• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Oransjepakket - Brann lørdag 19/9 kl. 19.00

Started by Nixon, August 28, 2009, 14:13:19 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

gunnar

Quote from: Romarius on September 19, 2009, 20:25:38 PM
Det verste er jo at jeg klarer ikke hisse meg forferdelig opp, og ikke kommer uken til å bli mye tyngere å komme seg gjennom enn de to foregående.
Dagens planløse, innsatsløse og grå Brannlag bidrar rett og slett bare til å dempe lidenskapen og engasjementet. Og det er egentlig mye verre...

Jeg blør i hjertet.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

krakra

Bevegelsene er det som har vært dårligst i hele år. De er stort sett bare Huskelepp og til dels Gustav som beveger seg klokt og konstruktivt offansivt. De andre står enten stille eller gjør veldig enkle og forutsigbare bevegelser. Dette må Steinar Nilsen få forbedret.

Klaus_Brann

Quote from: gunnar on September 19, 2009, 20:17:27 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 19, 2009, 20:06:35 PM
Quote from: bernu on September 19, 2009, 19:27:39 PM
På tide med en supporteraksjon ??


Nei, det synes jeg ikke enda. Det tok litt tid før Mjelde fikk ting til å sitte, men jeg synes det er på sin plass med et supportermøte med Nilsen, RBH og Skarsfjord etter sesongen for å få en forklaring på hva i alle dager vi driver med, om vi har en plan, og hva i alle dager den går ut på i så fall!

Så du må ha et møte for å se om vi har en plan????? Vi har ingen plan. Ihvertfall ingen plan som virker.Hvem sitt ansvar er det? Trenerne. SN og han Skarsfjord eller hva han heter. I don't care. They don't make me happy.


Nei, at vi ikke har en plan med spillet vårt er veldig tydelig. Nilsen vil sikkert si at vi har en plan, men at vi ikke klarer å få den ut i kamp. Men jeg er fortsatt veldig interessert i å høre hva denne snedige "planen" går ut på og hvorfor vi i alle dager ikke er i nærheten av å få den til å fungere?

Selvfølgelig skal trenerne ha sin del av skylden, MEN spillerne er på ingen måte unntatt en stor del av ansvaret. Det er elendige pasninger, elendige pasningsalternativer, elendige dødballer, elendige avslutninger osv osv.
I tillegg skal Bruun Hansen & co også ha en del av skylden.

Jeg og en del andre krever svar og da hadde det passet med et supportermøte, for jeg blir overrasket hvis det blir en snarlig bedring.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Quote from: Klaus_Brann on September 19, 2009, 20:06:35 PM
Quote from: bernu on September 19, 2009, 19:27:39 PM
På tide med en supporteraksjon ??


Nei, det synes jeg ikke enda. Det tok litt tid før Mjelde fikk ting til å sitte, men jeg synes det er på sin plass med et supportermøte med Nilsen, RBH og Skarsfjord etter sesongen for å få en forklaring på hva i alle dager vi driver med, om vi har en plan, og hva i alle dager den går ut på i så fall!


Hvorfor skal supportere på død og liv sitte sammen med trenere og sportslig ledelse i fellesmøter for å få forklaringer? Holder det ikke at man er tilstede på kamp og at man gir uttrykk for hva man mener i egnede fora/forum? La VIF-fansen holde på med denslags tull.

olebrann3

Mange rare ting, alle lag skal få drømmetreff på volley mot oss? koffor får ikke talentene muligheten når vi ikke har sjangs? koffor forbereder ikke Brann seg på kunstgress når vi ikke kan spille på kunstgress. Hadde vi møtt med junior laget i alle kunstgresskampene hadde vi tatt mer poeng

Doffen85

Akkurat det med drømmetreff satt jeg og tenkte på selv under kampen igår, Mathisen har vel f.eks. aldri truffet rent på ballen før og det er vel spillere hvert år som leverer sin beste kamp mot Brann som vi knapt ser noe mer fra resten av sesongen, f.eks. Mane i S'fjord og sikkert mange flere uten at jeg kommer på noen i farten.

Kampen igår var så og si jevnspilt, men Brann mangler alt som heter plan og rytme offensivt. Sjelden jeg har sett laget så dårlig fremover på banen, hvilket skyldes sentral midtbanespiller på venstrekant, lange pasninger mot dårlige hodespillere, at Huseklepp ikke har en topp-dag, hvilket vil si at Brann ikke har en topp-dag.

Når det er sagt er det pinlig at et nyopprykket lag som Odd mest sannsynlig kommer før oss i årets serie, for ikke å snakke om Stabæk, som faktisk på tross av tapet av Gunnarsson og Alanzinho, samt en Nannskog uten i nærheten av samme ferdighetene som før nå ligger fire poeng foran oss rett før serien er ferdigspilt.

Og nå har vi ikke råd til å tilby Reginiussen kontrakt en gang, etter å ha solgt unna en haug av spillere i sommervinduet og sitter igjen med masse bosmanspillere, en haug av overbetalte sentrale midtbanespillere, to tekniske spisser vi slår langt på og en "target-man" som ikke har vunnet en hodeduell siden han brukte albuen mot Kristian Vange i treningskampen før sesongstart, en kamp vi forøvrig tapte mot lillebror...

nero

September 20, 2009, 10:03:47 AM #156 Last Edit: September 20, 2009, 10:07:02 AM by nero
Quote from: olebrann3 on September 20, 2009, 08:53:11 AM
Mange rare ting, alle lag skal få drømmetreff på volley mot oss? koffor får ikke talentene muligheten når vi ikke har sjangs? koffor forbereder ikke Brann seg på kunstgress når vi ikke kan spille på kunstgress. Hadde vi møtt med junior laget i alle kunstgresskampene hadde vi tatt mer poeng


De får kanskje drømmetreff på volley fordi de får lov til å stå fullstendig upresset på 18-19 meter med all tid i verden til å fyre av. Det får de jo ikke mot de fleste andre lag i Tippeligaen. Merkelig nok.

Helt enig i at det virker helt på trynet amatørmessig å ikke trene på kunstgress før slike kamper. Nilsensitat: "Spillerne mener at vi ikke trenger det". Og disse spillerne bør vi jo høre på når det gjelder taktikk og forberedelser. Jadda.
Lions led by donkeys.

Doffen85

Spillerne = Bakke? Han er jo voldsomt glad i kunstgress. Spillere som ikke klarer å spille på kunstgress har ikke noe i Brann å gjøre da faktum er at vi har en haug av bortekamper som spilles på det underlaget, og flere skal det nok bli!

skuteviken

Ka var det Nilsen sa helt nøyaktig og hva var det folk skrek og sang til han?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

nero

Mente du det om kunstgress? Fra Bt:

I går trente Brann som vanlig på naturgress.


Lions led by donkeys.

wester

jeg var i molde og så mfk-aafk. molde vant 3-1 og jeg tenkte at herregud, ålesund er jammen et rævva lag. å tape fortjent 3-0 for ålesund er svært bekymringsfullt.

Huff

Var i bryllup og slapp derfor å se kampen i går, men ett spørsmål; var det årsverste?
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Markmus

Quote from: Huff on September 20, 2009, 12:55:58 PM
Var i bryllup og slapp derfor å se kampen i går, men ett spørsmål; var det årsverste?


Like dårlig som borte mot Sandefjord, kanskje litt verre. Skulle ønsket jeg óg var i bryllup eller hva som helst annet. Til og med teater hadde vært å foretrekke.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on September 20, 2009, 07:59:53 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 19, 2009, 20:06:35 PM
Quote from: bernu on September 19, 2009, 19:27:39 PM
På tide med en supporteraksjon ??


Nei, det synes jeg ikke enda. Det tok litt tid før Mjelde fikk ting til å sitte, men jeg synes det er på sin plass med et supportermøte med Nilsen, RBH og Skarsfjord etter sesongen for å få en forklaring på hva i alle dager vi driver med, om vi har en plan, og hva i alle dager den går ut på i så fall!


Hvorfor skal supportere på død og liv sitte sammen med trenere og sportslig ledelse i fellesmøter for å få forklaringer? Holder det ikke at man er tilstede på kamp og at man gir uttrykk for hva man mener i egnede fora/forum? La VIF-fansen holde på med denslags tull.


Det er ingen som tvinger deg til å møte opp. Du har tydeligvis ikke behov for det, men det var en del som møtte opp, og mange som hadde gode spørsmål sist. Det er også fint å få svar face to face fra disse.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on September 20, 2009, 14:08:46 PM
Austin er for treg med ball.  Syns det er merkeleg at nesten alle nye spelarar me får inn, blir gradvis dårlegare hos oss.


Har Austin blitt dårligere?
Synes aldri han har ordentlig bevist seg. Ja, han var god et par kamper i ny og ne etter han kom, men han har aldri bevist seg over tid. At han i går startet på kanten, og fortsatte som spiss, gjør ikke hans betingelser for å gjøre en god kamp, bedre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

September 20, 2009, 20:46:55 PM #166 Last Edit: September 20, 2009, 20:50:20 PM by Northside
Quote from: skuteviken on September 20, 2009, 10:44:10 AM
Ka var det Nilsen sa helt nøyaktig og hva var det folk skrek og sang til han?


I korte trekk så sa han:
"Dette var jævlig dårlig, jeg beklager ovenfor alle dere som reiste hit for å støtte laget"

Min konklusjon: Nilsen er neppe noe rakettforsker akkurat....

Bort sett fra det som skjedde på banen så var Aafk-fansen bare blitt litt dårligere stemningsmessig enn sist. De holder seg egentlig stabilt på nivå "Pinlig latterlig".
På bortefeltet var det bedre. Mye variasjon og ok trøkk m.t.p det lave antallet vi var. Minuset var en som tydeligvis får blodomløp i snottikken av å starte "Byen e Bergen". Samme person ble forøvrig sterkt frustrert når enkelte ikke gadd å synge med på forsøk nr 185 når vi lå under 3-0, merkelig...

krøvel vellevold

Quote from: Northside on September 20, 2009, 20:46:55 PM
Quote from: skuteviken on September 20, 2009, 10:44:10 AM
Ka var det Nilsen sa helt nøyaktig og hva var det folk skrek og sang til han?


I korte trekk så sa han:
"Dette var jævlig dårlig, jeg beklager ovenfor alle dere som reiste hit for å støtte laget"

Min konklusjon: Nilsen er neppe noe rakettforsker akkurat....

Bort sett fra det som skjedde på banen så var Aafk-fansen bare blitt litt dårligere stemningsmessig enn sist. De holder seg egentlig stabilt på nivå "Pinlig latterlig".
På bortefeltet var det bedre. Mye variasjon og ok trøkk m.t.p det lave antallet vi var. Minuset var en som tydeligvis får blodomløp i snottikken av å starte "Byen e Bergen". Samme person ble forøvrig sterkt frustrert når enkelte ikke gadd å synge med på forsøk nr 185 når vi lå under 3-0, merkelig...


AaFK-fansen er tragisk. Blåkopi av plankene, kanariene, de blaa, trønderpakket, osv. Ingenting eget. Humor med "gullet ska hem"-melodien der de avslutter med "født og oppvokst på Kråmyra". Hahaha! Skal vedde på at 99% av dem som er med i Stormen ikke har vært så mye på Kråmyra at de kan påstå at de har "vokst opp" der. Skal ikke mer enn 8-9 år tilbake i tid for å finne at AaFK hadde godt under 1000 på kampene. Og alderen til dem som er med, gir vel ikke inntrykk av at de kan ha gått mange sesongene på Kråmyra heller.
Legg ned hele klubben!


Go Up