• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

"Brann gjennem 30 år"

Started by Ojo, February 18, 2014, 22:47:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ojo

Hei!

Er det noen som har boken "Brann gjennem 30 år", som ble skrevet av Jacob L. Berstad? Gammel bok som jeg gjerne vil ha i samlingen min. Er veldig interessert i å kjøpe fra dere hvis noen her inne har. ;)

Er det eventuelt noen som vet hvor jeg kan få tak i denne boken? Er i Fredrikstad for øyeblikket, så jeg skal innom Oslo også (hvis det skulle ligge en bok der også).

Klaus_Brann

Du får mase på kabelmann om å scanne inn alle sidene;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kagain

Jeg gikk inn på antikvariat.net (der kan du forøvrig lagre et søk) og søkte etter boken. Det ser ut som Fjærland antikvariat har den til 300 kr. De sender om du har lyst å kjøpe den.

Så altså. Antikvariat.net -> søk på Brann gjennom 30 år -> trykk bestill.

kabelmann

Quote from: Røde Mor on February 19, 2014, 10:16:42 AM
Jeg gikk inn på antikvariat.net (der kan du forøvrig lagre et søk) og søkte etter boken. Det ser ut som Fjærland antikvariat har den til 300 kr. De sender om du har lyst å kjøpe den.

Dette er en annen bok av en annen forfatter fra en annen tidsepoke :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Ojo

Quote from: Røde Mor on February 19, 2014, 10:16:42 AM

Takk for svar, men denne boken dekker Branns periode mellom 1958 og 1988. Den jeg leter etter er de første 30 årene i klubbens historie.

Burde kanskje skrevet dette i åpningsinnlegget...

Kagain

Ah. Da er det jeg som ikke fikk med meg helt dette. I alle fall: den siden der er grei for en del bøker.

Go Up