• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Branns første internasjonale 3-poenger noensinne

Started by jkippers, November 11, 2004, 20:11:26 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

jkippers

ble tatt i kveld. Jeg syns denne seieren smaker ekstra godt fordi Brann har kapret poeng, som de tar med seg videre.

Det har jo aldri skjedd før - bare cup-seire.

Dette syns jeg er verdt en skål!
Gull 09

Svante!!

rann er best

Ole Brom

Vinner vi mot Malmø i neste kamp lukter det avansement !

enavgutta

Herlig at vi vant ! Rammen for kampen var perfekt, mye folk og mye regn! Ellers må jeg nevne at sendingen til TVNorge var amtatørmessig og dårlig. For det første er det en bergenser som tydligvis er fanatisk RBK-fan som kommenterer kampen sammen med svinet Vidar Riseth. For det andre er Thorstvedt helt talentløs som programleder og kommentator. For det tredje klarte ikke de å kommentere kampene ordentlig en gang. For det fjerde var det kun fokus på RBK og Vålerenga sine kamper, Brann kampen ble kun vist i 30 sek og kun scoringen. Nei, for et pakk !

Nixon

Jeg klarte selvsagt å zappe vekk skåringen til Brann. Og etter det var det et meningsløst sammendrag av Engen-kampen. Temmelig dårlig ja!
Rød makt på Hansa!

jkippers

Quote from: "Nixon"Jeg klarte selvsagt å zappe vekk skåringen til Brann. Og etter det var det et meningsløst sammendrag av Engen-kampen. Temmelig dårlig ja!


Forferdelig dårlige kommentatorer, og totalt utrenede klippere. Så en del på RBK-kampen, og det måtte åpenbart være skrekkelig dårlig produsent også.

Dette er nok en billig-billig-billig satsning fra TV Norge.

Men jeg føler innledningen er god, og at RL kan utvikle seg videre. Med 2 seire til Norge, 2 til Danmark, 1 til Sverige og 1 uavgjort, tyder det på jevne oppgjør og spennende liga-utvikling.
Gull 09

DJ_ADG

Bergenseren som komenterte for Tv Norge jobbet før som Web-ansavalig for Brann.no og på Før-kampen på Tv Hordaland før han startet å jobbe på On-side på TV3 og nå é i TvNorge.

Dert finnes en Tv sending som var bra, eg har sett Cup-finale sendingen poå video og eg må si at NRK kan lage gode fotball sendinger, med mye bilder av tribunnen.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Jokke

Elendige TV Norge!!! Var det noen fler som fikk med seg hun bonde - kjerringa som satt og ramset opp at RBK hadde 87 innlegg og 29 av dem havnet inne i boksen osv.... Ikke en gang Scheie og Drillo bryr seg om så spesielle statistikker. Og i likhet med fjorårets svenske gram prix bidrag så hadde Thorstvedt like mye sjarm som bokhyllen Ivar fra IKEA. Når det gjelder fokuseringen på RBK så forstår jeg det litt siden det var hovedkampen i sendingen. Men forholdet VIF (5 min) - Brann (15 sek) er skandaløst. Jeg satt først og ventet på bilder av Millers mål både på NRK og TV2 på sporten rundt 21.30 men ingen av dem viste noe. Litt synd!! Men men jeg husket hvordan det var live og det holdt i massevis!! :lol:

Brannmann10

At TV 2 og NRK ikke viser bilder i sine sendinger før 2245 har med en ting å gjøre. TV Norge skal vise de i oppsummeringen sin kl. 22.45, etter det kan de andre vise det. Så alle norske kampene på nyhetsendingen på TV 2 nettopp.

Stilongs

Dette suger ræv ja!!!!!! Han osten fra RBK-TV(TV3/On-Side) er helt oppslukt av RævBK, det er jo 90 min skryt av trønder-landslaget, uansett hva som skjer utpå banen. Du kan banne på at om han komentere en Brann kamp i RL, klarer han garantert og få inn mye RævBK skryt og fraser som f.eks. "Der gikk Brann opp i en 2-0 ledelse, men senere i kveld kommer kampen alle vi nordmenn gleder oss til, RævBK mot XXXXX" eller noe lignende.

Dette er hva det driver med på RBK-TV(TV3/On-Side) så lenge RævBK er med i CL. Spesielt de andre kampene som Davidsen, KT Eggen og Stokke komenterer utenom RævBK. Der maser det konstant om neste RævBK kamp. F.eks. "Oisann, der ble det vist mål, ja Ruud/Henry/Nedved er verdens beste spiss, men i morgen kommer kampen alle nordemn gleder seg til, RævBK mot XXXX, og du Roar/Knut/Vidar i morgen har RævBK gode sjangser for å vinne........." etc etc etc etc etc etc.

Hva i HEL***E får disse idiotene til å tru at det er kunn RævBK vi bryr oss om eller gleder oss til??????!!!!!
ansasvingen 4ever!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

enavgutta

Ja, og det der var jo det elendige klippet fra Thorstvedt og amatørene i TVNOrge.

Ole Brom

Syntes RL sendingene på TVN var elendig. Og disse to klovnene som kommenterte Rosenborg var det værste jeg har hørt ! Har sendt mail til TvNorge og klaget. Dette var ille.

Roffarne

Quote from: "Ole Brom"Har sendt mail til TvNorge og klaget.


Jaja, men da har de sikkert sakene på stell innen neste sending.
Selv syntes jeg det stilles urimelig høye krav til en kanal som har "Min store fete ufordragelige forlovede", "Under samme tak" og "Unkarskvinnen" på sendeplanen.
Ikke alle kan ta på seg briller fra 1970 og være Arne Scheie.
Alt er bedre enn at denne franske homo-kanalen overtar hele showet.
Nu går alt så meget bedre.

odde

de viste jo brann kampen på tv i sin hele for alle de som har parabol eller kabel tv fra canal digital.... klippingen og filmingen fra kampene var dt canal digital som stod for... alle brann kampene går på canal digital sine kanaler...

Kai-Olai

TVN var en skandale!! Prøvde å herme etter TV3 sinde CL sendinger såg det ut som! Ble så irritert av at de på en RBK kamp setter en RBKspiller som komentator!! Det ble jo så lite objektivt som du overhodet kan få det!! Han satt jo å snakket i VI-form, og ikke i DE-form!! Skulle jo vært OBJEKTIV!! Er så irritert! Såg hele sendingen i håp om å få sett noe fra kampen på Stadion, men det var jo bare snakk om 15-20 sekunder.. Og den analytiker-kvinnen kunne de spart seg for!! HVEM I H*****E bryr seg vel?

Go Up