• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nye stoppere?

Started by Gina, September 06, 2003, 13:55:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gina

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article740562.ece

Er bra de tenker litt fremover i styret. Noen som har forslag til hva slags stoppere det kunne vært aktuelt å hente?
ina

Kruxleiven

FÃ¥ Noppi til Brann nÃ¥!  :lol:

Jeg har aldri glemt det bitre målet han scoret mot oss en gang på 90-tallet for Kongsvinger. Ble vel tap 0-1 i en typisk oppgangsperiode for Brann.

Stabæk har bra stoppere (de får bare ikke vist det mot oss). Tenker da på Inge Andre Olsen og Andre Muri. Stjel noen av talentene til Odd. Vet ikke om de har noen på stopperplass da. Brede Hangeland blir vel dyr og har kanskje proffambisjoner. Samtidig. imponerer han ikke på landslaget. Tvert i mot. Bodø/Glimt har noen bra stoppere. Er det Cato Hansen han heter? Så har de Fredrik Kjølner. Kan kanskje brukes. Noen som vet noe om denne Amund Skiri? Kråmyra (går ut i fra at folk vet hvem det er) skryter ham opp i skyene. Sikkert verdens beste stopper i hans øyne.

Skumling

Jeg synes både Marco Reda og Raoul Koakou (riktig skrivemåte?) er glimrende spillere. Koakou har dessuten en spillestil som ville gjort han til en publikumsfavoritt på Stadion. Jeg tviler imidlertid sterkt på om Sogndal er villige til å la disse gå for en sum Brann er i stand til å hoste opp.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Skumling"Jeg synes både Marco Reda og Raoul Koakou (riktig skrivemåte?)


Det er ingen som vet hvordan det skrives. Det er en godt bevart hemmelighet.

Christmas Tree

QuoteJeg har aldri glemt det bitre målet han scoret mot oss en gang på 90-tallet for Kongsvinger. Ble vel tap 0-1 i en typisk oppgangsperiode for Brann.


Det var som Skeid-spiller Erik Noppi (i 99) scoret seiersmålet mot oss på Stadion, et mål som for øvrig aldri burde vært godkjent. Men det er riktig at Noppi også har scoret mot oss for Kongsvinger. Det skjedde i 1996, da han headet inn begge målene i 2-2-kampen på Gjemselund.

Ã?ge

Fredrik Kjølner på Bodø er ganske god og bosman spiller etter sesongslutt, Stabæks Inge Andrè Olsen var på prøvespill i vinter, men han ble vel annsett som ingen forsterkning iforhold til de spillerne vi har idag.
Marco Reda er også bosman, så han blir ikke dyr.
Moldes Petter Singsaas og Tobias Carlson og Brynes Marcus Andreasson er andre bosman spillere eg tror kunne vært verd å vurdere.
I tillegg er det endel andre brukbare bosman spillere på andre plasser på banen som Stabæks Trygvi Gudmundsson og Thomas Finstad, Brynes Pierre Gallo og Bodøs Aasmund Bjørkan.
Mulig at noen av disse har signert nye kontrakter, men så disse på bosman liste i ferien.

Ricky

Kjølner er eldre enn de gamle stopperne vi har! Vi trenger folk i 20-årene.. Vi kan jo snappe opp Panzer-Hagen når VIF forsvinner nedover mot regionaldivisjonene :)

KennethS

Lurer på K.Walde har gjort på i det siste, siden han så til de grader e ute av laget?!?!? Mjelde sier jo rett ut at han ikkje e noe alternativ engang.

Ricky: ja vi kjøper Panzer-Hagen så får Thomas Lund opp selvtilliten på trening :)
tå på Brann

GhostDog

http://www.viking-fk.no/index.cfm?id=4&player=17#player  Brede Hangeland, Her er stopperen for fremtiden.. Akk.. Hadde vi bare hatt noen kroner i banken. :(
 Beer a day keeps the doctor away!

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Ã?ge

Ophaug er mye bedre på høyre back.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=47749
Dette kan kansje være enn mann, men han forlanger vel høy lønn

jinxter

jeg spurte litt om han slovaken på et slovakisk side, og dette er svaret jeg fikk :


"He used to be a good player... I remember some excelent games from him... like against romania...

But after that, he got sick, some of his transfers fell trough and since than... He hasn't been any good...

Well, maybe he's coming back... He had a decent game against france... if you don't count the first goal when trezeguet made him look like a schoolboy... but the man hasn't playd for quite a while now and he was probably a little nervous at the start..."

Rudi

Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

Kruxleiven

Gi oss Skiri! Wassberg og Ulfstein var ikke altfor tillitvekkende i dag.

Go Up