• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

TV kamper runde 7-9

Started by The Boss, March 31, 2009, 21:56:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

The Boss

Brann - Lsk flyttes rett å slett fra søndag til torsdag(!)
Spilles nå 30 april kl 19, torsdag kveld...

Selveste 16 mai flyttes frem fra kl 18 til kl 16, Start er altså motstander.. Ikke bra dette for min del vertfall, men kanskje det blir LITT mindre fyll på stadion..?

Odd-Brann flyttes heldigvis fra onsdag til lørdag 9 mai kl 16, gleder meg allerede!

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7488

Christian

Mildt sagt latterlig å flytte LSK-kampen fra søndag til torsdag. Passer midt i ræven gjør det òg.

Hadde et vagt håp om at dette var en dårlig april-spøk, men publiseringsdatoen avkrefter desverre det...

Yngve

Dette var jo heilt latterlig.

krøvel vellevold

Ja det var mye rart! Helgerunde-kamp spilles torsdag, mens midtukerunde-kamp spilles lørdag og samtidig med at de andre lagene spiller cup...
Legg ned hele klubben!

Kai-Olai

Nå er jo 30. april himmelspretten, er det ikke? Og dagen etter er 1. mai.. Så sånn tenkisk sett kan det vel sammenlignes med en lørdagskamp..
Det er jo langhelg..

Eller er jeg langt ute å sykler nå?

Nixon

Du sykler! Himmelspretten er 21. mai.
Rød makt på Hansa!

Kai-Olai

Så sant, så sant.. Ser det nå.. Men en får regne den som en fredagskamp, i det miste.. For jeg regner med at dagen etter 30. april i det minste er 1. mai.. ;D

Tar jeg feil på den også, så skal jeg koke suppe på gymsokkene mine..

krøvel vellevold

Brann - LSK har blitt torsdagskamp fordi TV2 mister mandagskampen den serierunden. Den mister de fordi det er ny serierunde allerede onsdagen etter. Odd - Brann har blitt lørdagskamp fordi NRK ellers ikke ville fått kamp den runden. Hovedrunden går jo onsdag kl 19, TV2 har sine kamper onsdag kl 2115 og torsdag kl 19. Tirsdag er ikke aktuell siden det er serierunde søndagen før, og det er jo ikke aktuelt å ha tv-kamp (i hvert fall ikke på en hovedkanal) samtidig med andre kamper. Dermed satt man vel igjen med alternativene torsdag kl 21, fredag kl 19 eller lørdag kl 16. For oss som reiser er det jo klart best med lørdag, men samtidig er det jo veldig rart at en serierunde spres over fire dager.

Jeg skjønner imidlertid ikke hvorfor ikke TV2 Zebra heller har Brann - LSK lørdag kl 19 (NRKs kamp går jo kl 16), men det er mulig Brann ikke vil ha lørdagskamp.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Jeg ser helst at vi får så få lørdskamper som mulig. Hvordan var lørdagsstatistikken vår i fjor? Gjerne de par siste årene også.
Ka du ve?

Go Up