• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Skandale

Started by Ã?ge, September 15, 2003, 20:50:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?ge

Dagens dommer må være værste dommeren som har vært på stadion.
Ikke rart lillestrøm sliter økonomisk når de må betale dommerene for å vinne fotballkamper

Gina

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. 3 situasjoner som kunne vært straffe, blant annet hands i 16. samt annulering av PFOs mål. HVordan skal man vinne fotballkamper om man ikke får skåre mål?

Samtidig må man også kunne se at dette var mye vår feil også. Poling av ballen og den slags er ting som gjør lag som Lillestrøm gode. Ikke kjemper vi hardt nok heller, og til tider stopper spillet helt opp.
ina

Miriam

må si meg enig med Gina her..
Dommaren var heller ikkje av førsteklasse...

KennethS

dommeren var tragisk, men tviler pÃ¥ at lsk har betalt han  :shock:

nå må NFF begynne og gjøre noe med dommerstanden i eliteserien, dette holder ikkje lengre.
tå på Brann

Strilen

Nå er det selvfølgelig ikke lett for oss Brann-supportere så lenge vi har Brann-briller på (helvete, eg begynner jo å bli saklig), men jeg mener (med mine Brann-briller på) at vi ble kanskje snytt for 2 straffespark og at det annulerte målet til PFO aldri skulle vært avblåst. Når det gjelder straffespark-situasjonene, så hadde jeg satt veldig stor pris på dersom noen uten Brann-briller på kunne forklart meg forskjellen på de to situasjonene og situasjonen som Tromsø fikk straffe på i går.

En annen ting som slår meg er pressen. VG har referat "live" fra kampen og nevner ikke noen av de 2 omdiskuterte straffespark-situasjonene med ett ord. BA, ja det er akkurtat det samme. Greit nok at de event. ikke er enig på at det er straffe, men de kan jo ikke unngå å nevne det med ett eneste ord. Tross alt skriker hele Stadion på straffe, men pressen mener at det "ikke har skjedd"?

Så er det noen fra BA eller VG her, så kunne det jo vært artig å høre deres svar på denne unnlatelsen. Og bare så det er sagt, jeg vet dere er her (jævla snikere).

Go Up