• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Enda ikke fått brev fra Brann

Started by abe78, October 14, 2004, 16:52:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Jeg har enda ikke fått brev fra brann ang. tilbud om innløsning av partoutkort til cupfinalebilletter. Betalte selvsagt innen fristen. Kjenner flere som fikk brevet i går. Dette begynner å lukte litt skandale...

Flere i samme situasjon..?
.og husk!

KennethS

tå på Brann

sekto

Hvor har du partoutkort da? Er vel kanskje Brann eller evt BBB du må kontakte for å finne ut hva som er feil her..

Kruxleiven

Jeg har heller ikke fått det. Ringte til Brann og fikk en som tydeligvis var vant med å få kjeft.  Bataljonen hadde visst gitt dem min gamle adresse. Det er flere måneder siden jeg rettet adressen her på forsiden. Får håpe jeg får det imorgen da. Noen som vet når fristen for å svare er?

Bolsen

En komis fikk tilbud om billett og han hadde frist til å svare idag.

KjellMo

Quote from: "Kruxleiven"Jeg har heller ikke fått det. Ringte til Brann og fikk en som tydeligvis var vant med å få kjeft.  Bataljonen hadde visst gitt dem min gamle adresse. Det er flere måneder siden jeg rettet adressen her på forsiden. Får håpe jeg får det imorgen da. Noen som vet når fristen for å svare er?

Brann sendte dere sesongkort før seriestart. Brann sender dere tilbud om cupfinale billett. Så om adressen blir forandret så må en sende den til Brann. Vi har kun fått en liste fra Brann, med hvem som får tilbud om cupfinale billett på grunn av at en har sesongkort på Store-Stå
GGG Travel

syma

Jeg fikk heller ikke noe brev. Stod ikke på noen lister.... Møtte opp på stadion, da ga de meg et brev om billett. Måtte selvsagt vise kontoutskrift av betalt sesongkort. (på store stå)

Dette viser bare at det er mye rot men navn/medlemmer, hvem har betalt osv...

Dreamer

Quote from: "KjellMo"
Quote from: "Kruxleiven"Jeg har heller ikke fått det. Ringte til Brann og fikk en som tydeligvis var vant med å få kjeft.  Bataljonen hadde visst gitt dem min gamle adresse. Det er flere måneder siden jeg rettet adressen her på forsiden. Får håpe jeg får det imorgen da. Noen som vet når fristen for å svare er?

Brann sendte dere sesongkort før seriestart. Brann sender dere tilbud om cupfinale billett. Så om adressen blir forandret så må en sende den til Brann. Vi har kun fått en liste fra Brann, med hvem som får tilbud om cupfinale billett på grunn av at en har sesongkort på Store-Stå

Jeg er i samme situasjon. Har flyttet etter at Partout-kortene ble sendt ut, meldt addresseendring till BBB og står nå uten brev. Stiller på Stadion i morgen tidlig og regner med at det ordner seg. Er det noen som vet når innløsnings fristen er?

KNUDSEN

jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nixon

Quote from: "KNUDSEN"27 og 28 october mellom kl 10-18

Feil. Det er da vi skal hente billettene. Innløsningsfristen var i dag, torsdag 14. oktober. Hvis man ikke har betalt i dag faller muligheten for innløsning bort.
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Quote from: "Nixon"

Feil. Det er da vi skal hente billettene. Innløsningsfristen var i dag, torsdag 14. oktober. Hvis man ikke har betalt i dag faller muligheten for innløsning bort.

Betalingsfristen mener du vel ? Man må innløse sesongkortet den 27/28 for å få ut billetten.

Nixon

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Nixon"

Betalingsfristen mener du vel ? Man må innløse sesongkortet den 27/28 for å få ut billetten.

Betalingsfristen om du vil. Brann bruker ordet innløsning om denne datoen i brevet jeg har fått. Får håpe det ordner seg for de som ikke har fått brev. Ville vært dumt å miste billett pga adresserot.
Rød makt på Hansa!

abe78

Snakket med en dame i brann i dag. Virker som om de får my pes for tiden - dritt sur. Jeg fortalte at jeg ikke hadde fått brev, men at jeg hadde betalt innen fristen. Ho sjekket registeret og sa at dette stemte, jeg hadde rett på billett. Fortalte at jeg var redd for ikke å betale før fristen og at jeg dermed hadde betalt inn på kontonummeret som står i de utsendte brevene...

Da ble ho sint og sa at jeg de sendte ut brev til meg nå og at jeg IKKE måtte betale - en fryktelig tabbe i følge ho...
.og husk!

Go Up