• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hanstveit på landslaget

Started by Nixon, September 08, 2003, 13:06:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Leser på ba.no at Erlend Hanstveit er tatt ut på A-landslaget til kampen mot Portugal senere i uken. Veldig bra og helt på sin plass. Erlend har totalt sett vært Brann sin beste spiller i år, nesten ikke en dårlig kamp. Og nå som Bergdølmo har signalisert nedtrapping er han den rette mannen på venstrebacken på A-landslaget. Og da er han nok tapt for Brann...
Rød makt på Hansa!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Nixon"Og nå som Bergdølmo har signalisert nedtrapping er han den rette mannen på venstrebacken på A-landslaget. Og da er han nok tapt for Brann...

Pføyt..! Hvorfor det..? Norges beste klubb og greier? Ser ingen grunn til at han ikke skal være her med oss. :?

Nixon

Sant nok. Dumt av meg. Hadde helt glemt at vi er Norges beste lag... :D
Rød makt på Hansa!

Bergen Sin Gutt

Hyggelig å kune stå til tjeneste! 8)

brannfrik

kjekt at vi endelig får en på landslaget, og eg e sikker på at erlend har mye å tilføre et skadeskutt nedslått lag.sånn som norge spilte mot bosnia kunne de trengt en fargeklatt som super-ray og i troppen... menmen e no gla på hanstveits vegne og benytter anledningen te å gratulere :D

Christian

Kan bare føye meg til i rekken. Flott at Erlend får sjansen. Så får vi håpe for hans del at han òg får spille.

Gratulerer!

Sotraanda

Kjenner eg det laget der rett blir han vel sittende på tribunen hele kampen!!  :evil:

Men tenk då, får han spille, så har han faktisk samme side som manu's Ronaldo som høyst sannsnynlig spiller fra start....

Skal bli artig å sjekke ut den duellen...
ater, heter, hater NFF!

razor

Husk hva som skjedde med Ivar Rønningen når han spellte så godt for Brann i fjor og ble innkalt i A stallen til Noreg....etter dette spilte han dårligere og dårligere.......Vel dette skjer vel neppe med Erlend da ! Forhåpentligvis :)

Xminator

Nå blir vi nødt til å se landskamp :/

KennethS

tapt for Brann?? ka du babler om Nixon?? hvis Erlend Hanstveit skulle går til Roma eller en slik klubb så driter han seg loddrett ut, da ødelegger han karierren sin før den har begynnt, han bør bli i Brann minst 3 år til før han e klar.  Hanstveit har vært i Brann i ca 5 år nå, men først nå spiller han godt på ett stabilt nivå, at han får sitte på benken i 90 minutter på landslaget gjør ikkje at utelandske klubber kommer stormende fordet.

Nei til fotball spillere som går til Roma for og bli benkeslitere! evnt tribuneslitere!

les john carew :)
tå på Brann

Knixen

Quote from: "Sotraanda"Men tenk då, får han spille, så har han faktisk samme side som manu's Ronaldo som høyst sannsnynlig spiller fra start....

Ronaldo spiller ikkje faktisk, siden han ikkje e med i troppen.

Ricky

Får håpe Hanstveit blir unntaket, da... I tur og orden har Brannspillerne fått prøve seg på landslaget og forsvunnet ut i kulden etter kort tid. Valencia... Kvisvik... Helstad... Geddi... Helland... Rønningen...

Christian

Uten å være for bastant vil eg påpeke en vesentlig forskjell på Hanstveit sin situasjon og andre Brannspillere som har fått prøve seg tidligere. Hanstveit har allerede ganske lang erfaring fra landslagspill. Greit at det er U21, men det er jo mykje det samme. Nivået er lavere, men settingen er lik. Utfordringen med å ta steget til landslaget må jo være å fort kunne tilpasse seg nye spillere og muligens annen spillestil, i tillegg til nivåforskjellen. Eg tror vår eminente venstre-back har det som skal til.

PS. At Helstad ikkje har fått flere sjanser er jo helt horribelt. Mannen er jo den mest effektive spissen Norge noen gang har hatt på landslaget. Han er offer for bortgjemt liga og ikkje minst Sembs spillestil, ikkje en skummel Brann-forbannelse ;)
Overbevist om at han kunne gjort det bra på landslaget...

Karsten

Meget fortjent at han er med.  :)

Jan O.

jeg mener at Semb burde prøvd med fler hjemlige spillere slik at de hovne  :P fotball miljonæreme som spiller i dag skjønner at de ikke har fast plass på laget og dermed jobber litt mer

GO Hanstveit :lol:
anO :-)

Ricky

Jeg ser at Portugal starter med Luis Figo på høyre flanke. Noen som tror at Semb tør å sette Hanstveit opp mot ham?

Sotraanda

Svaret var vel hvertfall som eg forventet, NEI, fra feige Semb!  :evil:  :evil:
ater, heter, hater NFF!

Go Up