• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Dette laget skal føre oss til Ullevaal!

Started by Nixon, September 21, 2004, 15:10:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Branns tropp:
Håkon Opdal, Johan Thorbjørnsen; Jan Tore Ophaug, Cato Guntveit, Erlend Hanstveit, Fredrik Klock, Ragnvald Soma, Olafur Bjarnason; Erlend Storesund, Martin Knudsen, Tom Sanne, Helge Haugen, Paul Scharner, Arve Walde, Raymond Kvisvik; Bengt Sæternes, Robbie Winters, Kristian Ystaas

Kalvenes og Lund står først i køen dersom noen ikke kan være med.
Rød makt på Hansa!


Brann-Peter!

orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

nummer9

Er 7 innbyttere i NM tydelighvis. Fint at både Storesund og Walde er med. Spennende å se om de kan spille og få vist seg frem.

ThomasC

Skandale at "joker-Lund" ikke er med.

Thomas.

Erik

Syns det er latterlig at Ystaas er med... Ville heller tatt med Mcen... er lei kyllingen Ystaas... Mcen fighter!!!

Tois

Quote from: "Erik"Syns det er latterlig at Ystaas er med... Ville heller tatt med Mcen... er lei kyllingen Ystaas... Mcen fighter!!!


Enig..

Er Dylan M fremdelse skade vel?

nummer9

Var vel aldri snakk om skade, men for lave blodverdier ellerno sånnt. Var fare for at han skulle bli for fort sliten, noe han selv syntes var teit.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=67693

Erik

Er vell bare noe mongounnskyldninger fra Espen og Mons til han ikke er med... fatter ikke hva de ser i Ystaas... fyren er jo redd for hårene på leggene sine, om han ikke shaver det da... han ligger jo mer i solarium enn på treningsenteret!!!

monzilla

Erik, så vidt jeg vet det er du en av de som gjør dette til et fjortissforum. Det blir for dumt å skrive det du skriver. Rett og slett.

Ystås scorte i 4 kamper på rad tidligere. Han er ung, og vi vet alle at det bor inne i ham. På lik linje med resten av de unge spillerne. Gi de tid...

Erik

Han scorte 4 mål mot et drittlag.. Han burde puttet 1 i bodø... Han går ikke inn i taklinger...

Xminator

Ystås var en av Branns beste i Bodø. Se kampen og ikke vær så tabloid. Det var 90 minutter og en brent sjanse. Skal vi ikke la Winters sitter hjemme også? Han var jo alene med keeper han også...

Lefty

Quote from: "monzilla"Erik, så vidt jeg vet det er du en av de som gjør dette til et fjortissforum. Det blir for dumt å skrive det du skriver. Rett og slett.


Fjortis eller ikke fjortis...

Jeg er helt enig med Erik! Aner ikke hva de ser i mannen. Eller som min gamle bestemor på 92 sa da hun så missen hans alene mot Glimt-keeperen siste kamp; "den hadde til og med jeg laget mål på. Iført TRESKO!"

Lefty
som ler av den nå, ikke da... :D

Brannjento

No må dere slutte å kritisere de unge spilerene til brann.
Gi de tid så kommer målene og.
Ystaas har scoret fire mål på fem kamper tidligere i år, Dylan har scoret to.
De er fremdeles unge og sikkert litt usikker i laget med noen av veteranene, og det er ikke så rart.
Jeg synes at vi ikke skulle kritisere de, men heller støtte de helt ut uanz.
Greit nok at de bommer på sjansene sine, men det er de ikke alene om....
Robbie bommer han og, men jeg hører ikke at dere kritiserer han når han bommer, men det er vel klart, han er toppscorer sammen med Raymond og da vil ikke dere kritisere han.
Jeg vil heller gi de en sjanse til å vise hva de er god for, før dere begynner å kritisere de.....
De er tatt ut til å spille i dag og da viser det en ting, de er GOD nok for å være med i troppen og for å få æren av å sende oss til cupfinalen!!!!!!!
ULLEVAAL HERE WE COME!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lefty

Jeg kritiserer ikke spilleren, men uttaket...

Lefty

Superjack

Både Thomas Lund og Dylan har fått for få muligheter og blitt brukt feil.
i taper ALDRI!

Tom C

Quote from: "Lefty"Jeg kritiserer ikke spilleren, men uttaket...

Lefty


Når du insinuerer at en 92-årig dame med klogger kunne gjort det bedre, må vel man strengt tatt kalle det spiller-kritikk...
Aldri mer Obos....

Henki

Quote from: "Erik"Han scorte 4 mål mot et drittlag.. Han burde puttet 1 i bodø...

Hva i alle dager har det med saken å gjøre? Og drittlag og drittlag, både Lyn og Hamkam ligger vel foran oss på tabellen...
Ballen skal fremover!

Karsten

Det var vel den treningskampen her forleden han snakket om..

Lefty

Quote from: "Tom C"Når du insinuerer at en 92-årig dame med klogger kunne gjort det bedre, må vel man strengt tatt kalle det spiller-kritikk...

Jeg INSINUERER det ikke! Min vestemor mente det! :D

Lefty

Henki

Quote from: "Karsten"Det var vel den treningskampen her forleden han snakket om..

Aha. Da er det greit. Men synes likefullt det blir meningsløst å legge skylden på de unge spillerne for at det har buttet litt imot i det siste.
Ballen skal fremover!

Go Up