Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/test.bataljonen.no/forum/Sources/Subs.php on line 4296
Treningskamp: Brann - Elfsborg 04.03.2009 - Page 2
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Treningskamp: Brann - Elfsborg 04.03.2009

Started by Xminator, March 03, 2009, 19:13:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kai-Olai

Jeg ler.. ;D
Griningen utsetter jeg ett par uker..

Alzheimer/Silverspurs

det her suger så utruleg defensivt at eg lurer på kva dei har gjort på i vinter. Ikkje trent iallefall. Og så har ikkje to store spissar funka foreløpig i dag heller, gitt!!

Henki

Dette begynner vel å ligne på en skandale. Ihvertfall en skandale i emning. Vi er jo tross alt Brann.
Ballen skal fremover!

Observed

haha..... ler meg ihjel. Nå blir det trøkk på stadioen, brann i nedre halvdel. Dette går i dass.. RBH har brutt ned laget stein for stein

Brannmann!

Det bekymringsfulle er at Elfsborg er en mnd fra seriestarten, mens vi er tolv dager unna. det skulle jeg absolutt ikke trodd

Observed

Han har ikke gjort en dritt feil, men RBH har ikke fått fingen ut og signert de nødvendige spillerene. RBH sitter sikkert å tenker nå, hadde sikkert ligget under med flere mål med mjelde så dette var lurt. Få inn spiller din forbanna dust, eller skjønner du ikke hva fotball dreier seg om. Får se om Nilsen tør å hive ut gutta som ikke gidder her.

Brannmann!

finner ikke noen som kan få godkjent i denne omgangen, så da må han skifte hele laget.

Spelaren

Jaja, denne kampen er uansett tapt... glem at Brann er laget med moral til å snu dette.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Brann_ruler86

Quote from: Observed on March 04, 2009, 16:39:13 PM
Han har ikke gjort en dritt feil, men RBH har ikke fått fingen ut og signert de nødvendige spillerene.

Tenkte mer på hva han gjorde når han sa ja til å ta over Brann.... ;)
Gå ta banen!

krakra

Fakiri har vært god som vanlig. Stryk får Dahl, Nielsen, Siggy, Ollie og Jaiteh. Forøvrig skuffende å se hvor svak Jaiteh har vært i dag.

Vi trenger en rask spiss på topp. Slik som det er nå kan motstanderne sette presset ved midtsirkelen, vi kan ikke kontre uansett. Cato Hansen kan godt være for ung, men han er rask og vi trenger en rask spiss for å senke presset til motstanderen. Det høye presset kan dog ikke unnskylde den ræva forsvarsjobben vi har gjort i dag. Er vel paradoksalt nok bare Holmvik som ikke har driti seg fullstendig ut?

vebo

Quote from: krakra on March 04, 2009, 16:43:33 PM
Er vel paradoksalt nok bare Holmvik som ikke har driti seg fullstendig ut?

Satt å tenkte på akkurat det samme :P
Tiocfaidh ár lá

Observed

foreslår

roald brun
rolad brun
sover du
sover du
og så ett eller annet dritt om han

til serieåpningen

nero

Dette kan pinadø fort bli Adeccoliga 2010, hvis ikke Steinhard får orden på dette "forsvaret"....
Lions led by donkeys.

Xminator

Nilsen kan jo begynne med å sette en hurtig spiller på topp...

kanskje de kan finne det latviske landslaget og få en seier før seriestart...

Birdy

Jeg griner
Få tilbake Per ove ludvigsen!!

Fez

Koffor spiller ikke Steinar Nilsen =P
Det ville kanskje gjort det litt bedre...

Brann_ruler86

3-1 Nielsen på straffe!

GULLET SKA HEM!!!
Gå ta banen!

Brannmann!

Markmus

hahah, tok ca 1 minutt før Carsten Skjelbred skjønte det var straffe :p
Ka du ve?

Observed

uten en god rask spiss kan forsvaret vårt sitte oppe på ulrikken å se på kampen, resultatet ville ikke blitt noe fra eller til. Drit å dra din åsane jøk. Begynn som gymlærer i stede og gjør det du passer til, nemlig å smile å tro at alt er bare fryd og gammen. Skulle nesten ønske at RBH hadde samme psyke som KTE, da hadde han vell iallefall vært ferdig i klubben, men den mannen tar ikke innover seg en dritt. Styrer brann med jernhånd ned i grøften og tror han har gjort en fremragende jobb. Snakk meg om mangel på selvinnsikt, grenser vell nesten til en personlighetsforstyrrelse

Spelaren

Drit og, der var eg uoppmerksom igjen... gikk glipp av reduseringen.

Observed

RBH en omvendt alkymist gjorde gull til gråstein.

Markmus

Ut med Jaiteh, inn med Hansen. Lykke til gutt :D
Ka du ve?

Huff

Helvete...

Har vi gjort noen bytter i pausen?
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

steinbygger

Er vel ingen overraskelse at Brann gjør det dårlig. Børsen går jo til helvete...........

Brann_ruler86

Holmvik sørger for dagens latterbombe ihvertfall!
Gå ta banen!

Huff

Hvordan spiller de nå som Ch er kommet in for TJ, 4-3-3? Har noen gått inn sentralt?
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Nightfox

Quote from: steinbygger on March 04, 2009, 17:16:07 PM
Er vel ingen overraskelse at Brann gjør det dårlig. Børsen går jo til helvete...........

Det som er urovekkende er at det sies at det skal ta 2-3-4 år før børsen har stabilisert seg igjen. Hvem har økonomiutdanning og kan gi oss et estimat?

Fez

Ka er det de driver med på corner imot?
4 stk dekker en person som er i nærheten av Opdal? Markering ffs!

Ferguson

Quote from: Nightfox on March 04, 2009, 17:19:01 PM
Quote from: steinbygger on March 04, 2009, 17:16:07 PM

Det som er urovekkende er at det sies at det skal ta 2-3-4 år før børsen har stabilisert seg igjen. Hvem har økonomiutdanning og kan gi oss et estimat?

Tror ikkje de med økonomiutdanning engang kan hjelpe deg! For det første så e det jo deres feil at det går så dårlig!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Spelaren

Quote from: Ferguson on March 04, 2009, 17:21:08 PM
Tror ikkje de med økonomiutdanning engang kan hjelpe deg! For det første så e det jo deres feil at det går så dårlig!

Og vår fortjeneste at det gikk så bra før.

krakra

Uff. Hadde smakt med en Fakiri-scoring der.

Spelaren

Fakiri nær, deretter Nielsen... Små tendenser no, og Opdal var god der istad!

Nightfox

Man ser klart at vinden har hatt en VISS påvirkning. Elfsborg har totalt sett vært det beste laget, de har tross alt sjangser selv med denne motvinden, men Brann har sjangser i andre omgang.

Observed

Børsen vil iallefall ha jojo tendenser frem til høsten, men har møtt motstand nå på rundt 200, så det kan tyde på at den vil stige inn mot serieåpningen og ett par mnder fremover, men møter ny motstand rundt 220, og er ledigheten lav da og oljeprisene lave, vil utenlandske investorer trekke seg ut og da vil alt gå til h............ selv etter høste. Kanskje boligmarkede også, men dette er jo estimater, men om så skjer rykker vi vell rett ned

Fez

Er mye snakk om at Cato Hansen skal takle overgangen fra adeccoligaen til tippeligaen. For å være ærlig så tror eg ikke det er noe nivåforskjell fra adeccodassen og til Brann i dette øyeblikk.

Så upresis og dårlig taktisk Brann fremstår no, så kan vi bare håpe på en bedre plassering enn i fjor. Mark my words...

Spelaren

Wooow, FOR en kontring... minst tre folk som gjekk framover.

krakra

Vi hadde da sjangser i førsteomgang vi og. To store. Vi spiller forøvrig fortsatt 4-4-2 med to trege spisser.

Torvanger

Av og til sier taushet mer enn ord, derfor:

Brann_ruler86

Det må være første gang jeg ser en spiller få gult kort for å ta et frispark for tidlig.
Gå ta banen!

Markmus

Legg merke til hvor sent det går fremover når vi har ballen. Midtbanen kommer jo bare luntende etter.

Tullete gult kort fra dommeren til Holmvik der.
Ka du ve?

Spelaren

Elfsborg nr 12 akkurat som meg, må dulle med ballen under stopp i spelet...

Læreren

Syns det er helt feil bruk av Huseklepp visst det er tilfelle det som Skjelbred sier. Er det allerede bestemt at han skal spille spiss med enten Nielsen eller Karadas når sesongen starter, så burde han bli brukt som spiss i oppkjøringen også. Han går glipp av verdifull trening på topp.

Markmus

Hva skjedde? Nielsen med albuen eller var det Armann?
Ka du ve?

Huff

Quote from: Læreren on March 04, 2009, 17:39:10 PM
Syns det er helt feil bruk av Huseklepp visst det er tilfelle det som Skjelbred sier. Er det allerede bestemt at han skal spille spiss med enten Nielsen eller Karadas når sesongen starter, så burde han bli brukt som spiss i oppkjøringen også. Han går glipp av verdifull trening på topp.

Sa Skjelbred det, og var dette i så fall noe han trodde eller mente å vite?

Spelaren

Quote from: Markmus on March 04, 2009, 17:40:58 PM
Hva skjedde? Nielsen med albuen eller var det Armann?

Armann som fekk gult ihvertfall...

krakra

Det var Armann. Svensken har jo tydeligvis nakkeskade. Det får man sjeldent av en albue. Enten så har han landet stygt eller så fikk han hodet inn i kroppen på en flyvende Armann.,

Spelaren

Og tradisjonen tro fekk Nielsen gult også...

ARMANN!!!

Go Up