• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ekstrafly fra Norwgian

Started by paf, October 04, 2004, 19:23:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Norwegian har nå satt opp ekstrafly som kan bestilles til cupfinalen. Har nettopp bestilt selv for en voksen og en barn bort lørdag morgen med retur søndag kveld til den hyggelige prisen av 1.100 kroner til sammen.

Brann e livet mitt :)

D var på tide :) 1100?? Då må eg viiirkelig si at du var heldig. Hadde tenkt sjøl og ta fly t olso, men når d kom på nærmere 4000 kroner for 3 voksne, så slo eg d straks fra meg. Då e d bedre å ta tog :)
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

paf

Quote from: "Brann e livet mitt :)"D var på tide :) 1100?? Då må eg viiirkelig si at du var heldig. Hadde tenkt sjøl og ta fly t olso, men når d kom på nærmere 4000 kroner for 3 voksne, så slo eg d straks fra meg. Då e d bedre å ta tog :)

Var visst bare griseheldig med noen ekstrabilletter som var dukket opp. Nå er det ingenting der lenger...

megleren

Jeg har også bestilt fly bort fredag og hjem søndag, men jeg måtte ut med i overkant to tusen. Men hva gir man ikke for en finale fest.
r og blir et sittesvin på Hansa

Nixon

Quote from: "paf"Var visst bare griseheldig med noen ekstrabilletter som var dukket opp. Nå er det ingenting der lenger...


Ringte du et annet nummer?:)
Rød makt på Hansa!

Brann e livet mitt :)

Quote from: "Nixon"
Quote from: "paf"Var visst bare griseheldig med noen ekstrabilletter som var dukket opp. Nå er det ingenting der lenger...


Ringte du et annet nummer?:)


heheh... utorlig bra ;)
Det e egentlig helt utrolig kor desperate folk e angående cupfinalen, kjøpte jo sjøl billett t en skammelig høy pris, og ser at d e mange andre som gjør d. Samtlige som skal på den cupfinlaen må nok punge ut med et par tusen, men ka faen, d e jo verdt hver eneste krone. En ka ikkje leve uten denne opplevelsen. Og en kan jo ikkje vite når en får oppleve dette igjen. Så eg har bare et motto når d gjelder denne saken: Grip sjansen, koste ka d koste vil :)
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Go Up