• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vær så snill Brann !

Started by monzilla, September 16, 2003, 13:26:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

Dette er en bønn til de ansvarlige i Brann.

Vær så snill å ikke senk oss ned på samme nivå som Molde. Jeg trodde klubben hadde såpass verdighet og stolthet at de forstår at en fotballkamp skal ikke avgjøres i en Mafiaorganisasjon på østlandet.

La oss ta de 3 tapte poengene som fotballsupportere og heller innse at sånn er livet.

En ting er sikkert : Selv hvor mye jeg brenner for Brann så boikotter jeg en eventuell omkamp.

Lavmål Brann.

Bergen Sin Gutt

Hva er dette for svada da!?! Brann ble skadelidende(hvor mye får vi aldri vite, så det er umulig å diskutere) fordi noen amatører ikke kunne reglene de burde kunnet, og overhodet ikke gjorde jobben som de burde gjort den. Hvorfor skal Brann la være å levere inn klage når de har muligheten? De er jo ikke akkurat slik at vi har vært bortskjemt med fordeler og tilrettlegging i øst og vest fra fotballforbundet de siste årene, så for all del Brann, klag det dere er god for. Jeg ser overhodet ikke noe problem i det. Det ender nok med at NFF ikke følger sin egen linje og ler av Brann når Brann vil ha omkamp. Da avslører de seg en gang for alle. Skjer det umulige, mirakelet at Brann får omkamp, da bør Brann gripe den muligheten med begge hender, og jeg skal med glede gå på kampen for å heie på Brann.

Ingen i Brann, eller noen av supporterne våre, har noe å være flau over. NFF satt en standard i forbindelse med kampen mot Molde, så den bør de også følge nå. Det var overhodet ikke Brann som dret seg ut, husk det.

grei

Tja. Dersom vi protesterer skal jeg iallefall aldri mer høre klaging fra Brannsupoortere dersom et motstanderlag protesterer mot oss igjen. Farvel prinsipper, hallo, tre tapte poeng (en gang til).

Bergen Sin Gutt

Ja, jippi, vi bare driter i om det blir begått urett mot oss, og vi bør heller ikke håpe at saken får samme utfall som den i Molde. Helst burde det blitt begått enda flere og graverende feil i mot oss, og vi burde prøvd hardest mulig å ikke klage. Fordi det er jo så herlig å bli herset med.

:roll:  :roll:  :roll: Vær så snill :roll:  :roll:  :roll:

monzilla

Vel, for MEG er det en prinsippsak. Jeg husker da molde-saken var aktuell og jeg skrev på forumet til bst at jeg syntes det var lavmål og alt det der. Jeg står fortsatt på de prinsippene og derfor syntes jeg at det er like lavmål av Brann å gjøre det samme.

Som jeg har skrevet mange ganger før : det e no en ærlig sak.

KennethS

Enig Regler e Regler, var motstander av omkamp helt til eg hørte patetiske Arne Erlandsen påstå at Brann jukser?? tragisk!

omkamp e det eneste rette i denne situasjonen!

og som kjent pleier jo vi og vinner omkamper 3-1 :)
tå på Brann

Bergen Sin Gutt

Jeg skal ikke nekte på at det kanskje stinker dritt av å få omkamp, men jeg skjønner ikke hvorfor vi skal jenke oss når turen kommer til oss, når reglene og NFFs handlemåte i forrige sak tilsier at vi kan få omkamp.

monzilla

Ja, dere har et poeng der alså...

Men tviler uansett på at Gangsterexpressen (NFF) gir brann medhold uansett

KennethS

§ 6 - 5.4 (Administrative feil)
Gjelder protesten overtredelse begått av det organ som arrangerer kampen eller av en arrangør som ikke deltar i kampen, skal kampen annulleres og ny kamp berammes eller resultatet opprettholdes. Ved protest mot dommeravgjørelser forholdes på samme måte.
tå på Brann

grei

Hvis du hevder argumentet "regler er regler" nå, så greit nok, men da får du stå for det den dagen dette prinsippet går i mot oss også.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "grei"Hvis du hevder argumentet "rgeler er regler" nå, så greit nok, men da får du stå for det den dagen dette prinsippet går i mot oss også.

Det har jo vi allerede vært med på, og når man først har begynt å servere omkamper i øst og vest, hvorfor skal ikke vi også ta del i det da...

grei

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "grei"Hvis du hevder argumentet "rgeler er regler" nå, så greit nok, men da får du stå for det den dagen dette prinsippet går i mot oss også.

Det har jo vi allerede vært med på, og når man først har begynt å servere omkamper i øst og vest, hvorfor skal ikke vi også ta del i det da...

Har vært med på det ja, men godtatt det og støttet avgjørelsen fordi den var korrekt etter regelverket?

Go Up