• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gilli Rólantsson Sørensen

Started by OmOssSjølOgHansaøl, August 17, 2016, 22:32:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Torvanger

Gill er en spiller som mange glemmer, men han kan fort bli den som tar de største stegene i 2017. Han er en spiller jeg hadde hatet at motstanderlaget hadde brukt, veldig ekkel å få has på.

Ninja-Bob

Men betyr dette at Nilsen ser på Gillien som først og fremst eit alternativ på venstrekanten? Hadde håpa at han kunne danke Kristiansen ut på venstrebacken.

Churchill

Svært god kamp idag. Hvis dette fortsetter er han et klart førstevalg på en av kantene.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

dudo

Gilli er en god ballspiller. Bedre med ball enn de fleste på laget. Tror han kommer til å få mange sesonger her!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

OmOssSjølOgHansaøl

I Tromsø synes jeg han var litt opp og ned - på motsatt kant - men i dag spilte han veldig bra på venstresiden og var klart bedre enn Vega. Jeg håper Gillis opptur fortsetter.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Meget god kamp, men savnet gjennomspill når backen gjekk på løp.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

La Gilli spille videre på venstrekanten. Er en grunn for at han spiller der på landslaget også. Veldig bra kamp av han i dag og har nok enda mer å gå på. God skuddfot, god innleggsfot og veldig løpssterk. Virker allerede fra denne kampen av at han har en naturlig sterk link til Kristiansen, samspillet mellom de to satt fra første minutt selv om de ikke har spilt sammen på venstrekanten før. Blir skuffet om LAN ikke lar dette samarbeidet utvikle seg videre.

Braaten får nok likevel mye spilletid, siden han kan spille på begge kanter og begge indreløperposisjoner. Pr. i dag tror jeg han er det beste tredjevalget på indreløperplass bak Haugen og Barmen og foran Orry Larsen og Skaanes.

Samuel Sahim-Radlinger

Gulløl

Kandidat til årets bilde ?

Fly fly, Gilli Gilli !!

Samuel Sahim-Radlinger

Corran

Må si Gilli virker mer og mer som en knall signering
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kagain

I så fall så har FM vært tidligere på speidingen enn Brann. For han var ganske solid der i en tidligere versjon. For min del har jeg et usunt oppheng i Færøyene, så derfor var det ekstra morsomt når det kom inn en spiller fra disse øyene :)

Ricky

Quote from: Ricky on August 17, 2016, 23:04:53 PM
For min egen del er vel dette en klassisk tullesignering; en 24-årig utlending som har startet totalt åtte kamper som profesjonell fotballspiller, ikke kjenner verken Brann eller norsk liga, og som blir referert til som spiss, ving, høyreback og venstreback alt ettersom. Signert en halvtime før deadline.

:)

dudo

Heheh, du var nok ikke den eneste som tenkte det.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: Spelaren on August 17, 2016, 22:40:10 PM
Vælkoma!

Klassisk meg. Varm velkomst og ingen dystre spådommer ;) .
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Morkel

Gilli har puttet for Færøyene. Riktignok mot Andorra. Men mål er mål.

Gulløl

Samuel Sahim-Radlinger

Kagain

Da tyder vel ting på at det er den godeste Marengo de ser for seg at skal vekk (om noen). Skulle gjerne likt å visst hvordan dette kom i stand. Syns jo liksom at slik avisene meldte det så var det store uenigheter mellom Gilli og Brann.

Corran

Quote from: Kagain on March 14, 2018, 21:39:34 PMDa tyder vel ting på at det er den godeste Marengo de ser for seg at skal vekk (om noen). Skulle gjerne likt å visst hvordan dette kom i stand. Syns jo liksom at slik avisene meldte det så var det store uenigheter mellom Gilli og Brann.
Det var store uenigheter, men de var voksne og lot det ikke gå prinsipp i det og så lot det seg løse allikevel.
Gilli kom jo også med noen litt såre utspill i avisene.
Dette viser jo at Brann pr dags dato er flinke til å ikke brenne alle broer og klarer å åpne dialog selv om ting virker låst og opp og avgjort
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kagain

Absolutt et godt poeng, Corran. Rom for dialog er undervurdert. De har jo klart å få til både Haugen og Rolantsson, mon tro om de prøver seg på det samme med Skaanes?

Billy Elliott

March 15, 2018, 10:17:39 AM #69 Last Edit: March 15, 2018, 11:03:12 AM by Billy Elliott
Gilli er god på våren, så dette lover godt for de neste månedene. Blir interessant å se om han får en formsvikt igjen på høsten, som i fjor.

Kagain

Så Gilli har en revers-Hasund funksjon med seg? Vel vel, vi får se...

Go Up