• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RævBK + NFF

Started by DonCorlione, October 30, 2004, 23:54:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DonCorlione

Jeg satt å så på tv2 sine sendinger å gledet meg at gulle ikkje gikk te enga å at vi fikk 3.plass, men så ser eg at RBK supporterene feirer gullet me å blusse blant tilskuerne.
Og etter d eg har fått med meg så e ikkje d lov, stemmer d?
Eg tenkte først at no kunne d kommer en fin bot opp te barte-pakket, men såkom jo eg pa at d e bare e Brann å ikkje gullungen te nff som får sånne bøter.

E d noe vi bør gjøre?
no som ringnes klaget på Brann, så kan vel brann klage på RævBK
rann + Hansa = Ekte Bergenser

sekto

Så det samme.. Om det ikke blir bot til RBK, da er det noe alvorlig gale. Og i så fall, så bør det jo innby til blussing på cupfinalen.. :0P

Er ulovlig å blusse på alle tribuner i Norge. Så ingenting de hadde fått lov til det der..

Alexåsane

Tenkte på akkurat det samme! Får de ikke bot så bør vi lage litt røre!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

DJ_ADG

vi mÃ¥ nesten blusse etter kampslutt pga. NFF stÃ¥r som é kamp  ansvarlig. SÃ¥ dersom vi blusser skal NFF gi NFF bot for dÃ¥rlig vakthold. Men dersom Kjernen fÃ¥r bot bør vi ikkje gjøre det.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DonCorlione

der e eg å enig.. vis NFF ikkje gjør noe frem te neste helg så bør vi å blusse
rann + Hansa = Ekte Bergenser

JhonnyBeGood

Quote from: "DonCorlione"Jeg satt å så på tv2 sine sendinger å gledet meg at gulle ikkje gikk te enga å at vi fikk 3.plass, men så ser eg at RBK supporterene feirer gullet me å blusse blant tilskuerne.
Og etter d eg har fått med meg så e ikkje d lov, stemmer d?
Eg tenkte først at no kunne d kommer en fin bot opp te barte-pakket, men såkom jo eg pa at d e bare e Brann å ikkje gullungen te nff som får sånne bøter.

E d noe vi bør gjøre?
no som ringnes klaget på Brann, så kan vel brann klage på RævBK


Hør på noen speidere-gutter vi har blitt... Kjernen er jo faen blitt mer spontane og fanatiske enn oss..
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Mr_Soma

Men det bør jo strengt talt være likt for alle JhonnyBeGood -
Forundrer meg ikke at NFF "glatter over" dette her med blussingen hos Kjernen pga seriegull og den hektiske sisterunden.

Er bluss ulovlig så er det ulovlig -
Og om andre klubber skal bli bøtelagt for blussing så skal også RBK få merke dette.

Synes ikke vi supportere er smålig når vi henger oss opp i dette.

 - Rett skal være rett!

DonCorlione

Så ka synes du da at vi bør blusse el ikkje? e vel redd for bot du da?
For meg gjør d ikkje så jævla mye om brann får bot, d pleier jo vi uansett så.
E bare d om NFF e lik mot alle ellers kan tror eg d kommer noen ville kommentarer fra Brann å BBB, som blussing, banner me "Hansa.no" å sånne ting...

men ka mener du ? at vi e blitt noen speider gutter...
eg e redd for å si d men vi begynner jo å bli tammere...

Men eg startet denne tråden pga prinsiper, som d ikkje ser ut som NFF har..
Tidligere i år så spyttet noen brann-supportere på en vis spiller i TL, å bare noen uker seinere så spytter Odd supportene på dommeren uten at d ble trykket noe svære greier om d i avisen el NFF...
rann + Hansa = Ekte Bergenser

HaterRævBK

Men eg startet denne tråden pga prinsiper, som d ikkje ser ut som NFF har..
Tidligere i år så spyttet noen brann-supportere på en vis spiller i TL, å bare noen uker seinere så spytter Odd supportene på dommeren uten at d ble trykket noe svære greier om d i avisen el NFF...[/quote]


Nei at Odd supporterene spyttet på dommeren kan d ikke ha vært noe svære greier utav, d viste eg ingentong om før du sa d no!

Men d viser jo bare litt av forskjellsbehandlingen NFF har...
S slaur.....

Even

Fikk nettopp en tanke. Ka vist nokken eller BBB hadde sendt en mail til NFF at dersom RBK((kjernen) eller kem det var som blusst på Lerkendal) Ikke får bot for det, så tar vi supportere det nå for gitt at det er lov å blusse på stadioner?

Va bare en tanke, men kanskje det kan funke?

sekto

Er no bare å blusse opp det.. Når vi, Brann, eller ansvarlige på Ullevaal får bot, så nevner vi at ingeting skjedde med RBK, så drar vi de med oss ned i søla.

For min del kan folk fyre opp bluss så mye de vil, så lenge de tar konsekvensene og ikke skader noen, så driter jeg egentlig oppi det.

Ville ikke forundre meg om ingen her fyrte av noe under cupfinalen. Er alltid mye mas, mange som er tøffe og SKAL gjøre ditt og datt, men så blir det aldri noe av.

Blir spennende å se. Tar en meningsmåling jeg:
Hvem her SKAL blusse på cupfinalen?

Christian

Eg skal synge. Høyt og lenge. Trolig rope og skrike en del òg. Blussing blir det nok ikkje.

JhonnyBeGood

Til dere som lurte på hva som skjer med Rbk etter blussingen: Ingenting hvis man ikke blir tatt av vakt/politi

http://kjernen.com/ubbthreads/showflat.php?
Cat=0&Number=62524&an=0&page=1#62524
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Go Up