• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billett til cupfinaleshow

Started by Mrsavel, November 04, 2004, 19:07:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mrsavel

Har ikke hatt penger den siste tiden, var dessverre for sent ute for å bestille, er det noen som har billetter å selge, noen som ikke kan på grunn av parasittene som regjererer i byen. Dette er ikke snakk om svartebørs, men noen som må selge fordi de ikke kan selv.

Setter pris på alle svar
or Brann elskar vi

HaterRævBK

det er to innlegg her no...

en med fly og en med buss og hotel...
begge er rimelige!

løp å kjøp
S slaur.....

Mrsavel

Det er bare snakk om billett til cupfinaleshowet i Spektrum, transport, hotell og cupfinalebillett har jeg. Men, takk for svaret.
or Brann elskar vi

Mrsavel

Fikk kjøpt på ticnet, det gikk ikke tidligere i dag, men har vel vært avbestillinger, alle som trenger billetter kan gå på ticnet.no
or Brann elskar vi

Ã?yvindH

hvordan i allverden går det an å ikke ha billet til showet i spectrum???? Dere har jo hatt over tre uker på dere til å skaffe dere en bilett....... dette kommer til å bli helt vanvittig :D får fremdeles gåsehud når jeg tenker på festen i 95 og da var det barre halvparten så mye folk.........

BL

Quote from: hvordan i allverden går det an å ikke ha billet til showet i spectrum???? Dere har jo hatt over tre uker på dere til å skaffe dere en bilett....... dette kommer til å bli helt vanvittig :D får fremdeles gåsehud når jeg tenker på festen i 95 og da var det barre halvparten så mye folk.........


lyst på å høre korfor eg ikkje fikk tak i billett??
eg kjøpte billetten min på svartebørsen og var ikkje 100% sikker på om eg fikk billettene så derfor ville eg ikkje kjøpe billett til spectrum før eg fikk billetten til finalen... og når eg fikk billetten så seint var det utsolgt i spectrum
enkelt og greit

men eg ble jo reddet dÃ¥! fikk meg billett igÃ¥r   :D
Hansa-
Felt Z

Go Up