• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Oransjepakket - Brann lørdag 19/9 kl. 19.00

Started by Nixon, August 28, 2009, 14:13:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Rød makt på Hansa!

Onside !!!


mort3en

Korfor e det alltid Brann sine kamper som blir flyttet?  det blir berre verre for oss som gÃ¥r pÃ¥ skule pÃ¥ stord og bur pÃ¥ Stord!  Slik at eg ikkje kan hjelpe laget mitt nÃ¥r dei er pÃ¥ heimabane og bruke stemmen min til Ã¥ gjerra mitt for Ã¥ fÃ¥ opp stemningo!

Yngve


branngirl85

Blir det noe tur på til denne kampen? ;)

mort3en

Quote from: Yngve on August 28, 2009, 21:36:35 PM
Kystbussen går heila tie..


Nei. ikkje vis kampen begynner 20.00. då rekker eg ikkje den vis da er meir en 3 min tilleg og e heima ca 02.30 pga rutebussen .


stig

Vi håper å få til en overnattingstur til denne kampen med dagbuss. Detaljer kommer mandag hvis vi får til en avtale med et hotell.
Nettsideansvarlig


branngirl85

*venter i spenning på om det blir overnatting/busstur* :)

branngirl85

og vis en ikke får god pris på hotel, kva med å ta en camping plass da? kan bli mye billigere?? :D


Northside

Dropp overnatting. Ingen grunn til å sløse vekk ekstra penger i Aalesund...


dons599

September 05, 2009, 11:26:51 AM #13 Last Edit: September 10, 2009, 19:31:46 PM by dons599
Jeg hadde kjøpt fly billett t/r fre.18 til søn. 20 til meg og 2 kompiser.

Men så måtte den ene reise på jobb til russland, så da sitter jeg tilbake med en urefunderbar fly billett.

Noen som er interessert?

Flyet reiser opp fre. 18. kl 20.45,
tilbake søn. 20, kl 17.25.

Prisen for fly billetten er kr 2200, men kan prutes ned... Masse....

Send en mail til: rollins599@hotmail.com om du er interessert.

Evt. bud mottas med takk..

Jan Banan

Er det bestemt ka pub vi skal bruke? Pleier det å vre mye folk/brannsupportere der på fredag, dagen før kamp dagen?

Da kan det vaere jeg kjøper billetten din...

BrannFlorø

Vi er 2-3 stk fra Florø som reiser oppover på fredag. Er det flere som reiser på fredag?

dons599

Jepp, vi er minst 2 stk...

Hva heter puben som skal drikkes tom?

BrannFlorø


branngirl85

Quote from: BrannFlorø on September 07, 2009, 16:48:50 PM
Vi er 2-3 stk fra Florø som reiser oppover på fredag. Er det flere som reiser på fredag?


Ska dere kjøre oppover? Plass til 1 til?

BrannFlorø

Quote from: branngirl85 on September 07, 2009, 19:41:13 PM
Quote from: BrannFlorø on September 07, 2009, 16:48:50 PM
Vi er 2-3 stk fra Florø som reiser oppover på fredag. Er det flere som reiser på fredag?


Ska dere kjøre oppover? Plass til 1 til?

BrannFlorø

Vi skal kjøre, vi reiser fra Florø ca kl 12 fredag. Det er plass til en til. Hvor holder du til?

branngirl85

Quote from: BrannFlorø on September 07, 2009, 19:58:22 PM
Vi skal kjøre, vi reiser fra Florø ca kl 12 fredag. Det er plass til en til. Hvor holder du til?



Holder nok til i Førde ;)

BrannFlorø

Quote from: branngirl85 on September 07, 2009, 20:22:40 PM
Quote from: BrannFlorø on September 07, 2009, 19:58:22 PM
Vi skal kjøre, vi reiser fra Florø ca kl 12 fredag. Det er plass til en til. Hvor holder du til?



Holder nok til i Førde ;)
Ok, vi kjører nok forbi Førde. Gje en lyd når du har bestemt deg for om du vil vere med.

branngirl85

Quote from: BrannFlorø on September 07, 2009, 20:31:47 PM
Quote from: branngirl85 on September 07, 2009, 20:22:40 PM
Quote from: BrannFlorø on September 07, 2009, 19:58:22 PM
Vi skal kjøre, vi reiser fra Florø ca kl 12 fredag. Det er plass til en til. Hvor holder du til?



Holder nok til i Førde ;)
Ok, vi kjører nok forbi Førde. Gje en lyd når du har bestemt deg for om du vil vere med.

BrannFlorø

Quote from: branngirl85 on September 07, 2009, 20:37:29 PM
Quote from: BrannFlorø on September 07, 2009, 20:31:47 PM
Quote from: branngirl85 on September 07, 2009, 20:22:40 PM
Quote from: BrannFlorø on September 07, 2009, 19:58:22 PM
Vi skal kjøre, vi reiser fra Florø ca kl 12 fredag. Det er plass til en til. Hvor holder du til?



Holder nok til i Førde ;)
Ok, vi kjører nok forbi Førde. Gje en lyd når du har bestemt deg for om du vil vere med.
Kunne kjørte via svelgen om veien ikke var stengt, og det er en mulighet å kjøre via hyen også. Så det er nok ikke nødvendig å kjøre vi Førde.

Styx

Er det mange påmeldte til overnattingsturen, eller er det fare for at vi ikke denne gangen heller klarer å stille nok folk til at det blir noen busstur?
Bergen til eg dør

stig

ca 15 påmeldte. Trenger flere så spre det glade budskap. Vi satser hardt på at denne turen går.
Nettsideansvarlig

Yes!wehavenobananas

Hvor mange er det egentlig som pleier å reise med disse bussene? Et par tusen medlemmer, men ofte ikke nok folk til å kjøre én buss engang. Er det virkelig så forferdelig å reise med BBB?

Northside

Tar man med antallet som reiser fra Bergen på bortekamper så er ikke 30-50stk med buss så veldig dårlig. Denne sesongen har virkelig bortefølget vært lavt.

Bussen er ikke så gale som det en gang var, men for de som har litt gryn på bok så frister det nok mer å bruke noen kroner ekstra for å slippe å tilbringe en natt i en buss.

Tror jeg hiver meg på denne turen også. Taper sikkert, kooooselig.

Styx

NÃ¥r man er med  pÃ¥ BBB sine organiserte bussturer,  er man da forsikret gjennom BBB, eller er det noe som hver enkelt mÃ¥ ordne selv?
Kan ikke finne noen opplysninger om dette under turreglene.
Bergen til eg dør

stig

BBB har ingen forsikringsordning for våre reisende,men usikker på om det finnes noe via busselskapet. Det er de som tar seg av transporten av oss alle,mens vi BBB bare fører navnelister og sørger for at vi får inn penger for de reisende.
Nettsideansvarlig

psv-hasund

Quote from: Styx on September 13, 2009, 11:14:22 AM
NÃ¥r man er med  pÃ¥ BBB sine organiserte bussturer,  er man da forsikret gjennom BBB, eller er det noe som hver enkelt mÃ¥ ordne selv?
Kan ikke finne noen opplysninger om dette under turreglene.


Hvis du har anledning til å betale mer enn 50% av turen med kredittkort vil du som regel ha reiseforsikring via kredittkort selskapet ditt. Jeg vet ikke hva Bataljonen tilbyr som betalings alternativer.

dons599

hvilket hotell er det bataljonen har fått tak i disse rommene på?

Selv skal vi på på first atlantica, ca 58 meter fra Metz fra fredag.

Tror det kan bli bra:)

stig

Thon Hotellet er vi plasser på.

Vanligvis tilbyr vi kortbetaling,men vi kan ikke det pga vi må legge inn en pris på forhånd .Med overnatting med forskjellige prisalternativer kan vi ikke tilby kortbetaling.
Nettsideansvarlig

osoerli

VaaganMoen og Sigurdsson er tilbake til denne kampen.
Håpar flittieonstad får ein fornya tillit.
håpar på dette laget:

                      udjus
fakiri - sigurdsson - onstad - sævarsson
solli   -  austin    -   jaiteh -  vaaganmoen
          huseklepp -  guastavino
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

branngirl85

Quote from: osoerli on September 18, 2009, 12:09:36 PM
VaaganMoen og Sigurdsson er tilbake til denne kampen.
Håpar flittieonstad får ein fornya tillit.
håpar på dette laget:

                      udjus
fakiri - sigurdsson - onstad - sævarsson
solli   -  austin    -   jaiteh -  vaaganmoen
          huseklepp -  guastavino





                       udjus
fakiri - sigurdsson - onstad - sævarsson
solli   -  Bakke   -   jaiteh -  vaaganmoen
          huseklepp -  guastavino


Ellers så er eg enig :)

krakra

                 Udjus
Sæv - Sigurdsson - Onstad - Holmvik
Solli - Bakke - Jaiteh - Vaagan Moen
          Huseklepp - Gustav

Håper på dette laget. Hvis Brann klarer å gå agressivt ut mot AaFK er vi et bedre lag enn dem og bør kunne slå dem lett, men dette er jo Brann så de blir vel stående å se på første omgang.

osoerli

Bakke kan krangla med Rekdal på sidelinja.  Dessutan likar han vel ikkje kunstgrasmatta i Ålesund.
Austin var litt smårusten sist, og treng speletida.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

branngirl85

Nei, syns ikke Bakke ska stå å krangle me Rekdal på sidelinja.
Bakke ska spela!!

krakra

Quote from: osoerli on September 18, 2009, 13:03:41 PM
Bakke har vært god i flere kamper på rad nå og jeg ser ingen grunn til at han ikke skal få spille. Han er en viktig brikke på banen. Vi bør heller ikke la spillere "spille seg i form" fra start når vi kjemper om medaljer, ikke når vi allerede har gode alternativer på banen. Austin får komme innpå engang i 2. omgang.

Styx

http://brann.no/index.php?mapping=215&valg=nyhet&nyhet=8324

Ser det står at Gustav ikke har noen gule i Brann, men han fikk da ett mot Odd i cupkampen.
Siden Brann er ute av cupen, blir ikke kortene overført til serien da? Mener å huske at Eirik Bakke måtte sone karantene for sitt røde. Eller er jeg helt på viddene no?
Bergen til eg dør

krakra


Styx

Bergen til eg dør


krakra


krakra

http://fotball.bt.no/eliteserien/article150575.ece

Siggy og Sævarsson benkes. AUSTIN starter på venstrekanten. Den er jeg mildt sagt skeptisk til, men hvis PVM sliter er jo alternativet(Sævarsson) ikke så veldig mye bedre.

osoerli

Quote from: krakra on September 18, 2009, 13:14:10 PM
Quote from: osoerli on September 18, 2009, 13:03:41 PM
Bakke har vært god i flere kamper på rad nå og jeg ser ingen grunn til at han ikke skal få spille. Han er en viktig brikke på banen. Vi bør heller ikke la spillere "spille seg i form" fra start når vi kjemper om medaljer, ikke når vi allerede har gode alternativer på banen. Austin får komme innpå engang i 2. omgang.

Bakke har prestert greit i fleire kampar i Ã¥r.  Vesentleg betre enn i fjor.  Han er kanskje tilogmed hakket betre enn Austin nett no.  Men han har vore mykje skada, difor ville eg spart han i denne kampen.  Det er vel typisk Bakke Ã¥ slÃ¥ opp ein gamal skade pÃ¥ dette underlaget.  Austin er ein kraftplugg som tÃ¥ler dette underlaget betre.  Eg er heller ikkje tilhenger av Ã¥ spela spelarar i form.  Austin er i form, bare litt smÃ¥rusten.  Ein kamp frÃ¥ start er det han treng.  Og han har jo lova oss betring.  http://fotball.bt.no/eliteserien/article150330.ece

Ellers er det rart at ikkje ørn2 er i troppen.
http://www.brann.no/index.php?mapping=215&valg=nyhet&nyhet=8325
Han står ikkje oppført på skadelista, og er vel ferdig å sona karantene?
Kanskje Steinar vil plassera han på tribunen til han signerer ny kontrakt no, etter storspelet av Onstad sist?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Som sagt. Det nok bare en glipp fra Brann.no's side. Det der er en 17-mannstropp, Brann tar seg regel med 18.
Ellers er jeg enig at vi kanskje burde være forsiktig med Bakke mtp. skader, men nå ser det jo ut til at Austin tar venstrekanten.

Har Bakke vært noe særlig skadet siden han kom tilbake i vinter/vår forresten? Jeg syns han har vært ganske skadefri i år-

osoerli

Quote from: krakra on September 18, 2009, 13:59:22 PM
Som sagt. Det nok bare en glipp fra Brann.no's side. Det der er en 17-mannstropp, Brann tar seg regel med 18.

SÃ¥g ikkje den mens eg skreiv mitt lange innlegg.
Tippar både Siggurdsson (for Bjarnason), Sæv (for Holvik) og VaaganMoen (for Bakke) kjem inn i løpet av kampen.

Ellers tippar eg Nilsen er interessert i å testa Onstad i ein del kampar no framover, for å vurdera om dei eventuelt skal satsa vidare på han.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Quote from: krakra on September 18, 2009, 13:59:22 PM
Har Bakke vært noe særlig skadet siden han kom tilbake i vinter/vår forresten? Jeg syns han har vært ganske skadefri i år-


Hehe, nei du veit jo dette: Bakke er alltid skadet, takler alltid med knottene og soper inn gule og røde kort.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up