• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Boikotte Fotballpuben?

Started by terjenissen, May 05, 2009, 20:21:33 PM

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Go Down

kabelmann

Quote from: TCAC on May 06, 2009, 20:56:55 PM
Har nå vært borti flere klipp hvor intervjuobjekter har vært fremstilt med fullt navn og ansikt. Det var riktignok i rent humoristiske sammenhenger, men innslaget på Brann-TV var ikke blodseriøst det heller. OK, det er ikke greit bare fordi det er blitt gjort før uten store reaksjoner, men jeg synes ærlig talt ikke det var noe stort overgrep.

Hvilke nytteverdi skulle dette innslaget ha for den jevne Brann-TV-titter? Det finnes ikke en eneste god grunn for å legge ut det klippet annet enn for å skulle drite ut en alkis.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

The Boss

Er han der brann-tv duden forelsket i austin eller? Pinlig berørt på han sine vegne.. Han må jo være jævli plagsom for austin!! Se rudy "jamme", se rudy leie ny bil, se rudy kommentere billettkøen... Hva blir det neste?? Bli med rudy på do??

C@Bøe_79

Quote from: 1908 on May 06, 2009, 16:24:03 PM
Har en annen god grunn til å boikotte fottiken.. Mot lsk klarte de å få tak i hele 1 enkel buss... Den skulle da frakte alle opp på 1 time. Det gikk jo da til helvete som igjen gjorde at siste lass (tur 3) kom opp 20 min ut i kampen.. Hvis ikke folkene på puben klarer å hyre busser bør de få tak i minibusser(taxier).. Behandle kundene på den måten er talentløst..


Dette var Tide sin feil, og sjåføren som skulle kjørt den leddbussen 30min før kampen kjørte fra Olav Kyrresgate med 20 passasjerer..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

nummer9

May 07, 2009, 07:42:05 AM #53 Last Edit: May 07, 2009, 07:43:43 AM by nummer9
Quote from: Klaus_Brann on May 06, 2009, 21:39:34 PM
Quote from: nummer9 on May 06, 2009, 20:33:52 PM
Ironialarm! :P

Syntes den var ganske artig. Ellers er vanligvis ironi på internett like lett å få andre til å forstå, som det er å like Hulsker, Riseth, Iversen, Hoseth eller noen andre av de godguttene :P

TCAC

Quote from: kabelmann on May 06, 2009, 23:44:27 PM
Quote from: TCAC on May 06, 2009, 20:56:55 PM
Har nå vært borti flere klipp hvor intervjuobjekter har vært fremstilt med fullt navn og ansikt. Det var riktignok i rent humoristiske sammenhenger, men innslaget på Brann-TV var ikke blodseriøst det heller. OK, det er ikke greit bare fordi det er blitt gjort før uten store reaksjoner, men jeg synes ærlig talt ikke det var noe stort overgrep.

Hvilke nytteverdi skulle dette innslaget ha for den jevne Brann-TV-titter? Det finnes ikke en eneste god grunn for å legge ut det klippet annet enn for å skulle drite ut en alkis.


Ingen som sier det var et bra klipp. Sannsynligvis var det ment å være morsomt, og skulle fange noen gullkorn fra noen litt typete Brannsupportere, jeg vet ikke. Mislykket uansett.

Spelaren

Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Markmus

Ka du ve?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

VG og DB hadde fått en festlig dag med ordlek om den brant ned: "Fotballpuben satt i Brann" osv
Ka du ve?

Go Up