• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Koffor BBB

Started by Pascal Simpson, October 20, 2004, 13:47:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pascal Simpson

Koffor får BBB halvparten av de uavhentete biletten, mens massen må slite om de få andre. Er de kansje bedre en oss andre? Har de lagt ut mer penger i Brann enn oss andre, personlig mener eg at BBB medlemskap er det samme som et student bevis, billig buss og billigere inngang på stadion!
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Ole Brom

Quote from: "Pascal Simpson"Koffor får BBB halvparten av de uavhentete biletten, mens massen må slite om de få andre. Er de kansje bedre en oss andre? Har de lagt ut mer penger i Brann enn oss andre, personlig mener eg at BBB medlemskap er det samme som et student bevis, billig buss og billigere inngang på stadion!


Det er nok fordi Brann før sesongen sa at BBB sku få en 800-1000 billetter til en evt cupfinale.

Pascal Simpson

Har de ikke fått dem no då
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Ole Brom

Som Thirleif skrev :

"Det som begynner å nærme seg et problem etterhvert, er at Brann bruker veldig lang tid på å få sjekket av hvor mange som har benyttet seg av tilbudet om kjøp. Det tar dermed også tilsvarende lang tid før vi evt kan gå ut med tilbud til medlemmer om kjøp av disse billettene.

Det som er den gledelige biten her, er at Brann nå har lagt seg flate her, og tilbyr BBB ALLE billetter som blir tilovers etter ordinær fordeling.

Hvordan disse vil bli lagt ut er ikke avgjort enda, men i løpet av helgen/neste uke skjer forhåpentligvis dette.

En ting er ihvertfall sikkert........ Man får ikke tak i billett fra denne kvoten uten å være medlem i BBB."

Nixon

Nå får jo BBB alle billettene som blir til overs!

Personlig synes jeg at om man i det hele tatt skal ha en organisert supportergruppe så må det jo være fordeler å hente. Slik er det ikke bare i Brann, men i de fleste andre klubber vil jeg tro.
Rød makt på Hansa!

Pascal Simpson

Kor mangen er med i BBB og hvor mange er det vanligvis på stadion utenom de som har partou kort?
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Pascal Simpson

Det er jo rein mafia virksomhet spør du meg!
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

arild

mener å ha hørt at det e rundt 15-1600 i BBB... men eg vet ikke 100% sikkert...

Ole Brom

Quote from: "Pascal Simpson"Det er jo rein mafia virksomhet spør du meg!


Mafia virksomhet ? Gu bedre meg da....

At Brann prøver nå å holde et løfte de ga i begynnelsen av sesongen er kjempefint. I utgangspunktet skulle supporterne få enda mer av billettene og mindre til sponsorer og ansatte på stadion. Når man ser fordelingen i andre klubber går flere billetter til supporterne.(Lyn og Vif er ekstra flinke her)

Thorleif

For å svare deg enkelt og greitt mr. Pascal Simpson:

Om ikke vi fikk avtale om alle restbillettene, ville halvparten av disse blitt tilbudt sponsorer og ikke supportere.  Ok?

Geir

Quote from: "Pascal Simpson"Koffor får BBB halvparten av de uavhentete biletten, mens massen må slite om de få andre. Er de kansje bedre en oss andre? Har de lagt ut mer penger i Brann enn oss andre, personlig mener eg at BBB medlemskap er det samme som et student bevis, billig buss og billigere inngang på stadion!


BBB er en organisasjon med ca 1700 medlemmer . Styret og andre involverte kjemper for at brannsupporterne skal få det best mulig når det gjelder engasjementet i Brann. De forhandler med Brann om alt fra tribuneplass til turopplegg og nå altså ting rundt cupfinalen.
Du er tydeligvis en som ikke er medlem, men som ønsker å være gratispassasjer på ting som skjer.
Det er BBB som har forhandlet med Brann om billettkvoter og ekstrakvoter og som har vist engasjement. Hva har du vist her? Kun sutring når cupfinalen nærmer seg og du har problemer å få billett.
Hvorfor ikke bare melde seg inn da?? Da får du også nyte godt av det disse gutta klarer å få til. Før det, slutt å syt om at du ikke har samme fordeler som andre. Ved ikke å bli med i BBB har du vist at du ikke er så interessert.
ndelig SERIEMESTER

Pascal Simpson

Gruppe mentalitet og massesugeson suger jo borti natten. At noen meller seg inn i BBB skaper jo bare ett skille mellom brannsuportene og det er jo horiblet og hvis det er en av kriteriene foe å få en cupfinale billet at eg må være med i en såkalt Bataljon e jo katastrofalt.

Det er massen og ikke BBB som holder liv i Brann, må vite!!!
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Alexåsane

Quote from: "Pascal Simpson"Gruppe mentalitet og massesugeson suger jo borti natten. At noen meller seg inn i BBB skaper jo bare ett skille mellom brannsuportene og det er jo horiblet og hvis det er en av kriteriene foe å få en cupfinale billet at eg må være med i en såkalt Bataljon e jo katastrofalt.

Det er massen og ikke BBB som holder liv i Brann, må vite!!!


Massen burde vært medlem i BBB
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Quote from: "Pascal Simpson"Gruppe mentalitet og massesugeson suger jo borti natten. At noen meller seg inn i BBB skaper jo bare ett skille mellom brannsuportene og det er jo horiblet og hvis det er en av kriteriene foe å få en cupfinale billet at eg må være med i en såkalt Bataljon e jo katastrofalt.

Det er massen og ikke BBB som holder liv i Brann, må vite!!!


Det er nå engang slik at dersom du skal få billett må du være medlem i en gruppe: SK Brann, BBB eller ha partoutkort. Men skjønner jo at du hever deg over slikt. Slik du hever deg over rettskriving...:)
Rød makt på Hansa!

Pascal Simpson

Eg vet eg skriver feil og eg vet at man mÃ¥ være med i en GRUPPE for Ã¥ fÃ¥ billett men det eg mener e at nÃ¥r  "folkefesten" cupfinalen blir solgt til bare sponsorer, klubber ( her under BBB, det er jo en klubb) og Konge familen, at noe snart mÃ¥ gjøres. Tar du alle som har vært pÃ¥ fotball kamp i tippeligaen i hele Ã¥r sÃ¥ er Dere som er medlem av et supporter klubb toppen 10%, og de resterende 90 er vanlige gode menesker, sÃ¥ ja eg e med de 90% som hever seg over pakket ja!

Her er det sikkert mange skrivefeil;;Nixon!!!
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

sekto

Herregud, for noe tull du kommer med Pascal.. Du skal få ha din mening, men da får jeg ha min også, og det er at de du sprøyter ut her er totalt idiotisk.

BBB og supporterne under der er en merkevare som Brann markedsfører og tjener godt med penger på. Hadde det ikke vært for at vi hadde noen som organiserte supportere og var med på å øke stemningen, så hadde mindre gått på Stadion, og jeg tror laget hadde prestert dårligere. Brann som produkt blir mindre attraktivt uten BBB og SS.

De som sitter der og skal klage på at noen får mer enn andre, og at de ikke fortjener det burde se på hva de har gjort for å fortjene det selv. Vi lever ikke i en kommunistisk verden hvor alt skal deles likt og alle skal få like mye uansett. Faktum er at de som har villet sikre seg billett til cupfinalen, har kunnet gjort det, andre må akseptere at sånn er det bare.

Har man partoutkort på Stadion, får man billett, uansett om man er med i BBB eller ikke. Så er det da mennesker som har tatt seg bry med å støtte en supportergruppe, og komme på kamper som bør komme i andre rekke.

Støtter man BBB, så støtter man indirekte Brann. Om man da velger å stå på SS, og betale mindre for en billett og synge, eller om man betaler mer og sitter å holder kjeft, hva har mest verdi for Brann sportslig?

Om Brann mister sine mest trofaste supportere på SS, og som velger å støltte opp om BBB, så mister de en utrolig viktig organisasjon som skaffer dem mye god PR.

Folk får stoppe med denne klagingen sin om de ikke får billett. Har du møtt opp på to kamper og "elsker" Brann, så fortjener du ikke en billett fordi du har betalt mer for de to billettene enn andre har gjort for sitt partoutkort.
Har du derimot møtt opp på alle kamper, og støtte klubben, men ikke er med i BBB, klart du fortjener en billett til cupfinalen, men da skulle du vært smart nok til å sikre deg billett med å kjøpe partoutkort.

Pascal Simpson

Sekto sa:
Støtter man BBB, så støtter man indirekte Brann. Om man da velger å stå på SS, og betale mindre for en billett og synge, eller om man betaler mer og sitter å holder kjeft, hva har mest verdi for Brann sportslig?

For noe sprøyt. Det er pengene som teller for Brann!
Att en gjeng med fattig pakk for komme billig inn og lokker med billige borte turer, fnyss.

Det er greit att dere synger, men får man billeter for å synge hadde det blitt liv på stadion!
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Geir

Pascal!!!
Jeg gjentar min påstand om at du ønsker å være gratispassasjer her, dvs få noe uten å yte noe. Hva er det som gjør at du tror du fortjener en billett mer enn et medlem av BBB.

Og nicket ditt tyder vel på at du holder med andre klubber også. Spilte ikke Pascal Simpson for pakket før da??
ndelig SERIEMESTER

Straffe!!!

"Opp alle jordens bundne trelle"...

Er dette ironisk ment, Pascal? Eller er du bare ute for å provosere?

Går vel noe langt i å klassifisiere de ulike typer mennesker som går på Stadion og på Store Stå nå?

Ha en fortsatt vakker dag!

sekto

Haha.. "fattig pakk"? Den var god..

Vil tro at den vanlige SS gående supporter bruker mer penger på Brann enn det de som sitter på langsiden et par ganger i året. Billetter er billigere ja, men man betaler jo for det man får. Burde det ikke være billigere for en billett hvor man må stå, enn en hvor man får sitte?

Nixon

Så du vil at mange flere billetter skal legges ut for åpent salg? Slik at alle fotballinteresserte i hele Norge skal få en mye større sjanse til å skaffe seg en billett. Du om det.

Men dette kan jo adresseres vel så mye til Brann som til BBB. Du får ikke billett av de heller.

Og Sekto: Det var da svært til forherligelse av BBB og SS. Hva tror du Brann ville fjernet først? SS eller alle de andre?
Rød makt på Hansa!

sekto

Nixon:
Forherligelse og forherligelse. Ledelsen på Stadion kunne selvfølgelig vært såpass skrudd at de valgte å fjerne SS og sette inn noen ekstra seter. De hadde jo i teorien tjent mer penger på at alle på SS måtte betale prisen for en sittebillett. Men jeg tror stemingen da hadde gått ned, og med dårligere stemning, så tror jeg at Brann hadde blitt mindre attraktiv for investorer.

BBB kan jeg si mye bra om, og mye dårlig. Men at vi har en organisasjon som tar på seg å organisere turer og lage en god ramme rundt kampen mener jeg er viktig.

grei


Nixon

Quote from: "sekto"Nixon:BBB kan jeg si mye bra om, og mye dårlig. Men at vi har en organisasjon som tar på seg å organisere turer og lage en god ramme rundt kampen mener jeg er viktig.


Viktig ja. Men synes du gikk litt langt med skryten. For det faktum at det stiller 12-14.000 folk utenom SS er mye viktigere for hele Stadion-opplevelsen enn den syngende delen av SS. Synes av og til at de på SS overvurderer sin betydning, og undervurderer de andre. Men det er en ganske tåpelig diskusjon, for faktum er jo at det er helheten som lager den unike Stadionstemningen.
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Quote from: "Pascal Simpson"Eg vet eg skriver feil og eg vet at man mÃ¥ være med i en GRUPPE for Ã¥ fÃ¥ billett men det eg mener e at nÃ¥r  "folkefesten" cupfinalen blir solgt til bare sponsorer, klubber ( her under BBB, det er jo en klubb) og Konge familen, at noe snart mÃ¥ gjøres. Tar du alle som har vært pÃ¥ fotball kamp i tippeligaen i hele Ã¥r sÃ¥ er Dere som er medlem av et supporter klubb toppen 10%, og de resterende 90 er vanlige gode menesker, sÃ¥ ja eg e med de 90% som hever seg over pakket ja!

Her er det sikkert mange skrivefeil;;Nixon!!!


Så du mener at det skulle vært likt for alle om billettene til en cupfinale ? Det er nok av personer som ikke gidder gå på Brann stadion men når det dukker opp en cupfinale, ja da skal de plutselig gå !! mener du alvorlig at disse skal likestilles med en sesongkortinnehaver som har gått på stadion i 10 år ????

2rB

Pascal Simpson:
Nå har BBB vært i møte med Brann og forhandla på vegne av alle sine medlemmer. (ifølge ubekrefta tall i denne tråden ca. 1500). Selfølgelig tenker BBB kun på sine medlemmer, og det er det dei skal gjera - for det er dei personene som representeres.

Det er fritt for deg å stilla opp på stadion, gå i møte med Brann og forhandla fram ein avtale for deg sjølv.

Straffe!!!

BBB er et fritt organ, som etter egne vedtekter skal jobbe for ALLE brannsupportere.

Etter min mening bør alle som liker å titulere seg som brannsupporter melde seg inn i BBB og dermed øke innflytelsen til organisasjonen.

Det er fritt frem for enhver å melde sin interesse for deltagelse i styre og stell dersom de ønsker at andre deler av brannsupporteren enn de på SS/aktive del av Hansa skal være representert.

Helge karlesn

En som har satt bosted som Gratishaugen er vel en som virkelig betaler mest til Brann? Uten supportere som sang hadde det ikkje vert noke lag.
idenes forsvarer.

Nixon

Quote from: "Helge karlesn"En som har satt bosted som Gratishaugen er vel en som virkelig betaler mest til Brann? Uten supportere som sang hadde det ikkje vert noke lag.


Der kommer det der tullet igjen. Selvfølgelig hadde det vært et lag uten supportersang. Det hadde ikke vært like bra stemning, men guttene hadde klart å spille like bra. De klarer det jo nå i de lange pausene SS har...
Rød makt på Hansa!

Helge karlesn

Så koffer taper vi på bortebane?
idenes forsvarer.

sekto


Nixon

Som jeg skrev: Det er samspillet som lager den unike stemningen på Stadion. Det finnes syngende supportergrupper i dag som synger ræven av SS. Har mye med antall og alder å gjøre. Men totalt sett er det ingen som slår oss i engasjement.

Og bare for å ha det klinkende klart. Jeg har selv stått på SS i mange år og slitt ut opptil flere sett med stemmebånd. Så jeg har stor respekt for den jobben de gjør.
Rød makt på Hansa!

megleren

Det som er med Brann er at man enten elsker de eller hater de. Og alle som går på stadion bidrar med sitt. Vi er alle like. Ingen er bedre eller dårligere enn andre. Kunne vi alle supportere bli enig om det og ikke krangle oss i mellom hvem som er best ville det være det beste. Om man 14 eller 60 så lever vi for og med Brann.
r og blir et sittesvin på Hansa

Xminator

En dag håper jeg vi får se en supporterorganisasjon som det nærmest er unormalt å ikke være medlem av. BBB er enda ikke i nærheten av å være Branns klanen, men hvem vet kanskje en gang i fremtiden. Det at BBB *ikke* er bare SS er ett sunnhetstegn.

Så lenge BBB klarer å fordele billetter til de som ikke har fått enda, så er dette nærmest en garanti for at veldig få billetter havner på svartebørs.

Flott av Brann, og blir veldig lite imponert over innleggene til denne Pascal Simpson. Foresten litt tidig å utgi seg for å være Brannsupporter med nick stjålet fra en av erkefiendens spillere...

Xminator

Det er jo også BBB som av Brann blir flagget som Branns supporterklubb. Eget menypunkt på www.brann.no, sitat fra siden "Vår supporterklubb: Bataljonen" og annonsering over høytalerannlegget burde vel være hint nok om at Brann gjør sitt beste for å ta supporterklubben seriøst. Slik har det ikke alltid vært!

Pascal Simpson

Ja det blir vel mye bedre fotball av att det står 2000 fulle folk å gauler sanger om Sild og makrel. :oops:
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Geir

Quote from: "Pascal Simpson"Ja det blir vel mye bedre fotball av att det står 2000 fulle folk å gauler sanger om Sild og makrel. :oops:


Du står vel bare der på gratishaugen din du og gir ikke fra deg en lyd på flere timer. Litt av en supporter du, da.
Står du for nicket ditt, så melder du deg inn i klanen. Simpson spilte såvidt jeg husker der, og ikke var han noe god heller.
ndelig SERIEMESTER

Felt-H kongen

Synes det er helt utrolig at dere lar dere provosere av denne Pascal Simpson fyren. Han er jo åpenbart bare ute etter å skape irritasjon. Jeg er ganske sikker på at han ikke er brannsupporter. Sansynligvis fra Klanen. Det pga navnet og at han snakker om sild og makrell. Det er typisk klan. Det beste er bare å ignorere fyren. Og ihvertfall ikke la seg hisse opp...

sekto

Lar meg ikke hisse opp jeg, men kan heller ikke la enkelte ting bare bli stående uten å kommentere at han tar feil. Når idioter skal ha ut sitt syn, så er det opp til alle som er smarte å sette de på plass. En som tydeligvis ikke hører hjemme på Stadion, som kommenterer om forhold han ikke har noe peiling på, bør settes på plass.

Men lille Pascal trenger nok oppmerksomhet. Og lille Pascal får nok en deilig klibring i buksen når han ser at alle de store guttene blir hisset opp av han. Så bare fortsett å kom med dine gode og veloverveide argumenter. Så ser jeg frem til å se deg på Stadion mot Viking.
Kommer du ikke der, så tror jeg at du ikke bør uttale deg så mye mer her..

Felt-H kongen

Quote from: "sekto"Når idioter skal ha ut sitt syn, så er det opp til alle som er smarte å sette de på plass. En som tydeligvis ikke hører hjemme på Stadion, som kommenterer om forhold han ikke har noe peiling på, bør settes på plass.


Javisst skal man kommentere innlegg man er dypt uenig i. Men saken er den at herr simpson ikke har noen mening eller noe syn rundt dette med BBB eller Brann eller cupfinale i det hele tatt. Han prøver bare å se hvor sint han klarer å gjøre brannsupportere. Og for hvert sinte innlegg som kommer, jo mer glede har han av det. Så de virkelig smarte ignorerer slike innlegg og svarer bare på innlegg fra personer som virkelig har et syn på saker. Som man da enten er enig med eller uenig med.

Pascal Simpson

Eg e 100% brann fan, men har vel lov til å være kritisk til en del ting eg mener er feil, og Pascal Simpson er vel en av norges historiens største flopper så det er jo ironisk ment, dokkar sier jo at dokkar e SMART ha ha få meg ikke til å le. Må vite!!!
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Nixon

Quote from: "Pascal Simpson"Eg e 100% brann fan, men har vel lov til å være kritisk til en del ting eg mener er feil, og Pascal Simpson er vel en av norges historiens største flopper så det er jo ironisk ment, dokkar sier jo at dokkar e SMART ha ha få meg ikke til å le. Må vite!!!


Det å være kritisk og å være seriøs trenger ikke å være motsetninger.
Rød makt på Hansa!

Kruxleiven

Hva då ironisk ment? Skal jeg ta navnet Gøran Sørloth fordi han var avdanket og en vits når han kom til Viking? Den ironien er det kun du selv som skjønner. Nei, du er Narkotika IF fan!

Du er av samme flaue karakter som alle de andre idiotene som prøver Ã¥ provosere her.  Det er lov Ã¥ være kritisk til ting som du sier, men det var litt merkelig at du var alene om Ã¥ være kritisk til dette, eller?

DrMeland

Quote from: "Pascal Simpson"Eg e 100% brann fan, men har vel lov til å være kritisk til en del ting eg mener er feil, og Pascal Simpson er vel en av norges historiens største flopper så det er jo ironisk ment, dokkar sier jo at dokkar e SMART ha ha få meg ikke til å le. Må vite!!!


Ironisk ment å bruke Pascal Simpson som nick? Du ikkje helt god... Ironi er å mene det motsatte av det du faktisk sier. Det skulle vel da bety at du synes Pascal Simpson IKKE var en av norgeshistoriens største flopper det da?

Bare dette utsagnet her kombinert med 3 skrivefeil i hver setning tyder på at du er en liten nysgjerrig og usikker sjel (13-16 år?) som finner glede i å provosere andre fordi det ikke får konsekvenser for deg (les: pryl!)

Ang billettfordelingen så er det selvsagt at de med partoutkort skal få billetter sammen med medlemmer av SKB og BBB. Synes derimot at Brann bør ta selvkritikk på fordelingen til sponsorer som er altfor høy, og har sansen for at styret tar opp dette i dagens BT. Flott å se at styret står på kravene og ikke er redd for å konfrontere sportsklubben.
Supporterne skal ikke være nikkedukker for Brann og forhåpentligvis lærer Brann av dette til neste cupfinale i 2005:)
rMeland

Nixon

Er helt enig i at BBB hele tiden har vært krystallklare i media at de ikke er fornøyd med årets fordeling. Får håpe Brann er så proffe at dette ikke skaper ondt blod mellom klubben og supporterklubben.

Kanskje på tide for Brann å forhandle på nytt med sponsorene sine. Ser at den mye omtale 400-billettsavtalen med Gaia går helt tilbake til 2000 da interessen for klubben var en del mindre. Skulle ikke forundre meg om mange andre billettavtaler er like gamle.

Ellers måtte jeg le litt i dag da jeg leste BT. Brann har blitt oversvømt av brev med mer eller mindre fantasifulle grunner til å få billett. Folk er døden nær av kreft og andre ulumskheter, og må bare oppleve en cupfinale før de trekker sitt siste sukk. Viser vel litt hvor stor etterspørsel det er etter billetter. Angrer nesten litt på at jeg solgte min andre billett til kostpris. Jeg kunne blitt en rik mann!:)
Rød makt på Hansa!

Xminator

Bedre fattig med god samvittighet enn rik med dårlig :p

pathel

god bedring, simpson!

Go Up