lavpannet dust!

PS! Jeg kommer til å pipe som f .. på Flo også, men slike formuleringer får oss bare til å se ut som idioter

Svante!!

Quote from: "Brannmann10"Sånne innlegg med den type lavpannet overskrift bør fjernes fra denne siden. Den type setninger gjør at folk ser på oss som noen tullinger.

Fjern denne overskriften og kick vedkommende ut av forumet.

Lavpannet dust!

PS! Jeg kommer til å pipe som f .. på Flo også, men slike formuleringer får oss bare til å se ut som idioter

Helt enig.  Dette er lavmÃ¥l.

Likevel uenig med Ã¥ pipe ut Flo.  Han er en likanes kar.  Han gjorde veldig mye bra i Brann, og DET VAR IKKE HANS FEIL AT HAN NESTEN GIKK GRATIS.  Agent og en elendig Brannadministrasjon mÃ¥ ta skylden.  De kunne solgt ham før.  Flo ønskte Brann bare godt
rann er best

Henki

Quote from: "Svante!!"
Likevel uenig med Ã¥ pipe ut Flo.  Han er en likanes kar.  Han gjorde veldig mye bra i Brann, og DET VAR IKKE HANS FEIL AT HAN NESTEN GIKK GRATIS.  Agent og en elendig Brannadministrasjon mÃ¥ ta skylden.  De kunne solgt ham før.  Flo ønskte Brann bare godt

Såvidt jeg husker var Brann enig med Everton om en overgang som hadde sikret Brann (og Tromsø for den del) en god slump med penger. Flo takket nei til dette og valgte å gå til Chelsea. Han var veldig god i Brann, men at han til syvende og sist ville Branns beste tror jeg ikke på.
Ballen skal fremover!

BrannMann

La oss slippe mer Flo hetsing.. hold det ihvertfall til en tråd...begynner å bli lei nå.. så hvis noen har makt til det.. stopp denne tråden..
jokomelk og brød og seriegull!!!

grei

Trådtitler som denne er en av faktorene som gjør at dette forumet har minimal troverdighet for folk flest.

Aam

Bra han gikk til Vålerenga.. Så rykker de ned til neste år!
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Xminator

Er du virkelig så blind Aam? Flo blir en av de beste spillerene i 2005 OM han kommer til Norge. På ett lag som VIF scorer han glatt 15 mål.

BL

flo er den største klubbhoren norge har sett... eg har mistet oversikt over alle klubbene han har spilt for. lykkes han??? nei!! bryr det meg at han går til enga? nei!!
Hansa-
Felt Z

Erik

Fatter ikke hva folk skriker etter.. La no han dra hvor faen han vil... syteunger :evil:

Svante!!

Flo spiller i verdens beste liga.  Riktignok pÃ¥ benken og pÃ¥ et middelmÃ¥dig lag.  Men kun 2-3 personer pÃ¥ dagens Brannlag holder hans nivÃ¥.  Skal man være seriøs mÃ¥ man innse det.
rann er best

viks

Hvorfor diskuterer vi Flo???

Eg kan kun snakke for meg selv, men eg driter i hvert fall langt i mannen...

Er det virkelig vits i å rippe opp i en diskusjon som ikke hører hjemme andre plasser enn i 1997?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up