• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Antall sanger:-)?

Started by oddis11, April 22, 2009, 01:12:03 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

oddis11

Akkurat ingått ett veddemål med noen bønder om hvem som har flest supportersanger:-) Jeg lurer derfor på om noen har en oversikt over antall brann sanger som er utgitt på cd, og hvor mange heia sanger som er blitt sunget på staddaen? Jeg tror jo selvfølgelig ikke at EN person sitter på denne kunskapen, men om vi går sammen alle sammen, så kanskje jeg går seirende utav denne saken. Det er altså  snakk om sanger som er på cd, samt alle sanger eller vers  som er unike for brann synget på staddaen jeg er ute etter:-)
Veddemålet varer til 22.04.0- klokken 23.00
Håper på full støtte:-)

krøvel vellevold

Er du sikker på at det er dette du har veddet om? Han du vedder med, har gjerne veddet om hvem som har flest SUPPORTERsanger - ikke hvem som har flest sanger på CD.
Legg ned hele klubben!

revert

Uten å ha satt meg inn i det vil jeg tro Brann ligger ganske høyt oppe på listen over sanger utgitt på cd. Er  nok ikke mange lag som har folk som Ove Thue og Den 12 mann.
Når det gjelder sanger som blir sunget under kamp blir det naturligvis noe helt annet. Har du veddet med en kanarifugl har jo de 100 sanger som er tilnærmet like, men likefullt kan regnes som 100 forskjellige.

SKBMiller

Quote from: oddis11 on April 22, 2009, 01:12:03 AM
samt alle sanger eller vers  som er unike for brann synget på staddaen jeg er ute etter:-)

Tror du skal få en god jobb med å samle alle sangene, og for å sette det litt på spissen, gjelder interne sanger som er sunget av 5-10 stykker? Høres ut som et håpløst prosjekt.

skuteviken

Sanger med referanse til Brann er det supportersanger? Håpløst prosjekt av deg, slike veddemål må jo ha meget definerte spilleregler og mål.

Hvor mange som er gitt ut på CD er selvfølgelig mulig å vedde om.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Northside

Antall sanger vi har driter jeg i, kvaliteten er viktigere og der knuser vi alt og alle!

Go Up