• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kamptråd: Brann - FC Mika 09.mars AVLYST

Started by Xminator, March 09, 2009, 08:26:30 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

March 09, 2009, 08:26:30 AM Last Edit: March 09, 2009, 23:00:27 PM by mbersve
Så var det generalprøven. På 90-tallet var det denne kampen vi vant med kalassifre og dermed gikk til seriestart med drømmer som kunne knuses. Så egentlig får vi håpe resultatet står i stil med laget vi stiller og at vi dermed IKKE har noen knuselige drømmer før vi reiser til Sandefjord.

Nei, det jeg virkelig håper på er en festforestilling fra spissparet så Huseklepp får fortsette på topp. Nettopp derfor er det så synd at de to andre lagdelene har så store problemer med skader og sykdom.

Om kampen spilles da...

Xminator

Gud

Litt spent på hvordan Møvik klarer seg. Nå er vel ikke Mika den sterkeste motstanderen, men sikkert sterkt nok med tanke på det Brann har prestert denne vinteren...

Henningen

Kampen er avlyst, ifølge Brann.no.
Grunnen er at flere sykdomstilfeller har dukket opp i løpet av natten.

Kjedelig...

Markmus

Faen da. De må da kunne skrape sammen et lag? Sett inn på de som aldri spiller og føy til med SN og RBH om det virkelig butter på.
Ka du ve?

Xminator

Og her trodde vi alt kom til å gå bra så snart de kvittet seg med Jøsendal :D

Nixon

Veldig kjedelig. Om Brann noen gang har trengt en god treningskamp så må det vel være nå. Kanskje de bør ta en spontan treningskamp mot Løv-Ham til uken for å få en kamp i beina før alvoret starter neste mandag?
Rød makt på Hansa!

storB

..og de gode nyhetene fortsetter å florere for tiden...
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

gunnar

Quote from: Nixon on March 09, 2009, 10:22:52 AM
Veldig kjedelig. Om Brann noen gang har trengt en god treningskamp så må det vel være nå. Kanskje de bør ta en spontan treningskamp mot Løv-Ham til uken for å få en kamp i beina før alvoret starter neste mandag?

Eller bedre; en kamp mot Banden FK.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Xminator

Tror ærlig talt det er best de trener så rolig som mulig frem til helgen så de ihvertfall ikke kan skylde på tunge ben.

storB

nei, for da er de opptatt av å skylde på manglende samspill..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Spelaren

Nokon som veit ka Norsk Tipping trakk kampresultatet til?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

BrannSupporter

Quote from: Spelaren on March 10, 2009, 10:29:41 AM
Nokon som veit ka Norsk Tipping trakk kampresultatet til?
'

Det er vel kun kamper som er på tippekupongen de trekker? For oddstippere blir vel oddsen for denne kampen satt til 1,00.

Go Up