• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Helt utrolig!

Started by KennethS, September 17, 2003, 17:22:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=48070

her viser jo NFF sin komplette uduglighet, tenkt at en linjedommer kan utale seg slik!

TRAGISK
tå på Brann

Branntilegdør

Om det ikke blir omkamp skal jeg personlig marsjere fra torget og opp til stadion med et skriv hvor jeg ber Brann melde seg ut av NFF. For med en slik inkonsekvent holdning går det ikke an å drive et fotballforbund... Håper på massiv støtte !! i hvert fall protestmarsj..

Branntilegdør

så nff skal gå helt vekk fra den linjen de har satt i Molde - Brann (2000) og kampen mellom byåsen og sogndal?

sigg

Quote from: "Pi_Meson"

Du får tydeligvis ikke med deg at det her er snakk om nesten hele 2. omgang vi ikke kunne disponere en 4. innbytter som vi har krav på. Det er på ingen måte kun de siste 8 minuttene av kampen det er snakk om her.

Forøvrig kjekt å se at nesten alle andre tippeliga-klubber er enig i denne protesten: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=48131

KennethS

Brann ble straffet på samme måte mot molde i 2000, var ikkje Brann sin skyld da heller, men Brann måtte spille omkamp mot molde.

Omkamp e den eneste løsningen her også, det står i regelverket.
tå på Brann

Pi_Meson

Quote from: "KennethS"Brann ble straffet på samme måte mot molde i 2000, var ikkje Brann sin skyld da heller, men Brann måtte spille omkamp mot molde.

To feil blir ikke én riktig. Jeg mente det var feil med omkamp i 2000, og jeg mener det er feil med omkamp nå. Dere gir uttrykk for en betenkelig holdning: «Omkamp er galt hvis Brann kan tape på det, men riktig hvis Brann kan tjene på det.» Er det omtrent slik standpunktet er?

QuoteOmkamp e den eneste løsningen her også, det står i regelverket.

Nei det stemmer ikke. Regelverket sier at det er to mulige løsninger:
QuoteGjelder protesten overtredelse begått av det organ som arrangerer kampen eller av en arrangør som ikke deltar i kampen, skal kampen annulleres og ny kamp berammes eller resultatet opprettholdes.

KennethS

greit nok, men her har jo allerede NFF "bæsjet på leggen" fra kampen i 2000, nå e det ingen andre løsninger en omkamp, hvis ikkje e det en skandale på høyt nivå som bør få etterfølger.
tå på Brann

Branntilegdør

Er ikke opp til deg å si det var feil i 2000, eller si det er feil i dag... kan for såvidt være enig i deg at det er feil med omkamp,( følte det var et rimelig hardt slag i trynet å gå fra seier til omkamp) jeg var en av mange som klaget på dette i 2000, og 2 - blir en +. MEN det er NFF som har valgt å gjøre det på denne måten, og da blir det helt talentløst å gå vekk fra en standard de selv har valgt? men du mener nok at Brann som gikk fra seier mot molde til omkamp, bare skal godta dette her...?? Vi ble lidende akkurat på samme måte som lillestrøm i dette tilfellet. Men de som fortjente seieren fikk den til slutt..

Men man  skal ikke se vekk i fra at NFF , hvis de ser bort fra Brann sin klage, for så  i "neste" runde godta en klage fra en annen klubb.... De er så jævlig inkonsekvent at jeg blir dårlig. Skal faen ikke forundre meg, med den holdningen dette forbundet har så er ingenting umulig. Men, har de valgt å si A , så får de faen med si B.. A i denne saken er Molde - Brann i 2000 og sogndal/byåsen samme år. (gir en god faen i hvem som spilte hjemme, det er ikke poenget) og da vil B bli? = omkamp...

Ricky

Husker jo med gru tilbake til VIF-Brann for noen år siden. Brann måtte stille med et forsterket C-lag siden nesten hele a-stallen var uaktuell pga sykdom. Start fikk omberammet sin kamp, Brann fikk ikke. Noen som i det hele tatt vet hvor spillerne fra den kampen ble av? Kjetil Norland? Nei, det er ikke alltid NFF er så veldig konsekvente, selv i eksakt like saker.

Go Up