• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

KFL på sitte

Started by paf, September 12, 2003, 09:00:38 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Kanari-fansen skal samles på sittetribunen mandag, men i motsetning til det de tror, er det ikke familietribunen, men felt S:
(Fra www.kanari-fansen.no) Denne gang samles vi på Felt F på tribune sør (den ene langsida).
Mye bedre enn å få de spredt rundt uten å ha kontroll over dem i hvert fall...

Stoffi

Huker ikke hvor alle feltene er, men er ikke felt S bak SS????
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

Felt S e der som vif klanen gikk bort i andre omgang i kampen på stadion i fjord, den nye tribunen på hovedtribunen.
tå på Brann

Yngve

Felt s er på motsatt side av banen i forhold til SS. Så det er ikkje nokon fare. Men holdninga til kfl er jo forståelig, me har kanskje noregs nest verste fasiliteter for borte suportarar.. og det er jo ikkje fyrste gong dei gjere noko slek, dei gjorde det jo på ein stabäkk kamp i fjor og.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Yngve"Felt s er på motsatt side av banen i forhold til SS. Så det er ikkje nokon fare. Men holdninga til kfl er jo forståelig, me har kanskje noregs nest verste fasiliteter for borte suportarar.. og det er jo ikkje fyrste gong dei gjere noko slek, dei gjorde det jo på ein stabäkk kamp i fjor og.

Jeg skal ikke et sekund nekte på at forholdene for bortesupportere på Stadion er en skam, men når du sier at det er de verste fasilitetene for bortesupportere i Norge tyder det kanskje på at du ikke har vært på så mange bortekamper? Det finnes verre! :D

Yngve

Skal innrømma det, det er ikkje mamge andre arenaer i Noreg eg har vore på. Men dei eg har vore på har alle hatt betre moglegheiter for å sjp kva som skjer på andre sida av banen... Utan at eg skal være skråsikker, så trur eg fakisk at det berre er stabækk som har dårlegare forhold enn me har..

Men no skal ikkje me bry oss så altfor mykje med det då.. Og når me får ny/oppgradert stadion, så vert alt så mykje betre..

KennethS

e vel kun stabæk som har værre borteseksjon en Brann per dags dato.
tå på Brann

Bergen Sin Gutt

Jepp, Stabæk er skrekkeksempelet!

Kruxleiven

Quote from: "KennethS"e vel kun stabæk som har værre borteseksjon en Brann per dags dato.

Og Viking? Synes det var fælt i Stavanger. Langt vekke fra banen.

Go Up