• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Branndrakt besvær......

Started by Mishari, February 27, 2009, 22:13:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mishari

Var innom begge brann butikkene i dag for jeg skulle ha årets brann drakt, da fikk jeg beskjed om at de hadde trekt de tilbake fordi de ikke skulle selge flere før seriestart. De skulle "relanseres" da... Men de kunne heller ikke love at de nye draktene kom før seriestart. Hva i all verden er da vitsen? De kan vel selge brann drakter hele tiden før seriestart, så slipper de at ALLE kommer samtidig....  + at visst de ikke kommer før seriestart en gang, nei da....  >:( ???
"Jeg kan motstå alt, utenom fristelser"

"Hjerte slår dobbelt, pulsen e'kje te å tro, klam i begge nevvene og magen e'kje go"

olebrann3

de vil vell først selge noen flere av de gamle. Men de solgte de nye på mandag.

Ricky

Quote from: Mishari on February 27, 2009, 22:13:21 PM
Var innom begge brann butikkene i dag for jeg skulle ha årets brann drakt, da fikk jeg beskjed om at de hadde trekt de tilbake fordi de ikke skulle selge flere før seriestart. De skulle "relanseres" da... Men de kunne heller ikke love at de nye draktene kom før seriestart.

Klovneriet på Stadion fortsetter med uforminsket styrke, med andre ord..

evis

De har hatt de på G-sport på bystasjonen og Steeve Perryman.
Kan sikkert høre der. Ihvertfall på G-sport, for der hadde de ikke de gamle på salg lengre.
(tidligere i uken vel å merke)

Herr Smed

Det bør ikke overraske NOEN at båshodene i produktavdelingen på stadion fortsetter å gjøre alt de kan for å forsure hverdagen til den jevne supporter. Selv har jeg ikke tenkt tanken på å ikle meg dette reklameskiltet, men jeg forstår så absolutt din frustrasjon.
Alle må gå.

Klaus_Brann

Er dette en dårlig spøk?
Helt på trynet. Virkelig en bra måte å drive markedsavdelingen på, og det gjør nok sitt til at Brannbutikkene tjener enda bedre. Tragisk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Mishari

Desverre ikke noe spøk.... Dette har virkelig irritert med villt de siste dagene.... Ahrg....
"Jeg kan motstå alt, utenom fristelser"

"Hjerte slår dobbelt, pulsen e'kje te å tro, klam i begge nevvene og magen e'kje go"

Northside

Quote from: Herr Smed on February 28, 2009, 00:27:32 AM
Det bør ikke overraske NOEN at båshodene i produktavdelingen på stadion fortsetter å gjøre alt de kan for å forsure hverdagen til den jevne supporter. Selv har jeg ikke tenkt tanken på å ikle meg dette reklameskiltet, men jeg forstår så absolutt din frustrasjon.

Jeg er litt overrasket ettersom Hans Lokøy ikke jobber der om dagen...

Herr Smed

Quote from: Northside on February 28, 2009, 22:26:11 PM
Quote from: Herr Smed on February 28, 2009, 00:27:32 AM

Jeg er litt overrasket ettersom Hans Lokøy ikke jobber der om dagen...

Det er jo han som har bestilt den enorme haugen med drakter som nå skal ut før de nye draktene. Det var vel en slags hilsen...
Alle må gå.

Yes!wehavenobananas

Hvilke endringer har de gjort på reklameskiltet i år da? Mener at jeg så et bilde av den nye drakten, og det var vel ikke de helt store endringene fra i fjor. Fått en ny sponsor eller noe slikt?

Klaus_Brann

Logoen er endelig tilbake i god gammel form, Chesslogoen på ryggen er litt endret, kragen er litt endret og det er vel Johs Lunde på shortsen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yes!wehavenobananas

At klubblogoen er tilbake til normalen er bra. Hva er det egentlig disse østlendingene som styrer på markedsavdelingen vår tenker på? Jeg mener helt alvorlig at de burde vært banket opp med kjettinger.

SKBMiller

Har jo nesten ikke vært mulig å kjøpe drakter i nettbutikken på brann.no de siste årene. Det er også en stor skandale som jeg regner med Brann har tapt mye penger på.

Kai-Olai

Har fler ganger sendt mail til Brannbutikken og spurt om de ikke har tenkt å oppdatere sidene sine, men får alltid til svar at det de har på nettbutikken tilsvarer det de har i butikken..
Da er det kanskje ikke så rart at salget ikke går som varmt hvetebrød?

Drunkie

Dette vil nok bedre seg etterhvert (forhåpentligvis), da det vi ser nå rett og slett er en slags siste hilsen fra Lokøy til arvtageren Dag Frode Algerøy.

Lokøy bestilte inn draktene, og har vel nok en gang ikke gjort verdens best jobb når det gjelder volum.  Så i korte trekk sitter Brann nok med altfor få drakter, som igjen gjør at de holder igjen draktene for å ha noen i salg på kampdag når vi møter Stabæk...

Go Up