• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Martin Knudsen

Started by KennethS, August 15, 2004, 22:38:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Trodde aldri eg skulle si dette, men Mk var faktisk en av grunnene til at vi snudde kampen i 2 omgang, han var et friskt pust ut av det mørke helvete som var over oss , innlegget til 1-2 var det klasse over.
tå på Brann

Alexåsane

Alltid hatt tro på han. men det kommer vel alle å sier nå som han gjorde en bra kamp. Bra vi har slike innbyttere som kan komme å snu kamper!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

espen

Han ønsker å blø for Brann.. Noe ingen av de andre spillerne gjorde i første omgang.. Det er latterlig at de skal spille med så lite entusiasme og glød for laget..

De fortjente pipe konserten, og jeg håper at de aldri spiller så tannløst igjen noensinne!

pOmPeL

MArtin Knudsen bør snarest tre rett inn i startelleveren igjen, ut med Sanne, han er ubrukelig. Marin Pelè er en gromgutt. Fortsetter han der han slapp i kveld samt høstsesongen i fjor kan et bli bra. Slo også et par gode innlegg... Martin for Norge :P

Brann_Askøy

Quote from: "pOmPeL"MArtin Knudsen bør snarest tre rett inn i startelleveren igjen, ut med Sanne, han er ubrukelig. Marin Pelè er en gromgutt. Fortsetter han der han slapp i kveld samt høstsesongen i fjor kan et bli bra. Slo også et par gode innlegg... Martin for Norge :P

Mr.moon

Legg deg nedpå litt Brann_Askøy. Du må være det mest ufyselige mennesket på jord. Hvorfor må all din frustrasjon ut her? Det er foresten ikke deg som trener juniorlaget til Askøy vel, i junior elite? Hørt rykter om det. makan til tulling
ø for Brann alle mann!

Brann_Askøy

Quote from: "Mr.moon"Legg deg nedpå litt Brann_Askøy. Du må være det mest ufyselige mennesket på jord. Hvorfor må all din frustrasjon ut her? Det er foresten ikke deg som trener juniorlaget til Askøy vel, i junior elite? Hørt rykter om det. makan til tulling

Askøy har ikke lag i JR. elite, men i Jr. 1 div. Og ja, jeg trener dem? Hva har du hørt da?

Mr.moon

Hva eg har hørt sender eg deg via PM for det er meget meget grovt, og egner seg absolutt ikke på dette forumet. En av de minst alvorlige tingene var da du i 2002 skallet ned motstandernes lagleder og ble videre slått ned av motstandernes lag. Du slapp faen meg med 1års utestengelse pga du ble selv banket opp.
ø for Brann alle mann!

Brann_Askøy

Quote from: "Mr.moon"Hva eg har hørt sender eg deg via PM for det er meget meget grovt, og egner seg absolutt ikke på dette forumet. En av de minst alvorlige tingene var da du i 2002 skallet ned motstandernes lagleder og ble videre slått ned av motstandernes lag. Du slapp faen meg med 1års utestengelse pga du ble selv banket opp.

Men dette gjaldt jo treneren for JR i elite? Og det har vi ikke. SÃ¥ der dummet du deg ut?

Mr.moon

mente 1laget da, i jr 1 div. du heter vel t.g.... sutt kukk
ø for Brann alle mann!

Ole Brom

ja dette var jo en interessant avsporing !

enavgutta

Liker og sloss? Mr.Moon e vel relativt kjent for sine verbale slosskamper med KennethS såvidt eg har lagt merke til ... hehe, sparer ikke på kruttet nei.

KennethS

beste e og ignorere han.
tå på Brann

Stoffi

Jeg begynner virkelig å skjønne moderatorene i dette forumet. Makan til barnslig avsporing.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

DrMeland

Quote from: "Alexåsane"Alltid hatt tro på han. men det kommer vel alle å sier nå som han gjorde en bra kamp. Bra vi har slike innbyttere som kan komme å snu kamper!

Skal være så ærlig å innrømme at eg aldri har hatt tro på han... Men synes han var god i går, og han var frisk mot Odd. Virker på meg som om han er blitt mer gjennombruddshissig. Før slo han støttepasninger hele tiden mens nå går han mer i bakrom og dermed får vi brukt innleggsfoten hans. Innlegget på 1-2 er glimrende!

Fortsetter han sånn skal jeg legge meg flat erkjenne mine synder!
rMeland

Ole Brom

Enig DrMeland, Knudsen har virkelig komt seg i det offensive spillet sitt ! Han er blitt mye flinkere til å prøve på offensive løsninger istedet for å slå støtte bakover. Han gjorde et solid innhopp i går !

Håper inderlig Sæternes kommer for det Ystaas presterte i går var noe av det dårligste jeg har sett av en spiller !

Stoffi

Martin knudsen er verdt å ha. Han glimter til med noen gode kamper innimellom og han er langt i fra så dårlig som enkelte vil ha det til
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up