• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bismar Acosta

Started by Heispassasjer, March 28, 2015, 09:11:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Heispassasjer

March 28, 2015, 09:11:51 AM Last Edit: March 30, 2015, 11:09:49 AM by BBB-mod
Velkommen skal du være. Håper du lever opp til navnet og viser deg å være et slagskip i Brann's forsvar.
Måtte hell og lykke følge deg på dine baner i OBOS ligaen og etterhvert Tippeligaen.....

Heispassasjer


Spelaren

March 28, 2015, 12:28:02 PM #2 Last Edit: March 28, 2015, 12:30:16 PM by Spelaren


En del av dette er jo bare pinlig. Wow, se han kan slå en timeterspasning langs bakken.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

OmOssSjølOgHansaøl

På papiret er jo dette en strålende overgang med tanke på at vi spiller i Obos. Vi får håpe at Acosta og Grønner bruker kort til på å finne tonen sammen ute på banen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

osoerli

Har meir trua på Acosta enn Castro.  Litt sånn Austin-type.  Han har gode sjansar å bli ein hit.  Så velkomen skal du vera Bismark.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Belfort

Jesper Mathisen på twitter om Acosta: Acosta er alt for god for Obos, men en helt perfekt spiller for Brann.
Akkurat hva de trenger. Kommer til å bli elsket i Bergen. Sterk.Rå.Maskin.Rask.Ballsikker

ostraume

Velkommen! Første midtstopper med fart siden 2008? Sier det meste om Geniet sin stallbygging.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Belfort

Quote from: ostraume on March 30, 2015, 08:14:46 AM
Velkommen! Første midtstopper med fart siden 2008? Sier det meste om Geniet sin stallbygging.


Ja, var som Tjernås uttalte for et halv år siden. Brann må ha verdensrekord i å hente trege etablerte stoppere

Nixon

Quote from: Belfort on March 30, 2015, 08:34:55 AM
Quote from: ostraume on March 30, 2015, 08:14:46 AM
Velkommen! Første midtstopper med fart siden 2008? Sier det meste om Geniet sin stallbygging.


Ja, var som Tjernås uttalte for et halv år siden. Brann må ha verdensrekord i å hente trege etablerte stoppere


Det er nok en forbannelse. For våre egenproduserte stoppere de siste årene har heller ikke vært utpreget raske. Og nå som Norling kan velge mellom å satse på to tilsynelatende likeverdige alternativer som Knudsen og Heggland, ser det ut som han velger det treigeste alternativet...

Så velkommen, Acosta!:)
Rød makt på Hansa!


osoerli

Quote from: Belfort on March 30, 2015, 10:53:09 AM
Da bør trådstarter endre til Bismar
http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Arets-paskemysterium-Hva-heter-Branns-nye-spiller-511656_1.snd


Eventuelt Bismar Gilberto Acosta Evans.
Trur eg heller vil begynna å kalla han Gilberto Evans.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Kagain

April 01, 2015, 10:21:15 AM #11 Last Edit: April 01, 2015, 10:25:34 AM by Kagain
Piotr fikk kjeft da han kom tilbake fra ferie med litt over 100 kg på sin lange kropp. I følge nettsidene til Brann har Bismar disse vitale dataene

Høyde: 182cm
Vekt: 92kg

Hva tenker dere: kraftplugg eller Kvisvik-type? Eller skrivefeil på Brann sine sider?

Edit: siden jeg hadde tiden gikk jeg inn på alle spillerne og så på vekt og slikt. Mon om Brann driver med en slags subtil aprilsspøk her. Castro står oppført med disse dataene

Høyde: 179cm
Vekt: 85kg

TjellFromHell

Denne mannen må få mer skryt!  Han e den styrken vi trenger offensivt!

TjellFromHell

Quote from: TjellFromHell on June 04, 2015, 19:11:00 PM
Denne mannen må få mer skryt!  Han e den styrken vi trenger offensivt!


Herregud ... defensivt selvfölgelig.... jävla öll

OmOssSjølOgHansaøl

Ja, Acosta har vært en god signering. Han har vært solid som midtstopper, og i dag fungerte han overraskende godt som midtbaneanker i Nilsens 4-3-3.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

krakra

Quote from: Corran on June 04, 2015, 22:07:57 PM
Urettferdig vurdering. Demidov har spilt under Norling, og en kamp etter to treninger med Nilsen. Acosta spilte med et lag som fungerte mye bedre enn mot Follo. Barmen og Skaanes var flere hakk bedre i touch og bevegelser enn de var i sist kamp.

Corran

Er da ikke urettferdig det vel :-)
Jo det er kanskje det men jeg mener Acosta bragte ro til de to andre og han klarer å dekke større rom en Demidov
Men klart Demidov må få sine sjanser han og men deilig med en backup som kan gjøre jobben vel så bra
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

aleksanderhjelleseth

Acosta er mer spennende en Demidov i dm rollen. Større agressivitet, bedre timing og bedre til å takle. Samt større løpskapasitet. Forsett med Acosta og la Demidov sitte litt på benken.

Hatleking

Eg meiner Demidov har større potensial enn Acosta i DM-rolla. Det er uansett bra at me har alternativ på forskjellige plassar. No er det sjølvsagt berre ein kamp attende, men me kan nok kome til å sjå litt veksling i rolla der. På den måten får jo Knudsen speletid òg, så det er bra.

Spelaren

Helt utrolig at vi ikkje har diskutert Bismar Gilberto Acosta Evans på over ett år!
Gode nyheter i dag; forlenger kontrakten ut 2019.

Malurt i begeret; han er skadet og ferdig for sesongen pga strekkskade.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Kjell249

Vår beste spiller i år forlenger! Herlig nytt og deilig med en spiller som bare gjør jobben og det er så lite støy rundt.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lasaron

Den er grei. La oss kjøre oss opp på Grønner og Acosta som stopperpar!!
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Fusentast

Acosta/Grønner som foretrukket stopperpar i 2017. Så bør det vurderes om Pallesen Knudsen er god nok til å være nummer 3, eller eventuelt om det må hentes inn en i ny midtstopper bak Acosta/Grønner.

Når det er sagt, så er det vel i Branns ånd å hente inn en midtstopper slik at Grønner havner bak i køen og stikker fra klubben...
I don't think you can the rules!

Huff

Triste nyheter. Hva i helvete er det Soltvedt driver med, forlenge med en gammel, treig og feit utlending?

Neida, kjempenyheter dette. Overraskende er det også, hadde ikke enormt stor tro på at vi fikk beholde denne juvelen.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Nixon

Quote from: Fusentast on October 28, 2016, 14:26:58 PMNår det er sagt, så er det vel i Branns ånd å hente inn en midtstopper slik at Grønner havner bak i køen og stikker fra klubben...


Du tenker på konseptet å hente bedre spillere enn de som allerede er i klubben? Det er jo målet til alle klubber, men det kan vel knapt sies å være i Branns ånd. For det klarer klubben alt for sjelden...
Rød makt på Hansa!

Gulløl

Deyver Vega er tatt ut i 23 manns troppen til Copa Centroamericana 2017 som spilles i Panama fra 17. til 28. jan.
http://spanish.xinhuanet.com/2017-01/03/c_135951728.htm

Hvorfor Bismar Acosta ikke er med vet jeg ikke. Kanskje han er skadet eller ikke er blitt vurdert god nok til den endelige troppen.  Burde vel være naturlig at han kommer tilbake til Bergen denne uken og blir med på oppkjøringen og en viktig opptreningsperiode, er ikke noen vits at blir der nede når han ikke skal være med landslaget.

Link til Brann.no sin tidligere omtalte om Vega og Acosta sin deltakelse for landslaget til Costa Rica i januar.
http://www.brann.no/nyheter/vega-og-acosta-pa-landslaget
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Gulløl

Som ventet kommer Bismar Acosta tilbake tidligere. Strekkskaden han fikk før de to siste serierundene plager han fremdeles litt skriver BA. Han kommer til Bergen på tirsdag.
http://www.ba.no/sport/sk-brann/fotball/tilbake-tidligere-enn-planlagt/s/5-8-496853
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Spelaren

Litt typisk oss å diskutere benke-Johansen mer enn slagskipet på midtstopperplass - Bismar(ck).
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

January 24, 2017, 13:43:44 PM #30 Last Edit: January 24, 2017, 13:45:40 PM by Gulløl
Veldig ærlig, veldig uærlig og/eller dårlige testmetoder i Brann ?  ;)

Klipp fra BA:

http://www.ba.no/sk-brann/fotball/sport/acosta-om-costa-rica-det-er-en-katastrofe/s/5-8-505417
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

dudo

Eller fascinerende mye å gå på!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Leffen

Ser at det er Gold Cup nå. Og Acosta er ikke tatt ut. Bra for oss! Men er vel litt rart. Skulle tro han kunne bidratt

Morkel

Quote from: Leffen on July 07, 2017, 15:53:42 PM
Ser at det er Gold Cup nå. Og Acosta er ikke tatt ut. Bra for oss! Men er vel litt rart. Skulle tro han kunne bidratt


Ja, vi diskuterte det rett etter uttaket i en annen tråd. Rart, for Costa rica er ikke velsignet med veldig mange gode defensive spillere. Personlig er jeg veldig glad enn så lenge vi bare har tre kvalifiserte stoppere. De tre neste kampene kan bli skjebnesvangre .


osoerli

Litt for høgt hår no kanskje.  Redd for at ballen kan få ei viss demping, og kanskje ikkje heller gå i rett retning?  Det blir liksom meir trøkk i ballen på blank isse.  Barbering er heilt sikkert billeg i Ruzembork.
Eller er det slik at det er greit med litt demping for å unngå at alle headingar går over mål på offensiv corner?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Ninja-Bob

Alt som kan styre ballen nedover på offensiv dødball er positivt. Stemmer for at han gjer som punkarane i hine hårde dagar og bruker gelatin og grer det framover til ein slags elvis-frisyre med sinnsjukt overheng, slik at hovudet hans blir som ei slags sånn der greie dei brukar i lacrosse eller kva det heiter.

Go Up