• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nytt underfoum her?

Started by Kruxleiven, September 07, 2003, 05:57:55 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Bergen Sin Gutt

Jeg blir stadig forundret over hvorfor en bergenser(hvis man har hjertet på riktig sted) skal bry seg overhodet om norges landslag.

Det mener jeg 100% seriøst. :?

jinxter

Tja, jeg synes det er artig når Norge vinner mot Brasil og sånt, men jeg vil jo selvfølgelig aldri bry meg en brøkdel så mye om landslaget som jeg gjør om Brann. Og det er jo artig når Brann spillere blir tatt opp på landslaget, blir litt mer spennende å følge det da.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "jinxter"Tja, jeg synes det er artig når Norge vinner mot Brasil og sånt, men jeg vil jo selvfølgelig aldri bry meg en brøkdel så mye om landslaget som jeg gjør om Brann. Og det er jo artig når Brann spillere blir tatt opp på landslaget, blir litt mer spennende å følge det da.

Du er ikke fra Norge, du er fra Bergen! Hvordan kan du synge nystemten på Stadion, og så gå hen å sikle foran tv-skjermen når Norge "slår Brasil"?

Landslaget er et plastikk-lag for østlendinger og trøndere.

Brann er mitt landslag, og det har det alltid vært. Slik bør det også være for alle som har hjertet sitt i Bergen.

Ã?ge

Helt enig med Bjarte, men vi skulle hatt et underforum til sangforslag slik vi hadde på bst.no

Go Up