• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Mons, få opp farten.....

Started by Brann e livet mitt :), May 25, 2004, 17:11:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann e livet mitt :)

Leste i ba i dag at Ivar Rønningen sin agent leter etter nye klubber for Ivar fordi at han ikkje tror at Ivar er med i fremtidsplanene til brann. No må Mons få opp farten og fortelle ka han mener om denne saken, vi kan ikkje miste en keeper som Ivar, han har jo reddet brann med sine mange klasse redninger denne sesongen. Håper og tror at han føler det samme som meg. Gi mannen en ny kontrakt, vi trenger han...
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

iaiao

helt enig Ivar e altfor god til at vi kan miste han

Quote from: "iaiao"helt enig Ivar e altfor god til at vi kan miste han

Ja, Ivar e en kjempe god keeper, ingenting å si på d. Men no håper eg bare at vi får beholde han. Tror i alle fall at han har tenkt å bli om han får bli. Kan ikkje tenke meg at Mons`n vil noe annet enn å beholde han.

Candyman

Ivar'en è go!
Spellar for to!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Heheh.. Den va go du :) Håper bare Mons vet d like godt som oss andre

Ole Brom

Quote from: "Candyman"Ivar'en è go!
Spellar for to!

Ingen står så godt i mål som Ivar Rønningo :)

Xminator

Joda, men hva med vår utålmodige andrekeeper? Brannledelsen har en skikkelig kattepine...

Tror løsningen i så fall er å sette seg ned med de to keeperene og ta en skikkelig diskusjon på om det BEGGE kan godta at sportslig ledelse er nødt til å sette en av de på benken... De sa ja før denne sesongen, er litt mer i tvil foran neste sesong...

2rB

Skal me satse videre på Rønningen bør det i det minste være ein klubb Opdal kan gå på utlån til... Han fortener ikkje å sitta på benken heile neste sesong også. Og i tillegg vil dette nok straffa seg for brann med tanke på utvikling...

BTW: Hvilken kamp på Rønningen stå over?
Norheimsund eller Lyn?

Han må nok stå over Lyn kampen, men han skulle visst ikkje spille mot norheimsund heller.

enavgutta

Ole Brom

Og Peddi mens du holder på med kontrakter og sånt, skriv ut en til Braaten og Trond Fredrik Ludvigsen i samme slengen !

Ja, hadde sikkert vært noe d du :)

IVAR E KONGE!!!!

2rB

Men eit interressant spm er jo kva me skal gjera med Opdal?

Det mest ideèlle hadde jo vært å funne ein klubb som ville lånt han i eit år...?

Og - folkens - er det sikkert det hadde gått så mye verre med Opdal i mål denne sesongen?

D e d jo ingen som vet, men han hadde jo et par tabber i fjor som eg e sikkert på at de fleste husker... Men alle kan jo gjøre tabber, han fortjener en ny sjangse, d synes eg, men han får jo d no på mandag mot lyn og han fikk jo stå i mål i cupen i går... Så får vi se kordan d går fremover, men eg tror nok Ivar fortsetter å stå i mål!!  Vi får bare krysse fingrene for at han står bra i mål på mandag og viser ka han e god for.

Odd

Det er klart at Brann har en viss forpliktelse overfor Opdal, men ingen klubb har råd til å gi fra seg sin beste keeper fordi reservekeeperen må få slippe til.

Brann kan lage en ordning med Opdal som han kan leve med, men må fortsette å bruke Ivar Redningen som hovedkeeper!! SINNSYKT at det skal gjøres så komplisert med å gi ham en ny kontrakt?!? Skulle ønske noen vanlige folk i Business Club kunne konfrontert Peddien direkte på dette.

Eg e så enig så enig.... Han må gi bare gi mannen en ny kontrakt, og eg tror ikkje han har tenkt å gjøre noe annet heller.... Han e bare litt komplisert monsemannen :)

Odd

hehehe.. tidig måte å si det på.

når sant skal sies så tror jeg egentlig ikke at det er monsmannen som er så vanskelig. tror at Peddien står bak hele avgjørelsen. Mjelde har kanskje ikke sett nok grunn til å motsi det, nå som sommeren likevel er rett rundt hjørnet.

Jaja... Samme kem som har ansvaret for d, de må i alle fall få farten opp no... Tror Ivar begynner å bli litt lei av å vente no, kofor kan de ikkje bare si at d mer enn gjerne vil signere ny kontrakt med han, d kan jo ikkje være så vanskelig. De gjør d så komplisert for både seg sjøl, Ivar og oss. Litt tidig at monsemann blir sur hver gang d blir nevnt :P

Odd

forstår veldig godt situasjonen fra Ivar sitt ståsted. det er lite motiverende å møte såpass kynisk oppførsel fra ledelsen når man har jobbet hardt.

håper det skjer noe nå snart.. men at Peddien sier I DAG på nyhetene at "det er jo litt gambling i fotball også" så kan jo troen bli litt svekket.. Per Ove er en stor idiot for tiden, mislikte også mange av avgjørelsene hans i fjor da han klamret seg fast etter PFO.

Ja, han e helt ute å kjører: fotball e gambling?? Ka e d for noe tull?? D e vel ikkkje gambling, og for all del, han trenger jo ikkje å gjøre d t gambling heller, han kan jo bare få ræven i gir... Tror Ivar føler seg ganske utenfor og e litt frustrert, tror tålmodigheten hans begynner å ta slutt og. Han gjør en knall jobb ja, så eg skjønner ikkje ka de nøler med der oppe. Og pfo var jo virkelig ikkje noe å samle på heller...

Odd

Ole Brom

E redd for at han stikker ved første anledning, er ikke akkurat personalbehabdling av ypperste klasse dette her nei...Kan jo begynne å lure om det ligger noe mer bak, at Peddien har en "feide" med Ivar av en eller annent slag ?

Ja, en kan jo virkelig begynne å lure når han holder på på denne måten. Finner han en klubb som vil ha han, så tror eg ikkje d blir så vanskelig for Ivar å bestemme seg hvis ikkje peddi skjerper seg å gir mannen en ny kontrakt. Han fremstår jo veldig uproffosjonelt i denne saken synes eg.

Møllaren

Ivar har jo vært knallgod i år.
Tror nok det desverre  ligger andre ting til grunn enne de spotslige kriterier her. Vet ikke helt hva, men noe må jo det være.
øllaren

Ja, d kan godt være, men då må de jo si d som d e....  De kan jo ikkje la vær å gi IVAR en ny kontrakt etter denne sesongen, så langt.

KennethS

Quote from: "Møllaren"Ivar har jo vært knallgod i år.
Tror nok det desverre  ligger andre ting til grunn enne de spotslige kriterier her. Vet ikke helt hva, men noe må jo det være.

Har det mest sannsynlig ingenting med og gjøre, hvis folk hadde giddet og høre på Mjelde så hadde ikkje denne tråden eksistert heller, Mjelde har sagt siden sesongstart at han skal vente til sommeren med og bestemme seg om Ivar får ny kontrakt, og det står han på, e helt enig med han, Ivar har spilt konge før, og vi husker jo alle kordan det gikk når landslaget var inne i bildet, han ble en 3 div keeper over natten. Og det at Ivar går ut i media og sier han vil signe for første og beste klubben som kommer e jo greit, vil han vekk så vil han vekk, tror ikkje Mjelde haster til kontrakbordet av den grunn. E tross alt bare for Ivar og spille slik han har gjort til nå, så e jo den kontrakten i boks i sommer.
tå på Brann

D håper eg virkelig.... Ivar e jo en av landets beste keeper, i alle fall etter d han har prestert t no i sesongen.

Go Up