• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kan den 12. mann snu trenden

Started by BRANNFL, May 26, 2010, 21:27:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BRANNFL

Er det mulig at vi kan mobilisere alt og alle, fylle opp stadion igjen og være den 12. mann for Brann. Lage en stemning som virkelig kan løfte spillerne til ett nivå de ikke har vert på de siste sesongene. Tenk om den 12. mann kunne snu trenden for Brann. Løfte spillerne og skremme liv sk... av motstanderene samme hvem de er.
Brann e' Best

Nixon

Rød makt på Hansa!

Erlend

kabelmann

Det er vel medgangssupporteren (om man kan bruke det ordet) som fyller stadion og for tiden er det ikke mye medgang. Tror ikke de gidder komme tilbake før trenden er snudd, ev. profiler er hentet inn.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Joggi Bogga

Hvordan fungerer salget for tiden. Er det mulig å troppe opp ved bodene 15-20 min før kampstart, kjøpe adgang og deretter faktisk sitte på plassen sin innen kampstart?

Det var en gang i tiden det største ankepunktet for meg etter jeg sa opp sesongkortet og baserte meg på spontane kjøp når andre forhold tillot det.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Memelli

Dessverre tror jeg ikke på det. Mange slutter å synge når det går dårlig, og verst av alt; begynner å pipe. Jeg blir flau over hvordan vi fremstår i motgang. GI FAEN I PIPINGEN, FOLKENS! Den hjelper ingen. Når Brann er gjennom vanskelige tider, så må man stille seg selv et spørsmål; vil jeg hjelpe klubben i mitt hjerte på rett kjøl? Hvis svaret er nei; bli hjemme. Hvis svaret er ja; slutt med pipingen og begynn å syng!

osoerli

Beste leveranse frå publikum var vel Odd-kampen i fjor.  Med massiv piping så lenge Odd hadde ballen, og jubel kvar gong Brann vant ballen.  Stort sett heile kampen igjennom.  Då framstod Brann-stadion som eit uinntageleg fort.  Tilslutt kunne ikkje Odd-spelarane kvitta seg med ballen fort nok.

Hadde vi funne tilbake til det, hadde Brann vunne alle heimekampane, lett.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up