• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lidenskapen har et navn-Brann.no

Started by Blææ, October 17, 2003, 13:44:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Blææ

Ser med undring på layouten på "nye" Brann.no
"Lideneskapen har et navn" står det.....føler det blir litt som "Brann stadion,mulighetenes arena" som ble presentert i fjor.
Et stort hjerte med flammer rundt har di også fått plass til.....
En tanke presser seg frem.... hva er det egentlig di vil frem til med dette?
Skape en identitet kanskje?.........
Vi har identitet i massevis,når skal klubben oppdage det i stedenfor å leie inn et reklamebyrå som skal fortelle hva som er identitet?
Vi identifiserer oss med det som er,det ekte gode gamle, folkelige SK Brann,hvorfor må da alt fornyest til noe plastikkaktig,kustigt ala RBK?
Føler kanskje at Brann er påvei til å bli noe som di ikke er.
Følelsen over at kanskje vi ikke er gode nok siden man utelukkende satser mot noe nytt kommer snikende.
Hva med å satse på det man har,det man har nedarvet gjennom generasjoner?
Det blir litt som på styremøtene for noen år side der man lurte på hvordan man skulle tjene penger ,en luring sa:Hva med å spille fopall og vinne kamper.
Vi supportere identifiserer oss lite,sansynligvis ikke i det hele tatt med denne komerse jippoen som blir presentert,da forsvinner mye om muligens ikke hele poenget.  

Bare en tanke,bare en tanke ...........
ont follow me,Im lost too

BrannMann

synes siden var bra jeg.. Brann shoppen var veldig bra også.. Var en del småfeil på siden men estetisk sett var den helt OK..
jokomelk og brød og seriegull!!!

larmjohan

Der burde jo vært reagert for årevis siden, men man registrerer at fordervet fantasi strekker seg langt.

hva Brann har med et småtøsaktig hjerte med varme rundt å gjøre, det forstår ikke jeg. og ikke kjenner jeg noen som har evne til å forstå sådan noe heller, og jeg kjenner mange.

nei det er ikke så greit. bare spør knarviken.

hvor er domstolene når man trenger dem?

Go Up